Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

maralyn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 15:47

Mijn maag kan gelukkig langzaam weer wat aan qua eten.
Nu begint mn man te kwakkelen. Leuke pasen zo! :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 16:29

Mijn broertje die anders nooit overlegd over het geld van mijn oom. Wil nu wat kopen van mijn oom zijn geld en overleggen. :')

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 17:09

De hele dag op bed gelegen met knallende hoofdpijn, pff..
En ergernis is dat de pijnstillers ook niet werken..

Probeer zo nu en dan wat te eten, maar word er kort daarna misselijk.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 18:20

fiets. Pubers.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 18:21

Ik lig ook al de gehele dag mits ik niet op de wc zit.
En van slapen is ook maar weinig van gekomen vandaag aangezien mijn nieuwe buren vandaag hun spullen gingen verhuizen.

Gelukkig ben ik aankomende week wel vrij maar moet alleen even om 05.00 mijn zoon weg brengen naar zijn rit naar het werk.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 18:26

PostNL. Moest een pakketje verzenden en check de website voor een pakketpunt. Mooi, de Jumbo in een dorp op 15km is open en staat op de site. Ideaal want dan kan ik daar ook boodschappen.

Kom ik daar:
'we doen geen PostNL'
'Het staat op de site van PostNL dat jullie een pakketpunt zijn'
'Ja weet ik maar dat zijn we niet'

Ok dan.. pakketje onder de arm naar de Kruidvat want die stond ook op site

'Nee we doen geen PostNL, dat is alleen de DA en die is dicht vandaag'

Volgende adres op de site was een dierenwinkel die ook open zou zijn. Ik sta aan de deur en mooi, een PostNL sticker. Alleen toch gesloten |(

Uiteindelijk naar de stad gereden en gewoon dik 30 extra kilometers gemaakt voor 1 pakketje omdat PostNL hun adressen niet op orde heeft

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 18:40

Zit me even verschrikkelijk te ergeren tussen de prijzen van de nederlandse en de belgische AH. WAAROM IS DAT ZO GROOT. Waarom zijn de NEDERLANDSE producten bij de AH in BELGIE GOEDKOPEERRRRR. Viel stijl achterover dat dezelfde tomaten, de normaalste en meestal de goedkoopste, hier 1,95!!!!!!! is en in belgie, met dezelfde afbeelding notabene, 79 CENT.
8)7 8)7

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 18:46

Ja echt wel. Ik deed vroeger standaard boodschappen in de Jumbo in NL maar sta nu in de Aldi of Lidl in BE.

Maar het scheelt zo enorm veel soms. Laatst heb ik voor een bloemkool 1,5 euro meer betaald in BE dan een week ervoor in NL

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 18:52

Knudd schreef:
Zit me even verschrikkelijk te ergeren tussen de prijzen van de nederlandse en de belgische AH. WAAROM IS DAT ZO GROOT. Waarom zijn de NEDERLANDSE producten bij de AH in BELGIE GOEDKOPEERRRRR. Viel stijl achterover dat dezelfde tomaten, de normaalste en meestal de goedkoopste, hier 1,95!!!!!!! is en in belgie, met dezelfde afbeelding notabene, 79 CENT.
8)7 8)7

Helaas woon in te ver van de grens af om daar te kopen.
Ik vind het ook belachelijk.

En ook stom dat je in Nederland dan eigenlijk bijna alleen 1+1 gratis acties hebt, als je een aanbieding wilt kopen om nog iets goedkoper uit te komen. Van heel veel dingen heb ik geen twee nodig, dus dat schiet niet op.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 18:54

Mezelf en mijn stomme lijf. Wil zoveel alleen lijf niet.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 18:55

Aan het idee dat ik hoogst waarschijnlijk met Koningsdag uitgeteld op bed lig. Terwijl de paarden dan van de paddock naar de wei gaan, wat altijd super leuk is om te zien.

Vrijdag een examen van een erg lastig blok.
Blok is 1 week vol les (5 dagen, met dagen van 9 tot 8). En dan 2 weken volledig storten op leren en dan hopen op het best met examen. (Moet die 2 weken eigenlijk ook nog werken)
Ik kan nu al niet meer :O en moet nog zo veel leren en proberen te begrijpen.

Ik loop tegen zo veel dingen aan dit blok. Fysica is totaal niet mijn achtergrond (medisch) en moet nu de meest lastige formules begrijpen/toepassen. Al erg blij dat dat deels lukt en dan ineens moet ik de formules ook nog uit m'n hoofd gaan leren, wat er echt onwijs veel zijn!!! Terwijl er aangegeven was dat het alleen hoefde voor bepaalde formules.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 19:00

Schuur_ schreef:
PostNL. Moest een pakketje verzenden en check de website voor een pakketpunt. Mooi, de Jumbo in een dorp op 15km is open en staat op de site. Ideaal want dan kan ik daar ook boodschappen.

Kom ik daar:
'we doen geen PostNL'
'Het staat op de site van PostNL dat jullie een pakketpunt zijn'
'Ja weet ik maar dat zijn we niet'

Ok dan.. pakketje onder de arm naar de Kruidvat want die stond ook op site

'Nee we doen geen PostNL, dat is alleen de DA en die is dicht vandaag'

Volgende adres op de site was een dierenwinkel die ook open zou zijn. Ik sta aan de deur en mooi, een PostNL sticker. Alleen toch gesloten |(

Uiteindelijk naar de stad gereden en gewoon dik 30 extra kilometers gemaakt voor 1 pakketje omdat PostNL hun adressen niet op orde heeft

Dit krijg ik vaak te horen bij ons in de winkel (kruidvat).
Ik ben eens gaan kijken. En als ik zoek op postnl punt staan wij er idd tussen. Maar als je hem aanklikt staat er bij diensten alleen postzegels. En die verkopen wij wel idd.
Helaas al meerdere mensen moeten teleurstellen hierdoor.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 19:53

Vuurwerk... Waarom dan nu weer

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 19:54

Telpeva schreef:

Vanmiddag hier ook…

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 19:56

Telpeva schreef:

Gisteren in het bos vuurwerk,…, wij maakten direct linksomkeert

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 21:13

kosseh schreef:
Aan het idee dat ik hoogst waarschijnlijk met Koningsdag uitgeteld op bed lig. Terwijl de paarden dan van de paddock naar de wei gaan, wat altijd super leuk is om te zien.

Blok is 1 week vol les (5 dagen, met dagen van 9 tot 8). En dan 2 weken volledig storten op leren en dan hopen op het best met examen. (Moet die 2 weken eigenlijk ook nog werken)

Ik loop tegen zo veel dingen aan dit blok. Fysica is totaal niet mijn achtergrond (medisch) en moet nu de meest lastige formules begrijpen/toepassen. Al erg blij dat dat deels lukt en dan ineens moet ik de formules ook nog uit m'n hoofd gaan leren, wat er echt onwijs veel zijn!!! Terwijl er aangegeven was dat het alleen hoefde voor bepaalde formules.

Formules uit je hoofd leren en zodra je papiertje krijgt op de bovenste regels alle formules neerpennen. Kun je bij alle opgaven verder 'afkijken'

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 22:17

Bienotje, zo heb ik mijn tweedejaars finance examen gehaald met 20 minuten leren :')

Echt constante last van mijn maag. Elke keer als ik iets gegeten heb misselijk.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 22:44

Kiespijn -O-

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 22:47

Bienotje schreef:
kosseh schreef:

Formules uit je hoofd leren en zodra je papiertje krijgt op de bovenste regels alle formules neerpennen. Kun je bij alle opgaven verder 'afkijken'

Zo zou ik het normaal ook doen, helaas zijn het niet echt formules die ik goed kan onthouden..

Zijn heel veel van dit soort formules, met getallen erin die niet willen blijven hangen. Alleen dit college heeft er al 20+
Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-25 23:25

Laatste nachtje in bed knuffelen met Jozi. Hij komt vast ooit weer maar ik mis hem nu al. :o

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-25 00:05

We waren zoooo moe van onze fijne maar uitputtende dag gisteren. Lieve vrienden van verweg zijn toch langsgekomen na 3 weken in het ziekenhuis te hebben gelegen (zelf kantje boord op de ic!) en toch wilde ze graag komen eten bij ons. Het was zo fijn en gezellig ma na 10 uur gastvrouw spelen echt gesloopt. En vanmorgen ging de wekker weer om gastvrouw te spelen voor mn moeder de hele middag en avond. En morgen weer werken....

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-25 00:41

Knudd schreef:
8)7 8)7

Zo dan dat scheelt een hoop.

Ik dacht ah misschien toch eens boodschappen doen bij de AH in Baarle maar die ligt net in Baarle Nassau (nl) en niet in Baarle Hertog (be) aaahh sip.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-25 03:29

Slapeloosheid.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-25 06:03

Uur voor mijn wekker wakker. Koud in bed ondanks een trui en extra deken en moest naar de wc

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-25 06:46

Gisteren hadden we de paarden van de wei gehaald. Ik geef de paarden nog even wat te eten.
April begint meteen haar sleuslimix naar binnen te schrokken. En twee tellen later hoor ik haar hoesten en proesten. Zit de sleuslimix in haar slokdarm vast.....

Dit is de 2de keer dat dit gebeurd. Ze krijgt het echt niet meer droog nu....
Ook al zeggen ze dat je het nat en droog kan voeren.
Als ze schrokken blijft het als een bal vastzitten in die slokdarm.
En dit soort dingen gebeuren altijd op zon- en feestdagen.... En ik wilde toch de DA even na laten kijken of alles nu weer oke was, dus ik weet weer waar ik voor werk deze maand. |o