TamaradB schreef:Ik geloof er niks van, dat gaat rechtstreeks in de portemonnee voor HE!![]()
Haha, een klein stukje ervan, maar wil 100 euro op de spaarrekening zetten. Ik hoef toch niks te kopen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TamaradB schreef:Jaja...
nee echt! 

Zitosh schreef:Ik heb een geïnteresseerde in mijn rode boom van Wintec na 1 dagmoet die dingen echt kwijt als ik een nieuw en niet-Wintec zadel aanschaf.. €12 voor een Wintecboom is niet zoveel toch?
upendo schreef:Zitosh schreef:Ik heb een geïnteresseerde in mijn rode boom van Wintec na 1 dagmoet die dingen echt kwijt als ik een nieuw en niet-Wintec zadel aanschaf.. €12 voor een Wintecboom is niet zoveel toch?
Ligt eraan. Voor een rode is dat best netjes, voor een witte oud zwarte is minder geld beter. juist omdat die zoveel verkocht worden!
En komt hij niet opdraven, dan heb ik nog een koper achter de hand.
Nee, duh! Er stond ook in mijn advertentie dat hij gebruikt is en lichte gebruikssporen heeft.

Ik heb mijn Barefoot Cheyenne te koop gezet, helaas pindakaas... Er komen aardig wat reacties op al maar ik moet eerst zien dat het wat wordt
ik ga straks als ik weer aan vaste wal woon ook maar weer wat serieuzer dingen er op zetten maar 120 advertenties bijhouden lijkt me wel een dagtaak, of valt dat mee? 
Helemaal top, goed voor de boodschapjes... Even band plakken en dan is het goed!
)