Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 15:59

Als het echt een dealbreaker is dan zou ik het idd gewoon vragen. Je gaat ook niet daten met iemand die een kinderwens heeft als je zelf absoluut geen kinderen wil. Dus als je iets belangrijk vind kun je dat beter vooraf bespreekbaar maken.

Al heb je dan soms wel dat mensen denken komt wel goed. Ik had aan een date eens gevraagd hoe hij erover denkt als z'n partner goede mannelijke vrienden heeft. Als iemand daar bij voorbaat al niks mee kan dan heeft daten geen zin. Hij dacht dat hij er wel mee zou kunnen omgaan. Maar da was niet, dus uiteindelijk is het daar op stuk gelopen

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 16:01

Het gaat mij er ook niet zo zeer om dat ze zouden liegen erover. Ik denk dat ik mij er wel overheen kan zetten (als het niet te groot verschil is, is ook al eens gebeurd). Maar meer ik dat ik dan voor hun tegen val omdat ik langer ben, wat ze misschien niet zouden verwachten. Nu weet ik niet precies hoe lang hij is maar uitgaande van foto's is hij geen 1.90 maar ook geen 1.60 laat ik het zo zeggen.

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 16:18

nereids schreef:
Het gaat mij er ook niet zo zeer om dat ze zouden liegen erover. Ik denk dat ik mij er wel overheen kan zetten (als het niet te groot verschil is, is ook al eens gebeurd). Maar meer ik dat ik dan voor hun tegen val omdat ik langer ben, wat ze misschien niet zouden verwachten. Nu weet ik niet precies hoe lang hij is maar uitgaande van foto's is hij geen 1.90 maar ook geen 1.60 laat ik het zo zeggen.

Maar heb jij je lengte op je profiel staan? Een man weet zelf wel hoe lang die is, en als ie op jouw profiel je lengte gezien heeft dan zou het toch niet kunnen tegenvallen voor hem? Want dan heeft ie al gezien dat jij (eventueel) langer bent dan hem.
En anders inderdaad even vooraf bespreken. :j

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 16:28

Ik heb wel eens gedate met een jongen die zei dat hij (ik dacht) 169 was en ik 163 nou echt een NO GO want volgens mij loog ie en het voelde echt niet oke al lopend er naast. Dus wat een ander vindt mogen ze vinden het gaat erom wat je er zelf van vind en wil en hoe het voelt.

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 16:30

Nee heb ik niet, niet zo handig ook. Bedankt voor jullie reacties! Voelt het toch minder gek dat ik daar zo over nadenk. Misschien komt het nog ter sprake en anders zal ik het toch maar subtiel proberen te bespreken ;)
Het gaat mij er dus vooral om dat dus dat hij verbaasd/teleurgesteld kan zijn.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 16:32

Dan zeg je ik ben zo groot en jij?
Vind je het niks zeg je gewoon af. Niet zo moeilijk.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 17:53

nereids schreef:
Ik lees al een tijdje mee maar ik wil toch graag inhaken op de 'langer zijn kwestie'. Op de een of andere manier krijg ik het voor elkaar (ook) de mannen leuk te vinden die even lang of kleiner zijn (achteraf dan probeer er normaal inderdaad zoals andere op te selecteren).
Stel je hebt het vermoeden dat hij kleiner is en je bent daar dan onzeker over, zou je hier een opmerking over maken of gewoon op eerste date gaan met kans op teleurstelling (van zijn kant bv)?

Ik heb er een redelijk goede neus voor moet ik zeggen...

Laatst zat ik er naast, bij ambuboy, maar die was me sowieso iets te dominant in zijn doen en laten. En omdat hij zulke pittige opmerkingen had, heb ik gewoon op de man af gevraagd hoe lang hij was. Hij vertelde 1.83m te zijn, dus omdat hij zo dominant/arrogant deed heb ik gezegd: "Goh, ben je dan zo zelfverzekerd of heb je mijn profiel niet gelezen?" Nouja, voor hem was het blijkbaar geen dealbreaker...
Voor mij wel, maar dat was in dit geval niet het enige _O-

Voor de date van gisteren heb ik eigenlijk gewoon gezegd dat zijn voorstel me te ver weg was. Toen hij zei: "Maar dat heb je wel over toch voor zo'n knappe man." (hoe relatief dit achteraf is _O- ) heb ik gezegd dat er vanaf 30 minuten rijden aanvullende eisen kwamen. Als een soort grapje. Toen hij vroeg naar de eisen zei ik: "Hij moet langer zijn dan ik, maar neem het niet persoonlijk als je dat niet bent, dat is gewoon mijn eigen onzekerheid en... (nog iets)." Waarop hij zei: "Dat langer zit wel goed..." Dat klopte, want hij was denk ik 1.95m ofzo.

Eerder ook eens een match gehad met een gozer van 1.78m ofzo, die heb ik het gewoon gevraagd en die was heel erg relaxed ermee en zei: "Weetje, je bent een mooie vrouw om te zien, maar ik zie mezelf gewoon niet naast zo'n lange vrouw lopen." En dat gevoel deelde ik volledig met hem.

Dus ja, ik zou het gewoon vooraf wel benoemen. Scheelt jou en je date tijd...
En je kan het altijd insteken als een vraag: "Waar val je (niet) op?" Bijna gegarandeerd dat je de vraag terug krijgt...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 17:54

nereids schreef:
Nee heb ik niet, niet zo handig ook. Bedankt voor jullie reacties! Voelt het toch minder gek dat ik daar zo over nadenk. Misschien komt het nog ter sprake en anders zal ik het toch maar subtiel proberen te bespreken ;)
Het gaat mij er dus vooral om dat dus dat hij verbaasd/teleurgesteld kan zijn.

Ja en dat ben jij niet als hij kleiner blijkt te zijn? :P

Ik denk dat er bijna meer mannen zijn die er moeite mee hebben dat jij langer bent dan hem, dan die er zijn die graag een langere vrouw willen en daar actief naar zoeken.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 17:58

Ik ben klein dus een man is al snel langer. Maar toch vind ik echt kleine mannen gewoon niet aantrekkelijk. 1.75 m. is voor mij wel het minimale denk ik. Al ben ik zelf maar 1.64 m.

Gefeliciteerd trouwens Janine!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 18:02

Dankje Suzanne! :D

Ik heb ooit mijn eerste zoen gehad - ik was 14 en al uitgegroeid - van een man van 21 die nog geen 1.70m was... Pure horror _O-
Maar hé wel voor het eerst lopen tongen _O-

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 18:06

Gefeliciteerd Janine! :D

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 19:42

Haha Janine, je hebt ook gelijk. Moet wel lachen (positief) de manier waarop je het dan aanpakt, kan ik wat van leren!
En gefeliciteerd!!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 19:44

Gefeliciteerd Janine....

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 08:37

Mijn ex was kleiner, was gelijk de 1ste en laatste man waarbij ik langer ben. Vind het geen gezicht als de vrouw langer is als de man O:)
Vorige week een match, vanuit zijn kant, die 25 cm kleiner is _O- _O- Ik ben 179 cm, dikke nooooooo

De man waar ik laatst mee heb gezoend, zoekt nog steeds contact terwijl ik duidelijk ben geweest en geen intresse heb, er zou een grote verandering in zijn thuissituatie zijn, dank je de koekoek |o

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 09:05

Bestaan ze zo klein haha. Meestal zie je het aN het model op de foto.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 12:46

Zonnetje81 schreef:
Bestaan ze zo klein haha. Meestal zie je het aN het model op de foto.

Mijn oude leidinggevende was zo klein :j

Dat komt ook wel met bepaalde trekjes merkte ik... :+

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 13:11

FF profiel gecheckt, hij is 144 cm, scheelt 35 cm _O- _O-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 13:13

Jeeeezus wtf

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 13:14

sabine1979 schreef:
FF profiel gecheckt, hij is 144 cm, scheelt 35 cm _O- _O-
Dat is een kabouter.... :=

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 13:18

1.44?? Ik heb ook zo'n ukkie die mij de hele tijd liket (ik heb wel eens een maandje gold membership, dan kan ik dat zien). Denk even na joh..

Els1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 13:31

Maar als je 1.44 bent, dan zijn toch vrijwel alle vrouwen groter. Dan is het niet zo gek dat hij vrouwen liket die groter zijn. Het is niet alsof hij een ruime keus zal hebben in vrouwen van maximaal 1.44. Hij zal vast hopen op een vrouw voor wie het innerlijk belangrijker is dan zijn lengte.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 13:33

Ik wilde net zeggen, een vrouw die kleiner is dan hem daar zijn er misschien 10 van op de wereld. Maar is het niet gewoon een lilliputter?

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 13:36

Het zal vast dezelfde zijn dan.. denk dat dit inderdaad een lilliputter is. Tuurlijk snap ik dat ie beperkter is in zn keuze met die lengte maar er zijn vast genoeg dames van rond de 1.60. Ik ben 1.80 (staat ook in mn profiel), dat is wel een mega verschil dan..

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 13:38

Ik ben gewoon een reus tegenover hem }> }>
Wat dacht kleinduimpje???_O- _O-
Heb verkeerd getypt hierboven, hij heeft mij geliked ipv gematched :P

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 13:39

Ik moet denken aan die meid die tufte _O- _O-
Bovenop de bol _O- _O-