Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jeika schreef:of dieren ook spelen, of boos zijn. of verdriet hebben.
purny schreef:Waarom ik het altijd voor elkaar krijg om ergens te verdwalen of te ver door te rijden met de auto. Ik weet nu al dat ik vooral geen touringcarchauffeuse moet worden. Gaat nooit goed komen met mij
bruintje123 schreef:purny schreef:Waarom ik het altijd voor elkaar krijg om ergens te verdwalen of te ver door te rijden met de auto. Ik weet nu al dat ik vooral geen touringcarchauffeuse moet worden. Gaat nooit goed komen met mij
Daar hebben ze navigatie voor uitgevonden.
Geweldige uitvinding voor een doos als mij. Ik verdwaal nog in de achtertuin
Emmaa_ schreef:Jeika schreef:of dieren ook spelen, of boos zijn. of verdriet hebben.
Ja, ik geloof er in ieder geval heilig in dat dieren dezelfde basale emoties hebben als mensen. Mijn katten (en dan hebben we het nota bene over katten) voelen feilloos aan wanneer ik een slechte dag heb, dan springen ze op schoot en willen ze knuffels. Soms ben ik een weekend niet thuis en dan is een van de twee oprecht boos op me. Die wilt dan altijd een paar dagen niet bij me komen liggen, terwijl hij normaal de hele dag op mijn bed ligt te slapen.
MarlindeRooz schreef:oomens schreef:Wetenschappelijk artikel? Quest?
Een artikel van meerdere pagina's IS niet alleen op onzin gebaseerd hoor... Stond geloof ik een bron bij maar ik heb hem niet in Utrecht liggen zag ik net.