Raad eens wie er nu door de regen naar huis kan stampen

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Goddomme, ik dacht ik ga lopend naar de winkel ipv met de auto. Gezonder, scheelt geld, beter voor t milieu.
Raad eens wie er nu door de regen naar huis kan stampen.
Captain schreef:Die laatste twee kun je oplossen door direct te gaan schoonmaken. Dan krijg je het warm, ben je binnen een uur klaar en kun je de rest van de dag chillen!
Fearn schreef:_San87_ schreef:Goddomme, ik dacht ik ga lopend naar de winkel ipv met de auto. Gezonder, scheelt geld, beter voor t milieu.
Raad eens wie er nu door de regen naar huis kan stampen.
Nou ja, bovenstaande voordelen gelden nog steedsAlleen iets natter.
Ik erger me aan:
- Dat ik niet weet wat "het geluid" is van QmusicHet zit me erg dwars.... ik wil het gewoon weten!
- Dat ik het koud heb
- Dat ik vanmiddag nog de afwas moet doen en de wc/badkamer schoonmaken, ik wil gewoon chillen
xPabloBokt schreef:Dat ik niet weet wat ik met het oude telefoonabonnement van mijn moeder moet/wil doen..
Ik heb haar abonnement overgenomen toen ze overleed, maar het kost €17,44 per maand. Ik app haar eens in de zo veel tijd nog wel eens iets, maar de laatste keer is alweer bijna een maand geleden. Met de stijgende prijzen overal en dat ik misschien ga stoppen met mijn bijbaan omdat ik het te druk heb met stage (en dus inkomen mis, want ik krijg netto maar ongeveer 280 euro stagevergoeding naast mijn studielening en zorgtoeslag) twijfel ik wel of ik die kosten nog wel wil maken.. maar dan wordt haar nummer vrijgegeven en krijgt iemand anders dat en dat vind ik nog wel moeilijk![]()
Dilemma's..
Zebrastreep schreef:xPabloBokt schreef:Dat ik niet weet wat ik met het oude telefoonabonnement van mijn moeder moet/wil doen..
Ik heb haar abonnement overgenomen toen ze overleed, maar het kost €17,44 per maand. Ik app haar eens in de zo veel tijd nog wel eens iets, maar de laatste keer is alweer bijna een maand geleden. Met de stijgende prijzen overal en dat ik misschien ga stoppen met mijn bijbaan omdat ik het te druk heb met stage (en dus inkomen mis, want ik krijg netto maar ongeveer 280 euro stagevergoeding naast mijn studielening en zorgtoeslag) twijfel ik wel of ik die kosten nog wel wil maken.. maar dan wordt haar nummer vrijgegeven en krijgt iemand anders dat en dat vind ik nog wel moeilijk![]()
Dilemma's..
Misschien helpt het maar het appen kun je ook zonder simkaart blijven doen zolang de telefoons beide internet verbinding hebben.
fotolijstje schreef:Meid is alweer te laat en nu vraagt ze om mijn iphone oplader. Ik heb gezegd dat ik het niet maar heb ik wel, alleen mijn iphone raakt ook leeg
Shenavallie schreef:De hoefsmid heeft eergisteren beide pony's (veel) te kort bekapt... Ze lopen sindsdien op eieren en eigenlijk liever helemaal niet.