Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 21:47

Ik ben soms echt heel blond.

Kroonluchter verkocht.
Aangeboden nog aan t plafond.
Wie vergeet m van het plafond te halen?!
Juist ja.
Wie kan dit niet alleen?!
Ook juist ja.

Gelukkig woont ze een paar straten verder op en kent ze mijn buurman. Maar ik kon wel door de grond. :')

Oh en wasabi is echt scherp. :') voordeel is wèl... Neus is los.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 21:55

Nyaleti schreef:
Ben ik nu perongeluk asociaal geweest of zit iemand weer sassy te doen om niks?

Moeder heeft jubileum op haar werk. Wij als gezin, dus ik, m'n broer en mijn vader, geven haar een cadeau. Is een tegoedbon dus had een kaartje geschreven en afgesloten met dikke kus *van ons 3*
Leest de vriendin van mijn broer dat en zegt tegen mijn moeder "oh kijk het is een tegoedbon voor ons 2 want mijn naam staat er niet bij!!!!"

Broer en vriendin zijn gewoon gesetteld en hebben 2 kinderen dus opzich hoort zij er gewoon bij maar ze heeft 0 mee gedacht aan het cadeau en betaald ook niet mee.
Toch niet zo gek dat ik het af teken zonder haar naam eronder?
Of had dat wel gemoeten volgens de sociale norm omdat ze er bij hoort?

Jaa en ik zou ook nog de naam van hun kinderen erbij zetten.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 22:16

Als meedenken een vereiste is, had ik mijn man niet eens op de kaart van onze bruiloft hoeven zetten :+

Maar zonder gekheid, ze hebben een gezin, dus je broer handelt ook vanuit haar inderdaad. Die 3 had er niet eens achter gehoeven, dus het komt over als vrij bewust uitsluiten zo...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-25 22:23

maralyn schreef:
Ik ben soms echt heel blond.

Kroonluchter verkocht.
Aangeboden nog aan t plafond.
Wie vergeet m van het plafond te halen?!
Juist ja.
Wie kan dit niet alleen?!
Ook juist ja.

Gelukkig woont ze een paar straten verder op en kent ze mijn buurman. Maar ik kon wel door de grond. :')

Oh en wasabi is echt scherp. :') voordeel is wèl... Neus is los.

Echte wasabi is niet scherp, meeste wasabi in NL is mierikswortel met groene kleurstof :Y)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 22:29

Bielsje schreef:
Als meedenken een vereiste is, had ik mijn man niet eens op de kaart van onze bruiloft hoeven zetten :+

Maar zonder gekheid, ze hebben een gezin, dus je broer handelt ook vanuit haar inderdaad. Die 3 had er niet eens achter gehoeven, dus het komt over als vrij bewust uitsluiten zo...

Je sluit een kaartje toch af met namen? :')
Neuh, niet bewust gedaan. Gewoon snel geschreven en hup door.
Ga niet bewust onrust stoken nee waarom zou ik.

Pas toen ik haar reactie hoorde dacht ik, oh ja

Roosch

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 22:30

Ben wel benieuwd, hoe reageerde jij op haar reactie?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 22:34

XPablobokt was het nog gelukt om iets te laten herstellen aan je haar? Ik vind dat zo sneu, het blijft door mijn hoofd spoken.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 22:38

Nyaleti schreef:
Bielsje schreef:

Je sluit een kaartje toch af met namen? :')
Neuh, niet bewust gedaan. Gewoon snel geschreven en hup door.
Ga niet bewust onrust stoken nee waarom zou ik.

Pas toen ik haar reactie hoorde dacht ik, oh ja

Oh zo, ik dacht dat er gewoon stond "kus van ons 3", dom van mij 8)7
Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik dus nooit namen opschrijf bij onze ouders maar idd "van ons", ook niet als ik ze een kaart via de post stuur want ze herkennen ons handschrift wel _O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 22:48

Was in dit geval wel handiger geweest := "groetjessss"

Roosch, werd onderbroken en weggeroepen van tafel :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 23:02

Ik kan niet slapen omdat ik steeds kramp krijg in mijn voet. Dan moet ik snel uit bed om op te staan. Met de druk op mijn voet gaat de kramp weg maar dit is zo niet handig. En de kramp doet echt pijn dus snel handelen is noodzakelijk.

Iemand hier ervaring mee? Het wordt ook erger en steeds vaker.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 23:12

Bellatrix schreef:
Ik kan niet slapen omdat ik steeds kramp krijg in mijn voet. Dan moet ik snel uit bed om op te staan. Met de druk op mijn voet gaat de kramp weg maar dit is zo niet handig. En de kramp doet echt pijn dus snel handelen is noodzakelijk.

Heb je weinig gedronken vandaag? Dan wil het wel eens helpen om een paar glazen water weg te tikken. Magnesium bij slikken kan ook helpen.

Ik heb dagelijks veel last van kramp, meestal helpt het om even naar de wc te gaan en wat te drinken. Bij mij is het gelinkt aan een nierziekte en verder kan ik er helaas weinig aan doen.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 23:13

Bellatrix schreef:

Ik heb dat vrij vaak gehad. Ik moest dan juist niet uit bed gaan want dan kwam het steeds terug, dus ik zorgde een band (in mijn geval zo'n weerstandsband want die had ik toevallig) binnen handbereik te hebben en die deed ik dan om de bal van mijn voet en dan gaf ik druk alsof ik in een stijgbeugel stond.

Na een periode was het weg, ik denk dat het bij mij door verkeerde spierspanning kwam als ik lag en dat zo heb kunnen doorbreken.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 23:18

Wat Bielsje zegt kan je ook een handdoek gebruiken in plaats van een band..
Die je dan bij je tenen plaatst en die trek je dan omhoog en je tenen proberen terug te duwen.

Maar ik doe het liefste wat je nu ook doet, je bed uit en dan weg drukken op de grond.
En wat ze ook vaak zeggen dat je dan te weinig water drinkt omdat je kramp krijgt.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 23:25

Fortitude schreef:
Liep vanmiddag met mijn hond in een losloopgebied. Het was een smal slingerend paadje, je kunt er niet om de hoek kijken.

Komt er zo'n harig mormel om de hoek dat wild blaffend op mij afrent, daarna achter mijn hond aan. Mijn hond dacht wtf is dit, die rent een stuk weg. Goed, lang verhaal kort: gelukkig niks gebeurd maar waar mijn hond meteen kwam op de callback, bleef dat beest jagen ongeacht het geschreeuw van mevrouw.

Dus ik vraag joh, als je zo'n aggressieve langharige cavia hebt, wat doe je dan in een losloopgebied en dan al helemaal op zo'n slingerpad?

Zegt ze serieus... nou dat is altijd nog beter dan zo'n bijzettafel.

>;)

Bijzettafel in kwestie:

[ Afbeelding ]

Nou ja, haar hond is natuurlijk ook niet echt een langharige cavia dus dan snap ik de tegenopmerking wel :')

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 23:35

Esther schreef:
pjer schreef:
Vandaag komen ze het asbest verwijderen van het dak van de schuur en stal. De mannen zouden er om 7:00 zijn. Dus wij om 6:30 uur al paarden gevoerd en naar buiten gedaan. Het is nu 9:00 uur en er is wel wat activiteit, maar ze zijn nog steeds niet echt begonnen.

Wel grappig, volgens de regeltjes moest er afzetlint rond de schuur, dat hangt dus ook in de wei. Ik hoop dat de paarden het wel lezen voor dat ze hun paddock inwillen :)

Toen ze bij mijn schoonouders het asbest hebben verwijderd hoopte ik vooral dat de asbestdeeltjes konden lezen en binnen dat lint bleven. }>

Ergenis, puppy is zo goed als zindelijk, maar vanmorgen plaste ze toch al binnen toen ik haar tuigje aan het omdoen was. Doekje pakken, wegpoetsen, zit ze ergens anders te plassen, doekje spoelen en wegpoetsen, zit ze weer te plassen. Tijdens het uitlaten moest ze alsnog een grote plas, wat ze gisteren allemaal gedronken heeft? Kom ik thuis wil mijn slof aan doen, heeft ze daar ook nog in zitten plassen.. -O- Hondenkind kan er niks aan doen, ze deed echt wel haar best om het op te houden..

Dit zou weleens een blaasontsteking kunnen zijn.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 23:39

kosseh schreef:
Ik ben zo moe, dat ik alleen maar wil huilen. |(
Waarom heb ik nou niet iets meer vetrouwen in mezelf, waardoor ik niet constant tegen de gedachtes je kan het niet en je bent hier te dom voor hoef te vechten. Had zo veel tijd gescheeld die ik had kunnen besteden aan het leren van de stof. Morgen examen. Hopen gaat het een beetje oké en kan ik dit weekend bijkomen.

:(:)

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 00:11

prompter schreef:
Alweer slecht nieuws over iemand die me dierbaar is :. Natuurlijk worden we ouder en gaan mensen meer mankeren, maar drie in twee maanden, nee.

Ach neen, vreselijk! Heel veel sterkte!

_Nancy schreef:
Via marktplaats wat gekocht en ze verzend het gewoon niet! -:(-
Voelt echt als een scam, steeds maar zeggen 'ja vandaag gaat ie mee', nou niet dus!!

Geen wereld bedrag gelukkig, maar weer zo zonde.

Hatelijk zo'n acties!

Telpeva schreef:
Herkenbaar, ik wou een uurtje geleden ook van start gaan maar er zat een gerbil op schoot en ik werd gebeld... tijdens het telefoongesprek is de gerbil in mijn mouw gaan slapen. Ja toen kon ik niet meer opstaan, of uberhaubt bewegen natuurlijk :+

De ergernis is dat ik dan nu echt moet beginnen, en ik heb er echt geen zin. Ik heb mot met een winkel/garage en ik kan zo voor de zoveelste keer weer een stevige mail naar ze gaan dichten, wat niet nodig zou hoeven zijn als zij hun eigen afspraken na zouden komen.

Aaaaah ik ben verliefd op jouw gerbil! <3
Scootmobiel nog niet opgelost dus? -O-

kosseh schreef:
Ik ben zo moe, dat ik alleen maar wil huilen. |(
Waarom heb ik nou niet iets meer vetrouwen in mezelf, waardoor ik niet constant tegen de gedachtes je kan het niet en je bent hier te dom voor hoef te vechten. Had zo veel tijd gescheeld die ik had kunnen besteden aan het leren van de stof. Morgen examen. Hopen gaat het een beetje oké en kan ik dit weekend bijkomen.

Niet zo hard voor jezelf zijn! Ik wens je alvast een heel fijn deugddoend weekend! :knuffel:

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 00:58

Ik slik magnesium bij.

Net weer 5x ofzo. Voornamelijk rechts maar ook links. Opstaan helpt het beste. Ik had wel meer kunnen drinken vandaag ja. Zal morgen meer drinken en kijken of dat helpt.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 06:42

Gisteren iets te laat naar bed. Vannacht dochter aan mijn bed en nu alweer de wekker. Het is te vroeg.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 07:03

Ik zit al op kantoor. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 07:27

Ik heb op zich geen hekel aan ochtenden. Maar dat het nu zo koud en donker is… moet ik wel even aan wennen. :o

En dat die dikke knakworst weg is helpt ook niet. Hoewel die de kou nog erger vindt dan ik. :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 07:28

Bellatrix schreef:

Waarom? :+
Mag je dan eerder naar huis? Is er een tijd waarop je mag beginnen? Bij ons is het kantoor pas open vanaf 8 uur.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 07:29

Bellatrix schreef:

Wat dacht jij? Lekker vroeg weekend :')

Ik heb vandaag geblokt voor de verkoopfacturen. Collega die daar normaal op zit is met vakantie, en ik heb er deze week nog geen tijd voor gehad. Had gisteren gespiekt en er stonden 33 nieuwe mails in de inbox :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 07:29

Zal wel stil zijn nu Marlinde zonder de knakworst.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 07:30

Suzanne F. schreef:
Zal wel stil zijn nu Marlinde zonder de knakworst.

Ja dat wel!

Hoe wel hij in de ochtend geen kik gaf en niet bewoog zowat. Hij haat ochtenden. :=