Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marcella schreef:Foaly schreef:De groenmedewerker van de gemeente die hier net vakkundig de opkomende klaprozen voor mijn raam heeft weggeschoffeld
Hhhmm die waren vroeger beschermt.
Rambogirl schreef:Fleurtjeuh, je zou de eerste zijn waarbij het de eerste keer direct lukt.
Mij lukt dat ook nooit. Zo ongemakkelijk! Liever face to face.
xPabloBokt schreef:Dat ik deze ochtend had willen gebruiken om aan mijn essay te werken in plaats van naar inzage van het tentamen te gaan en ik nog steeds totaal geblokkeerd in bed lig en aankleden me niet eens lukt omdat alle kleding nog in wasmanden zit en ik negen van de tien keer niet tevreden ben met wat ik aan heb.
Echt ik ben zo klaar met hoe mijn hoofd werkt soms. Ik heb volgende week twee deadlines en de week erop drie en allemaal nog niks aan gedaan. Maar het lukt me gewoon niet om eraan te beginnen omdat ik veel te veel stress heb en totaal geen aansluiting bij, laat staan steun heb van mijn medestudenten op de minor. Ben helemaal klaar met die poedersuiker op deze manier, ga wel gewoon werken ofzo.
fique schreef:Aan dat er zelfs geen 500 ml flesjes zonnebloemolie te krijgen zijn..
Paard moet dat hebben vanwege de vetten, maar iedereen vond het nodig om te bunkeren.
fique schreef:Aan dat er zelfs geen 500 ml flesjes zonnebloemolie te krijgen zijn..
Paard moet dat hebben vanwege de vetten, maar iedereen vond het nodig om te bunkeren.