Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 11:43

Goddomme, ik dacht ik ga lopend naar de winkel ipv met de auto. Gezonder, scheelt geld, beter voor t milieu.

Raad eens wie er nu door de regen naar huis kan stampen :').

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 12:29

_San87_ schreef:
Goddomme, ik dacht ik ga lopend naar de winkel ipv met de auto. Gezonder, scheelt geld, beter voor t milieu.

Nou ja, bovenstaande voordelen gelden nog steeds :D Alleen iets natter.

Ik erger me aan:
- Dat ik niet weet wat "het geluid" is van Qmusic :') Het zit me erg dwars.... ik wil het gewoon weten!
- Dat ik het koud heb
- Dat ik vanmiddag nog de afwas moet doen en de wc/badkamer schoonmaken, ik wil gewoon chillen :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 12:35

Die laatste twee kun je oplossen door direct te gaan schoonmaken. Dan krijg je het warm, ben je binnen een uur klaar en kun je de rest van de dag chillen!

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 12:48

Ik irriteer me aan mijn rommelige huis maar ben echt te beroerd om iets te doen

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-22 12:49

Dat ik niet weet wat ik met het oude telefoonabonnement van mijn moeder moet/wil doen..

Ik heb haar abonnement overgenomen toen ze overleed, maar het kost €17,44 per maand. Ik app haar eens in de zo veel tijd nog wel eens iets, maar de laatste keer is alweer bijna een maand geleden. Met de stijgende prijzen overal en dat ik misschien ga stoppen met mijn bijbaan omdat ik het te druk heb met stage (en dus inkomen mis, want ik krijg netto maar ongeveer 280 euro stagevergoeding naast mijn studielening en zorgtoeslag) twijfel ik wel of ik die kosten nog wel wil maken.. maar dan wordt haar nummer vrijgegeven en krijgt iemand anders dat en dat vind ik nog wel moeilijk -O-

Dilemma's..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 12:54

Captain schreef:
Die laatste twee kun je oplossen door direct te gaan schoonmaken. Dan krijg je het warm, ben je binnen een uur klaar en kun je de rest van de dag chillen!

Denken in oplossingen <3.

Fearn schreef:
_San87_ schreef:

Nou ja, bovenstaande voordelen gelden nog steeds :D Alleen iets natter.

Ik erger me aan:
- Dat ik niet weet wat "het geluid" is van Qmusic :') Het zit me erg dwars.... ik wil het gewoon weten!
- Dat ik het koud heb
- Dat ik vanmiddag nog de afwas moet doen en de wc/badkamer schoonmaken, ik wil gewoon chillen :')

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk :D. Maar het was leuker geweest met een zonnetje.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 12:54

xPabloBokt schreef:
Dat ik niet weet wat ik met het oude telefoonabonnement van mijn moeder moet/wil doen..

Ik heb haar abonnement overgenomen toen ze overleed, maar het kost €17,44 per maand. Ik app haar eens in de zo veel tijd nog wel eens iets, maar de laatste keer is alweer bijna een maand geleden. Met de stijgende prijzen overal en dat ik misschien ga stoppen met mijn bijbaan omdat ik het te druk heb met stage (en dus inkomen mis, want ik krijg netto maar ongeveer 280 euro stagevergoeding naast mijn studielening en zorgtoeslag) twijfel ik wel of ik die kosten nog wel wil maken.. maar dan wordt haar nummer vrijgegeven en krijgt iemand anders dat en dat vind ik nog wel moeilijk -O-

Dilemma's..

Misschien helpt het maar het appen kun je ook zonder simkaart blijven doen zolang de telefoons beide internet verbinding hebben.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 12:57

Captain schreef:

Haha, ik moest eerst nog thuiswerken dus kon nog niet beginnen :D Maar ik zal straks zsm aan de gang gaan. Goede tip *\o/*

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-22 13:05

Zebrastreep schreef:
xPabloBokt schreef:

Dilemma's..

Misschien helpt het maar het appen kun je ook zonder simkaart blijven doen zolang de telefoons beide internet verbinding hebben.

Ja, totdat iemand anders haar nummer krijgt..

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 13:08

Kun je niet bekijken wat het goedkoopste abbo is? Of zonder internet, alleen wifi als dat mogelijk is?
Het lijkt mij een fijn idee als ik af en toe nog zou kunnen appen denk ik <3

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 13:13

Bestaat sim only prepaid zonder abonnement nog?
Dat zou dan nog een oplossing zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 13:15

Volgens mij kun je ook met nummerbehoud naar prepaid? Dan heb je geen abonnement nodig.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 13:16

Ik zou ook voor nummerbehoud gaan en dan een heel goedkoop abonnement nemen (of prepaid als dat kan)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-22 13:16

[***] schreef:
Volgens mij kun je ook met nummerbehoud naar prepaid? Dan heb je geen abonnement nodig.

Geniaal, nog niet aan gedacht. Waar Bokt toch goed voor is <3

Dank je wel voor de tips allemaal! Ik ga het uitzoeken.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 14:01

Meid is alweer te laat en nu vraagt ze om mijn iphone oplader. Ik heb gezegd dat ik het niet maar heb ik wel, alleen mijn iphone raakt ook leeg :')

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 14:14

fotolijstje schreef:
Meid is alweer te laat en nu vraagt ze om mijn iphone oplader. Ik heb gezegd dat ik het niet maar heb ik wel, alleen mijn iphone raakt ook leeg :')

De volgende keer “ja ik heb een oplader, nee ik leen m niet uit ik heb de lader nu namelijk zelf nodig” en vervolgens de hele dag je telefoon opladen :Y)

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 14:55

Hieraan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 14:59

Buschauffeur die ineens buiten de bus een sigaret gaat roken? 10 minuten vertraging omdat hij ineens pauze gaat houden wat niet volgens de dienstregeling is.
Meld dan op z'n minst even dat je pauze gaat houden en wat de verwachte vertraging is.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 16:09

Miekje23 schreef:
[ Video ]

Hieraan

Hier krijg ik onderhand moordneigingen van :=

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 16:37

Zo moe dat ik net op de bank lag te slapen -O-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 16:49

De hoefsmid heeft eergisteren beide pony's (veel) te kort bekapt... Ze lopen sindsdien op eieren en eigenlijk liever helemaal niet. -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 16:57

Ik moet nog afwassen. Maar ik zit zo lekker :7.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 17:00

"Mijn teamgenootje x gaat zo eventjes een demootje geven over een applicatietje die testjes kan doen en rapportagetjes kan maken."

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 17:14

Shenavallie schreef:
De hoefsmid heeft eergisteren beide pony's (veel) te kort bekapt... Ze lopen sindsdien op eieren en eigenlijk liever helemaal niet. -O-

Staan ze op het gras?
Nu er eindelijk regen gekomen is, kan het voorkomen dat het gras wat nu nog een beetje groeit.
Toch nog extreem veel suiker bevat.
Dus in dat geval zou richting hoefbevangenheid en bekappen een punt zijn om even goed op te letten.
(mochten ze niet op het gras staan, dit bericht totaal negeren natuurlijk :Y))

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 17:28

Meisje met krukken moest staan, ik zat toevallig maar niemand ging opstaan voor haar dus heb ik het maar gedaan.
Nog een ergernis, deze trein beweegt zo erg