Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
nereids schreef:Het gaat mij er ook niet zo zeer om dat ze zouden liegen erover. Ik denk dat ik mij er wel overheen kan zetten (als het niet te groot verschil is, is ook al eens gebeurd). Maar meer ik dat ik dan voor hun tegen val omdat ik langer ben, wat ze misschien niet zouden verwachten. Nu weet ik niet precies hoe lang hij is maar uitgaande van foto's is hij geen 1.90 maar ook geen 1.60 laat ik het zo zeggen.
nereids schreef:Ik lees al een tijdje mee maar ik wil toch graag inhaken op de 'langer zijn kwestie'. Op de een of andere manier krijg ik het voor elkaar (ook) de mannen leuk te vinden die even lang of kleiner zijn (achteraf dan probeer er normaal inderdaad zoals andere op te selecteren).
Stel je hebt het vermoeden dat hij kleiner is en je bent daar dan onzeker over, zou je hier een opmerking over maken of gewoon op eerste date gaan met kans op teleurstelling (van zijn kant bv)?
nereids schreef:Nee heb ik niet, niet zo handig ook. Bedankt voor jullie reacties! Voelt het toch minder gek dat ik daar zo over nadenk. Misschien komt het nog ter sprake en anders zal ik het toch maar subtiel proberen te bespreken
Het gaat mij er dus vooral om dat dus dat hij verbaasd/teleurgesteld kan zijn.