Nu begint mn man te kwakkelen. Leuke pasen zo!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Knudd schreef:Zit me even verschrikkelijk te ergeren tussen de prijzen van de nederlandse en de belgische AH. WAAROM IS DAT ZO GROOT. Waarom zijn de NEDERLANDSE producten bij de AH in BELGIE GOEDKOPEERRRRR. Viel stijl achterover dat dezelfde tomaten, de normaalste en meestal de goedkoopste, hier 1,95!!!!!!! is en in belgie, met dezelfde afbeelding notabene, 79 CENT.
![]()
Schuur_ schreef:PostNL. Moest een pakketje verzenden en check de website voor een pakketpunt. Mooi, de Jumbo in een dorp op 15km is open en staat op de site. Ideaal want dan kan ik daar ook boodschappen.
Kom ik daar:
'we doen geen PostNL'
'Het staat op de site van PostNL dat jullie een pakketpunt zijn'
'Ja weet ik maar dat zijn we niet'
Ok dan.. pakketje onder de arm naar de Kruidvat want die stond ook op site
'Nee we doen geen PostNL, dat is alleen de DA en die is dicht vandaag'
Volgende adres op de site was een dierenwinkel die ook open zou zijn. Ik sta aan de deur en mooi, een PostNL sticker. Alleen toch gesloten![]()
Uiteindelijk naar de stad gereden en gewoon dik 30 extra kilometers gemaakt voor 1 pakketje omdat PostNL hun adressen niet op orde heeft
kosseh schreef:Aan het idee dat ik hoogst waarschijnlijk met Koningsdag uitgeteld op bed lig. Terwijl de paarden dan van de paddock naar de wei gaan, wat altijd super leuk is om te zien.
Vrijdag een examen van een erg lastig blok.
Blok is 1 week vol les (5 dagen, met dagen van 9 tot 8). En dan 2 weken volledig storten op leren en dan hopen op het best met examen. (Moet die 2 weken eigenlijk ook nog werken)
Ik kan nu al niet meeren moet nog zo veel leren en proberen te begrijpen.
Ik loop tegen zo veel dingen aan dit blok. Fysica is totaal niet mijn achtergrond (medisch) en moet nu de meest lastige formules begrijpen/toepassen. Al erg blij dat dat deels lukt en dan ineens moet ik de formules ook nog uit m'n hoofd gaan leren, wat er echt onwijs veel zijn!!! Terwijl er aangegeven was dat het alleen hoefde voor bepaalde formules.
Bienotje schreef:kosseh schreef:Aan het idee dat ik hoogst waarschijnlijk met Koningsdag uitgeteld op bed lig. Terwijl de paarden dan van de paddock naar de wei gaan, wat altijd super leuk is om te zien.
Vrijdag een examen van een erg lastig blok.
Blok is 1 week vol les (5 dagen, met dagen van 9 tot 8). En dan 2 weken volledig storten op leren en dan hopen op het best met examen. (Moet die 2 weken eigenlijk ook nog werken)
Ik kan nu al niet meeren moet nog zo veel leren en proberen te begrijpen.
Ik loop tegen zo veel dingen aan dit blok. Fysica is totaal niet mijn achtergrond (medisch) en moet nu de meest lastige formules begrijpen/toepassen. Al erg blij dat dat deels lukt en dan ineens moet ik de formules ook nog uit m'n hoofd gaan leren, wat er echt onwijs veel zijn!!! Terwijl er aangegeven was dat het alleen hoefde voor bepaalde formules.
Formules uit je hoofd leren en zodra je papiertje krijgt op de bovenste regels alle formules neerpennen. Kun je bij alle opgaven verder 'afkijken'
Knudd schreef:Zit me even verschrikkelijk te ergeren tussen de prijzen van de nederlandse en de belgische AH. WAAROM IS DAT ZO GROOT. Waarom zijn de NEDERLANDSE producten bij de AH in BELGIE GOEDKOPEERRRRR. Viel stijl achterover dat dezelfde tomaten, de normaalste en meestal de goedkoopste, hier 1,95!!!!!!! is en in belgie, met dezelfde afbeelding notabene, 79 CENT.
![]()