Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 17:41

Lisitano schreef:
waxmeltsenzo schreef:
Dan bestel je toch nieuwe, Muts!

Kan niet, overal op |(
Ik heb deze als laatste bij USA-shop weggekaapt.

Schiet jij maar op met je kaars, ik wil een Pink Sugar >;)

O ja dat is balen dan zou ik ook zuinig doen.

Als die kaars geen geur af geeft heb je er niks aan :P Dan zit je je zelf lekker te maken met een geur die je zo lekker vind en komt er niks, niet goed. Maar ik ben van plan, en dat zeg ik voorzichtig, tot nu toe komt er steeds wat tussen als ik echt iet plan. Om de pink sugar in het weekend in klein potje met 2 voorgewaxte lontjes te maken met korrels erdoorheen en dan ga ik hem eerst weer testen want heb met die geur dus de combi nog niet getest en als er ook maar een beetje geur van af komt laat ik het je weten :P Ik ruik die melt ook niet zo goed namelijk dus als ik iets ruik geloof ik het wel ;)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 17:44

Lisitano schreef:
Stamper schreef:
Welke zoek je dan Lisitano?
De Pink Sugar?

Kan bij winkeltje bij ons in de buurt voor je kijken, had hem anders maar al te graag voor je meebesteld vanuit USA als ze 'm daar nog hebben (?)

My Store heeft 'm ook nog :j Die zit 3 straten verderop, very dangerous.
Ik wil de Cotton Candy large jar. In de USA hebben ze enkel nog de tea lights |(

http://www.candleandgift.nl/product/yan ... large-jar/ :j

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-16 17:46

waxmeltsenzo schreef:
Als die kaars geen geur af geeft heb je er niks aan :P Dan zit je je zelf lekker te maken met een geur die je zo lekker vind en komt er niks, niet goed. Maar ik ben van plan, en dat zeg ik voorzichtig, tot nu toe komt er steeds wat tussen als ik echt iet plan. Om de pink sugar in het weekend in klein potje met 2 voorgewaxte lontjes te maken met korrels erdoorheen en dan ga ik hem eerst weer testen want heb met die geur dus de combi nog niet getest en als er ook maar een beetje geur van af komt laat ik het je weten :P Ik ruik die melt ook niet zo goed namelijk dus als ik iets ruik geloof ik het wel ;)

*\o/* *\%/*

Ik vind die melt juist heel sterk en zó lekker.

Stamper, ja ik zag het dat ze 'm daar ook nog hadden, maar ik wil 'm eerst even ruiken. Wie weet brand ik vanavond zelfs die tart wel. My Store kan ik op de fiets naar toe :D Dus dat wordt zaterdag. Ik wil ook die Moroccan illumalid en jar holder gaan halen :j

Ik heb trouwens nog steeds mijn auto niet terug van de garage :roll:
Laatst bijgewerkt door Lisitano op 20-01-16 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 17:46

De tart kon ze niet meer kopen geloof ik ;)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 17:48

Sorry, daar had ik net overheen gelezen toen ik dit postte..
Ik zelf ken de geur nog niet, maar heb nu alweer spijt dat ik niet meer besteld heb uit USA, hoewel centjes ook op zijn eigenlijk.... Dus wellicht met de volgende sale dat ik weer een grote bestelling doe!
Ben alleen een illumalid mee te bestellen! :') :x

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-16 17:53

Stamper schreef:
Sorry, daar had ik net overheen gelezen toen ik dit postte..
Ik zelf ken de geur nog niet, maar heb nu alweer spijt dat ik niet meer besteld heb uit USA, hoewel centjes ook op zijn eigenlijk.... Dus wellicht met de volgende sale dat ik weer een grote bestelling doe!
Ben alleen een illumalid mee te bestellen! :') :x

Haha erg hè!?

Ze doen ook een paar keer per jaar tarts voor 1 dollar. Dan ga ik gewoon een mega doos vol bestellen *\o/* Van Goose Creek wil ik ook eens uit de USA bestellen trouwens.
Ik ben zo benieuwd naar die tumblers.

Banyu

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 17:55

Aaaawh dit had je me niet moeten vertellen!
Mocht je het dan bestellen, let me know if you want! :D

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 17:57

O even over het geluid. Naar mate de was zakt worden de vlammetjes ook wat groter en knetteren ze dus ook weer meer, maar er brokkelt ook wel een een stukje hout af net als bij een echte haard, ik vind het echt leuk. Het duurde wat langer dan met de gewone lonten voor ik hem rook, maar gelukkig ruik ik hem nu ook goed. Ben eigenlijk wel erg tevreden zo. Als dit ook zo gaat met de grote kaarsen zou dat wel fijn zijn na al dat testen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 18:05

Klinkt veel belovends! :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 18:06

Maar even een nieuwe foto gemaakt van de kaars met dus de grotere vlam de ander was al wat afgebrokkeld.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 18:08

Ziet er echt goed uit zeg!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 18:09

Mijn vriend het het ook gezellig, Hij vind het stinken haha maar wel gezellig dus denk en hoop dat hij aan mag blijven.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-16 19:39

Ziet er mooi uit zeg!

Hier brandt WME Christmas Rumble in de keuken, PS Dickens Christmas in de hal en YC Candy Cane Lane in de woonkamer :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 19:45

Wme waarom die lonten zo dicht bij elkaar? Waarom dan 2 lonten en niet gewoon 1? Ben ik wel benieuwd naar :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 19:51

Yonker schreef:
Wme waarom die lonten zo dicht bij elkaar? Waarom dan 2 lonten en niet gewoon 1? Ben ik wel benieuwd naar :)

Ik probeer ze niet te dicht bij het glas te plaatsen maar het kan wel wat verder uit elkaar. Maar door twee lonten poolt de kaars sneller en helemaal er blijft dus geen randje was over. Maar ik denk dat dit formaat kaars met 1 houten lont ook prima is wat hij was nu binnen 15 min gepoold met de twee gewone lonten duurt dat wal echt langer. Deze kaars is voor het eerst dus met houten lont en is toch even zoeken naar of ik dsn met twee of met 1 moet gaan maken. Ik vind poolen wel een absolute must.

Overgens hebben houten lonten een soort onderzetter, ik heb bij mijn eigen test kaars 2 lonten aan 1 onderzetter bevestigd met een extra onderzetter kunnen ze verder uit elkaar maar ik vind het fijner ze meer naar het midden te hebben. Maar de tweede lont heeft dus een fuctie.

O ja die lonten voor de grotere kaarsen zijn van zichzelf ook een stuk breeder terwijl de breedte van de kaars het zelfde is als deze. De breedte van de lont is ongeveer gelijk aan deze smallere lonten dus als het goed is kunnen die grote kaarsen met 1 houten lont en zullen ze daarmee gaan poolen.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 20-01-16 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 20:09

Ziet er goed uit WME! Wanneer denk je een uitgebreider geurenassortiment in de kaarsen aan te kunnen bieden? :)

Strawberry rhubarb van WME staat in de hal maar die is echt te zoet voor mij. Wel lekker maar wat te zoet.
Woonkamer brand Autumn Romance van GC en die is <3

Dat breken in het doosje vond ik mega onhandig. Uiteindelijk zaten mijn handen, het aanrecht en de hond onder de wax en nog zat het blokje er in := toch maar geprikt met m'n mes.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 20:14

Spoedig ik hoop het weekend dus te beginnen aan de kleintjes met de voorgewaxte lontjes was/korrel mix die komt iig in Strawberry rhubarb haha. Cinnamon buns, Pumkin soufflè en mogelijk maar dat is echt onzeker de Pink sugar.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 20:23

Pool ziet er goed uit :).

Sinds wanneer kost het geld om internationaal geld over te maken? En sinds wanneer 9,5 pond :')?
Volgens mij heb ik vorige week nog zonder extra kosten geld naar Belgie overgemaakt :? .

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 20:42

Yv_ schreef:
Pool ziet er goed uit :).

Sinds wanneer kost het geld om internationaal geld over te maken? En sinds wanneer 9,5 pond :')?
Volgens mij heb ik vorige week nog zonder extra kosten geld naar Belgie overgemaakt :? .

Via paypal?

Zo ja dan is het wellicht het zelfde als wat ik had :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 20:43

Nee, bank naar bank. Ben er al uit, is waarsch. gewoon kletskoek. Er zal wel iets berekend worden voor de koers (pond naar euro) maar geen 9,5 pond..
Oh, want ben ik vandaag en al het gezeik zat _O-. Twijfel of ik mn bed in ga of een of andere rustgevende melt op ga zoeken _O- _O-. Nog suggesties? Want het is wel heel vroeg voor bed :').

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 20:46

Neem een Mr. Grey :7

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 20:47

Heb ik niet meer _O-.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 20:47

Een comfort meltje.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 20:48

Zorg dan ook dat je nooit zonder Mr. Grey zit!!!

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 20:54

Hahaha WME, heb ik weer ;)

Uhhhmm iets met sandelwood? Dat vind ik altijd rustgevend. :)