Vandaaf weer als vanouds een kind de nek om willen draaien. Decathlon, kind schreeuwde de hele boel bij elkaar 'mama mama mama mama mama' op volume 100 en die filialen galmen altijd zo lekker natuurlijk. Ouders reageerden nergens op, negeerde hem volledig dus hij ging lekker door. Nu dus fijn overprikkeld, bedankt he
Hier had vandaag een collega (die ik verder niet ken) haar kinderen bij. Was blij dat de tafel met mijn directe collega's waar zij ook aan zat al vol zat en ik dus ergens anders kon gaan zitten
Ik ga volgende week naar Frankrijk, hopelijk heb ik dan wel beter weer dan jij op Menorca Maar kinderen verwacht ik niet in de middle of nowhere, eigenlijk ook geen volwassenen.
En best of all: geen mensen van Disney. net waar je om 18:45 op zit te wachten (not)
Anoniem
Geplaatst: 11-05-23 18:57
Het valt wel mee hoor. Het had van mij wel een graad of 5 warmer mogen zijn, maar het is iig grotendeels droog. Denk dat we vandaag vijf minuten regen gehad hebben of zo? Dus het kan veel erger. En: GEEN KINDEREN
Wij hebben dus gisteren een stuk of 15 kinderen in het vliegtuig gehad, geen last van gehad. Maar vervolgens moesten we wel in de bus met nog 2 jankende koters en die waren echt verschrikkelijk aan het krijsen.
Wat waren wij gaar toen we bij ons kindvrije hotel uitstapten.
Ondanks noise cancelling kwamen ze gewoon doorheen.
Mijn moeder is soms een beetje extra in haar rol van paarden oma.
Ze had wortel schillen en een paar gekookte wortels over. Keurig in verpakte zakjes gedaan met de namen van de paardjes er op. Ik moest ze dan voeren en knuffelen en erbij vertellen dat ze met heel veel liefde van Oma afkwamen.
Ik vertelde een tijdje terug over mijn kankerbehandeling. Nou, de behandeling is zo goed als klaar. (ik ben basically beter ) Hoef alleen nog maar 5 jaar hormoonblockers te slikken. Nou ben ik daardoor in de overgang gekomen en jongens, de kanker is niet aan te raden, maar de overgang is (afgezien van de opvliegers, die zijn poedersuiker) echt best wel chill. Ik word niet meer ongesteld en het allermooiste is hoe mensen er op reageren. Tot nu toe heeft LETTERLIJK iedereen die ik over mijn overgang vertelde gezegd "oh, dan kun je dus ook geen kinderen meer krijgen.... Maar ach, die wou je toch al niet" En I love it. Het is echt weird maar het voelt bijna alsof ik een soort van uit de kast ben als bewust kinderloos. (alleen een select groepje mensen weet van mijn sterilisatie, de rest zat voorheen nog vast in het "komt wel als je ouder bent" narratief. Nu accepteert iedereen het gewoon zonder morren) Zelfs mijn schoonmoeder, waar ik echt dikke drama van verwachtte zei dat ze blij voor me was dat ik toch geen moedergevoelens had.