Edit: ik heb nu de wax terug naar binnen gebogen want hij was wel zacht, wat vloeibare was weg gezogen met een servet en een alu jasje aangegeven.. als dit niet helpt weet ik het niet meer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
waxmeltsenzo schreef:Marieke mag ik vragen wat je hebt?
Is nooit leuk zo,n nare ziekte.
Ik heb zelf een gronisch tekort aan witte bloedlichaampjes en daar is nooit echt een oorzaak voor gevonden. Ik had op mijn 16e gronische bloedarmoede en daarna zijn wat tests gestart omdat dat aan bleef houden en de ijzer het alleen maar erger leek te maken.
Ik heb een pink sugar kaars op staan.
Alwiene schreef:Joaltijd schreef:Zo eventjes kijken of de action bij ons een elektrische brander heeft. Klinkt wel heel handig namelijk
Wees er wel even alert op dat Action exemplaren ertussen heeft zitten die veel te heet worden. Als je een goede hebt is het een fijn ding voor een mooie prijs, maar let er dus wel even op bij de eerste keren gebruik
MariekeB schreef:waxmeltsenzo schreef:Marieke mag ik vragen wat je hebt?
Is nooit leuk zo,n nare ziekte.
Ik heb zelf een gronisch tekort aan witte bloedlichaampjes en daar is nooit echt een oorzaak voor gevonden. Ik had op mijn 16e gronische bloedarmoede en daarna zijn wat tests gestart omdat dat aan bleef houden en de ijzer het alleen maar erger leek te maken.
Ik heb een pink sugar kaars op staan.
Sorry voor de late reactie. Ik heb sarcoïdose in m'n longen en Erythema nodosum op m'n benen ( als reactie daarop)
Klinkt naar wat jij hebt. Sterkte