Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
melanie0906 schreef:fjordjes schreef:Printers.. Ik haat die dingen, ze doen nooit wat ik wil. Dat ding beslist zelf wanneer de inkt op is terwijl er nog inkt in zit. En als ik hem terug klik zegt ie niet detecteerbaar terwijl ik gewoon dezelfde gebruikt.
Rage against the machine heeft nooit gezegd over welk apparaat het gaat maar er zijn geruchten!:p
Flowery schreef:Even een flinke klaagzang… Ik ben helemaal KLAAR met mijn werkgever die steeds mijn salaris te laat betaaltJuni en juli heb ik pas half augustus gekregen, salaris van augustus wacht ik nog op…
Heb deze en volgende week vakantie en we kunnen niks ondernemen want ik ben gewoon door mijn geld heen, moet constant van mensen lenen om mijn vaste lasten te kunnen betalen en áls ik dan eindelijk salaris heb, is het grootste deel alweer op om alle leningen terug te betalen.
Heb ondertussen rechtsbijstand ingeschakeld maar dat zorgt er natuurlijk niet voor dat ik op een magische wijze wel mijn salaris heb.
Ik hoop zó per 1 november weg te zijn. Blegh
Britta31 schreef:Ik hoorde al dat veel in de omgeving al vol zitten.Nieuwe ergernis,wat ben ik toch een stresskip.
_San87_ schreef:prompter schreef:Ik zie het steeds vaker, mensen die "boederij" schrijven in plaats van boerderij. Zo'n moeilijk woord is het toch niet ?
Zou je ook zeggen van parcours. Wordt heel vaak pacour.
prompter schreef:Ik zie het steeds vaker, mensen die "boederij" schrijven in plaats van boerderij. Zo'n moeilijk woord is het toch niet ?