Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linnie050

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 22:26

Hoop dat alle pakketten onderweg zijn en natuurlijk aankomen.

Wie hebben er nog hulp nodig met hints?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 22:35

Thanks M_D_H!

Mijn pakket.. jeetje, wat ben ik er blij mee! SS, je hebt me echt verwend *\o/* en het is helemaal “ik” <3

De doos:
Afbeelding

En toen kwamen de cadeautjes…

De kaart met hint… ik ga morgen puzzelen wie je bent… ben nu beetje brak, en niet zo helder meer (druk op mn werk, en slecht geslapen Y;( )
Afbeelding

Livia & Buddha zijn verwend <3
Afbeelding

Ronja & Cinna ook <3
Afbeelding

En onze “4 Musketiers” <3 en de pot is ook heel fijn… vriendlief en ik “sparen” deze potten… altijd handig voor snoepjes (voor hem), andere dierensnoepjes, ontbijtgranen (voor ons allebei).. kortom: top! *\o/*
Afbeelding

Een gezellig, en bovenal veilig :D , kaarsje:
Afbeelding

Hele schattige echte kaarsjes <3
Afbeelding

Een heel schattig rietje… heel handig voor onderweg… ik drink graag witte chocomel, en dan is een rietke erg fijn drinken, als ik mn (thermos)fles open heb in een rijdende trein :D (zeker als we dalijk weer mogen reizen, of als we ooit weer naar kantoor zouden mogen :D
Afbeelding

Witte chocoladepasta met aardbeien… kende ik nog niet.. ik lust witte chocolade, ik lust aardbeien, dus ik verwacht dat ik dit ook echt lekker ga vinden… morgen ochtend meteen uitproberen <3
Afbeelding

Een prachtig veertje… ik vat dit op als een gelukshangertje… nog even verzinnen hoe, maar ik wil het in mn 45km-auto gaan hangen <3
Afbeelding

2 knaagschijfjes… dus 1 voor Romeo & Julia (konijnen) en 1 voor de 5 rattenjongens <3
Afbeelding

Heel handig sit, zeker met deze temperaturen :brr: een handenwarmer :D
Afbeelding

En een badeendje… ik spaar badeendjes… <3
Afbeelding

En hij is al helemaal geaccepteerd in de kudde :D
Afbeelding

Onwijs dank je wel, lieve SS! Je hebt me heel erg blij gemaakt! Morgen, als ik minder moe ben, ga ik op zoek naar je identiteit :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 22:42

LWDaisy schreef:
Lieve [***], ik wil je even laten weten dat ik me enorm amuseer met het katten-koffiemokje!
Voor de één of andere reden belandt 1 van de oortjes altijd in mijn mond en hang ik altijd vol koffie, maar ik geef niet op hoor, het is het enige mokje waar ik nog uit wil drinken :')

En ik kom ook nog steeds glitters tegen, hoe vaak ik ook stofzuig :')

De eendjes staan momenteel in de woonkamer, te koud en te druk om nu in de jacuzzi te gaan. Ik hoop dat ze mijn katten overleven, die denken dat de eendjes van hen zijn :')

Ik wist oprecht niet dat er zoveel glitters uit die plopper zouden komen. Ik dacht gewoon wat confetti snippers. Maar gezien je geen bezwaar had op glitters, was het een goede gok haha

Dat kopje zag er inderdaad naast erg leuk niet heel handig uit. Succes met oefenen en half opgeknaagde eendjes kunnen vast ook in de jacuzzi :')

Banjer, jou badeend verzameling <3

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 22:45

Wat een leuke pakketten weer! Nog maar een paar te gaan. Gaat toch snel.

Banjer, die witte chocolade met aardbei klinkt bijzonder, ben benieuwd wat je er van vindt!

Gisteren al heerlijk mijn gekregen warme haarband om gehad bij een wandeling in de pauze. Geen koude oren gehad :D

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 23:42

idinn schreef:
LWDaisy schreef:
Lieve Idinn, ik wil je even laten weten dat ik me enorm amuseer met het katten-koffiemokje!
Voor de één of andere reden belandt 1 van de oortjes altijd in mijn mond en hang ik altijd vol koffie, maar ik geef niet op hoor, het is het enige mokje waar ik nog uit wil drinken :')

En ik kom ook nog steeds glitters tegen, hoe vaak ik ook stofzuig :')

De eendjes staan momenteel in de woonkamer, te koud en te druk om nu in de jacuzzi te gaan. Ik hoop dat ze mijn katten overleven, die denken dat de eendjes van hen zijn :')

Ik wist oprecht niet dat er zoveel glitters uit die plopper zouden komen. Ik dacht gewoon wat confetti snippers. Maar gezien je geen bezwaar had op glitters, was het een goede gok haha

Dat kopje zag er inderdaad naast erg leuk niet heel handig uit. Succes met oefenen en half opgeknaagde eendjes kunnen vast ook in de jacuzzi :')

Banjer, jou badeend verzameling <3

Ik heb hier en daar al wel wat ploppers afgestoken, maar heb echt nog nooit zoveel confetti uit zo'n ding weten komen als uit deze :') En confetti van papier is zo weer weg, maar die glitters blijven gewoon echt overal aanplakken hahaha! Ik vind het heerlijk hoor, ziet er lekker feestelijk uit haha.

Het kopje vergt wat oefening, maar het is zoooo'n leuk ding dat het dat zeker waard is :D

Halve eendjes kunnen idd ook, en als je ziet hoe leuk de poezels ze vinden, krijg je het gewoon niet over je hart ze af te pakken :')

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 00:35

Oh dat lama rietje! <3

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 02:55

Aaah wat leuk toch allemaal weer. Ik word er zo blij van hier. :)

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 04:56

Banjer wat een leuke lieve Santa heb jij, leuk pakket hoor <3

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 08:52

8nnemiek schreef:
justdiesel schreef:
8nnemiek 1 stekje van de vlinderstruik heeft al groene blaadjes gekregen, die andere heeft nog wat moeite denk ik maar ook daar is al een ieniemienie nieuw blaadje gekomen.
Zo leuk! Ben echt benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.

[ [url=m/X3FFT3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat leuk dat de eerste al weer wat groen begint te worden!

Aan mijn santa: sorry dat het zo lang duurt voordat ik je gevonden heb!
Het is hier nogal hectisch de afgelopen weken en ik ben helemaal kapot na werkdagen van zo'n 12 uur :=
Maar ik heb tussendoor nog een hoop profielen doorgebladerd.. en ik ga toch eens een gokje wagen;
J00P, ben jij mijn SS? Jij hebt foto's van het buitenland in je profiel en in het topic geplaatst.

Ik ben niet de Santa van jouw mooie pakket :n
Ik kan je helaas ook niet helpen, snap de hint ook niet -O-

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 09:16

Dank jullie :D

Ik heb net een beschuitje met witte chocoladepasta met aardbeien op.... damn, wat was dat lekker!!! <3

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 14:18

OhmygOD ik had een lijstje gemaakt met nog niet geraden Santa's; klopte geen hol van en er ontbraken echt enorm veel namen. :') :') Iets met 'je hebt letterlijk 1 taak'.. Kwam er al niet uit met mijn hints. Nu heb ik veel meer namen op m'n lijst en start de zoektocht gedeeltelijk opnieuw, ik hoop snel een goede gok te kunnen maken :+

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 14:36

Castilja schreef:
OhmygOD ik had een lijstje gemaakt met nog niet geraden Santa's; klopte geen hol van en er ontbraken echt enorm veel namen. :') :') Iets met 'je hebt letterlijk 1 taak'.. Kwam er al niet uit met mijn hints. Nu heb ik veel meer namen op m'n lijst en start de zoektocht gedeeltelijk opnieuw, ik hoop snel een goede gok te kunnen maken :+

Volgens mij zijn jou hints erg makkelijk

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 14:38

Daan13 schreef:
Banjer wat een leuke lieve Santa heb jij, leuk pakket hoor <3

Ja echt super leuk!

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 14:52

justdiesel schreef:
Castilja schreef:

Ja, als je de juiste namen voor je hebt waar je uit kan kiezen zijn ze inderdaad te doen. Maar dat had ik dus niet Sherlock. :') _O-
ANYWAY

Ik heb je gevonden; dankjewel Irisskib!!! *\o/* *\o/* *\o/* Jij moet mijn Santa zijn!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 17:51

justdiesel schreef:
Castilja schreef:

Maar jij bent heel goed in puzzelen! :))

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 19:08

Ik krijg een app van mijn vriend dat er een groot pakket is bezorgd voor mij *\%/* zou het???

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 19:11

Pauline schreef:
justdiesel schreef:
[quote="Castilja"

Maar jij bent heel goed in puzzelen! :))[/quote]

Haha dat valt wel mee hoor :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 19:19

Biebz schreef:
Ik krijg een app van mijn vriend dat er een groot pakket is bezorgd voor mij *\%/* zou het???

Ben jij de laatste? Zou leuk zijn dat je pakket er ook is. Gisteren ontbraken er nog 6.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 19:41

germie schreef:
Biebz schreef:

Ben jij de laatste? Zou leuk zijn dat je pakket er ook is. Gisteren ontbraken er nog 6.

Ze is helaas nog niet de laatste...

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 20:06

M_D_H schreef:

Echt ruk dit zeg. Moet eerlijk bekennen dat ik het ook jammer vind dat sommige mensen weinig moeite lijken te doen voor het raden van hun santa :o

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 20:11

germie schreef:
Biebz schreef:

Nope.

Debbie volgens mij ook nog niet en ik meen nog een of twee anderen.

Dus, ik gok nog 4?

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 20:14

Hopelijk zijn dan wel de pakketjes nog onderweg. Ik vind wel echt dat er dit jaar veel aandacht aan de cadeautjes is besteed hoor.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 20:15

Dyphusion schreef:
M_D_H schreef:

Echt ruk dit zeg. Moet eerlijk bekennen dat ik het ook jammer vind dat sommige mensen weinig moeite lijken te doen voor het raden van hun santa :o

Een van degene die nog geen moeite heeft gedaan om haar pakket te raden, is ook een van degene die zelf nog niet geraden of ontvangen is.

En van een iemand weet ik dat zij hartpatient is en daardoor erg weinig energie heeft. Daar kan ik wel begrip voor hebben.

De rest zou ik niet weten.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 20:19

roosjenat schreef:
idinn schreef:
Roosjenat, moet dat geen datum en tijdstip worden?

Oh wauw nu je het zo zegt... Misschien zal het de registratie datum van de bokker zijn. :)*

Ik ga vanavond na het werk even verder puzzelen.

Volgens mij is het toch niet de registratie datum.. Denk ik nou zo moelijk of :')
Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 20:19

Je zit wel goed met een datum en tijd, maar niet een registratiedatum.