Nachtbrakers meld u!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 00:54

:wave: ik kom ook weer langs

Robijntjah schreef:
Iets met wennen en gevoelens en triggers op m'n ptss. Goed doorgekomen maar geeft altijd ff naweeën.

:(:)

Wauw wat fijn dat het nu al zoveel beter gaat sandorra!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 00:56

Ja dat leid m'n hersenen af ofzo haha. Helpt dan zolang de muziek speelt ook tegen nachtmerries/flashbacks.

Ariannee

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 01:04

:wave:

A12345678910

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 02:27

wow... er is zojuist iets wonderbaarlijks gebeurt. <<) ik heb *zelf* besloten Mn kamer op te ruimen :+ nu is t hier weer mooi en ga ik maar eens slapen haha

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 02:29

:wave: ik besloot laatst ook mn woonkamer op te ruimen middenin de nacht :)).
Net mn dochter en fles gegeven. Vl is nog aan het gamen en dat geeft ie echt spijt van morgen. Moeten morgenochtend naar het consultatiebureau en hij moet mee. Ze krijgt haar eerste prikjes :=
Laatst bijgewerkt door Smallheal op 28-07-17 02:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 02:29

Goed tijdstip ook om op te ruimen. :))

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 02:40

Ja en nu ik niet meer zwanger ben gebeurt dat niet zo vaak :P

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 02:47

Ook weer aanwezig. Morgen huisarts bellen of ik iets tegen de misselijkheid kan krijgen. Wel al paar uurtjes slaap gehad vanaf 23.00

Wat fijn dat het beter gaat sandorra!

Hopelijk slaap je al robijntjah^^

Mooie opruimtijden hiero :p wel herkenbaar als het moet dan vaak ook direct

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 03:21

Goedemorgen *\%/*

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 03:31

Ik ben ook weer wakker.

'S nachts opruimen is toch ook gewoon ideaal :+ kun je gewoon rustig je gangetje gaan zonder dat iemand je opruimen verstoord!

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 03:44

:wave: Wat gaat dit topic hard!

De vakantie is begonnen en morgen weinig plannen, dus even een lekker doorgeslagen Netflix nachtje aan het houden. O:)

s'Nachts opruimen lijkt me ideaal! Alleen zou wel bang zijn om anderen wakker te maken. :')

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 04:55

Iemand slaap tips? :') ik heb normaal echt nooit slaapproblemen, en nu lig ik gewoon opeens tot 5 uur wakker.. heb wel erge buikpijn (periode van de maand.. :( ). En best veel dingen aan mn hoofd. Maar het lukt me niet om te ontspannen.

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 06:24

Gm allen..... redelijk geslapen

Hihi snachts opruimen best wel herkenbaar scheelt overdag doen....hier nu wel wat pijn gips drukt toch op een vervelende plek straks effe bellen en vragen of ze er wat aan kunnen doen....

Vervelend voor diegene die niet konden slapen
@ Incroyable wat kijk jij op Netflix?

@Isacalixa bij mij werkt helpt het om een warme kruik ( colafles) als ik daar ook veel last van hebt om op mijn buik te leggen.
@eloya vervelend dat je nog zo beroerd bent krijgt misschien wel primperan ( zijn ook zetpillen van ivm cpuugenv, heb ik laatst ook gehad)

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 08:19

Smallheal schreef:
Ja dat heb ik idd aan zitten denken maar ben zo bang dat ik de deken gewoon over het bedje heb trek in mn slaap :\

Nog even over dit.. Je kan het bedje hoger leggen dan jezelf. Dus dat het hoofdje van je kindje meer richting hoofdeinde van je bed ligt. Zo deden wij dat ook altijd, had deze angst ook namelijk. Ging prima!

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 08:22

IsaCalixa schreef:
Iemand slaap tips? :') ik heb normaal echt nooit slaapproblemen, en nu lig ik gewoon opeens tot 5 uur wakker.. heb wel erge buikpijn (periode van de maand.. :( ). En best veel dingen aan mn hoofd. Maar het lukt me niet om te ontspannen.

Periode vd maand... slaap je dan niet altijd slechter? Ik heb dan altijd enorme slaapproblemen. En ga ook meer liggen piekeren.
Accepteren dat je minder slaapt, ontspanningsoefeningen doen en een kruik en pcm tegen de buikpijn helpt mij vaak goed.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 09:28

12.00 naar de huisarts.
Sliep om half 6 vanmorgen... in totaal toch nog 6 uurtjes omdat ik vroeg was gaan slapen gelukkig

@isacalixa dat is minder idd
Volgende keer pcm tegen de buikpijn?

@incroyable lekker vakantie! Wat kijk je op Netflix?

Fijn dat je redelijk geslapen hebt sandorra. Ja primperan ken ik. Ben benieuwd vanmiddag

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 15:57

@IsaCalixa, ah dat is echt vervelend. Bij mij helpt me bewust ontspannen het beste. Hier ook die leuke week van de maand maar het valt gelukkig mee qua pijn. Als je een bad hebt, kan je in bad gaan. Dat helpt bij mij super goed en snachts nog beter om in slaap te komen. Wel opletten dat je optijd uit bad gaat als je merkt dat je slaperig wordt. Ik trek altijd de stop eruit als ik slaperig word zodat het water wegloopt. Meestal val ik dan in slaap en word ik even later wakker. Dan doe ik mijn pyama weer aan en kan ik zo in bed doorslapen.

Ik kijk vanalles op netflix. Meestal alleen series, maar nu kijk ik er ook veel films tussendoor. Vannacht heb ik Bonfire's Symphony gekeken (weet niet of die op netflix staat, maar had gisteren de dvd gekocht) en gooische vrouwen. En voor de rest kijk/keek ik orange is the new black, gilmore girls, grace & frankie, chewing gum, gossip girl en gypsy. Qua films vind ik heel veel wel leuk haha :) alleen niet de zware actie/vechtfilms en horror. Ik ben een beetje een watje wat dat betreft. Maar romantiek en comedy vind ik heel leuk

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 23:45

Ik heb domperidon gekregen voor de misselijkheid en bevestiging dat het idd een hersenschudding is bij de huisarts

Nu eindelijk niet meer zo misselijk. Hoofdpijn minder door pijnstillers. Dus hopelijk weer een keer een goede nacht

Slaap lekker iedereen!

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 23:50

Eloya schreef:
Ik heb domperidon gekregen voor de misselijkheid en bevestiging dat het idd een hersenschudding is bij de huisarts

Nu eindelijk niet meer zo misselijk. Hoofdpijn minder door pijnstillers. Dus hopelijk weer een keer een goede nacht

Slaap lekker iedereen!

Bah hersenschudding is ook niks :(:) beterschap! En welterusten!

Ik ga maar weer netflix kijken

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 23:52

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 00:17

Hellooo :wave:

Woei ik ben officieel aangenomen vandaag *\o/*

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 00:19

Gefeliciteerd!!

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 00:20

Gefeliciteerd!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 00:21

Thanks! Super leuk commentaar ook gekregen van m'n baas dus ik heb er helemaal zin in! Zo fijn om eens ergens te werken waar je gewoon als gelijke wordt gezien en niet als nummertje waar zij als managers ver boven staan :=

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 00:26

:wave: :wave:

@Smee__: Gefeliciteerd, dat is fijn nieuws! :j