Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LWDaisy schreef:Lieve [***], ik wil je even laten weten dat ik me enorm amuseer met het katten-koffiemokje!
Voor de één of andere reden belandt 1 van de oortjes altijd in mijn mond en hang ik altijd vol koffie, maar ik geef niet op hoor, het is het enige mokje waar ik nog uit wil drinken![]()
En ik kom ook nog steeds glitters tegen, hoe vaak ik ook stofzuig![]()
De eendjes staan momenteel in de woonkamer, te koud en te druk om nu in de jacuzzi te gaan. Ik hoop dat ze mijn katten overleven, die denken dat de eendjes van hen zijn
idinn schreef:LWDaisy schreef:Lieve Idinn, ik wil je even laten weten dat ik me enorm amuseer met het katten-koffiemokje!
Voor de één of andere reden belandt 1 van de oortjes altijd in mijn mond en hang ik altijd vol koffie, maar ik geef niet op hoor, het is het enige mokje waar ik nog uit wil drinken![]()
En ik kom ook nog steeds glitters tegen, hoe vaak ik ook stofzuig![]()
De eendjes staan momenteel in de woonkamer, te koud en te druk om nu in de jacuzzi te gaan. Ik hoop dat ze mijn katten overleven, die denken dat de eendjes van hen zijn
Ik wist oprecht niet dat er zoveel glitters uit die plopper zouden komen. Ik dacht gewoon wat confetti snippers. Maar gezien je geen bezwaar had op glitters, was het een goede gok haha
Dat kopje zag er inderdaad naast erg leuk niet heel handig uit. Succes met oefenen en half opgeknaagde eendjes kunnen vast ook in de jacuzzi![]()
Banjer, jou badeend verzameling
8nnemiek schreef:justdiesel schreef:8nnemiek 1 stekje van de vlinderstruik heeft al groene blaadjes gekregen, die andere heeft nog wat moeite denk ik maar ook daar is al een ieniemienie nieuw blaadje gekomen.
Zo leuk! Ben echt benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.
[ [url=m/X3FFT3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat leuk dat de eerste al weer wat groen begint te worden!
Aan mijn santa: sorry dat het zo lang duurt voordat ik je gevonden heb!
Het is hier nogal hectisch de afgelopen weken en ik ben helemaal kapot na werkdagen van zo'n 12 uur![]()
Maar ik heb tussendoor nog een hoop profielen doorgebladerd.. en ik ga toch eens een gokje wagen;
J00P, ben jij mijn SS? Jij hebt foto's van het buitenland in je profiel en in het topic geplaatst.
Castilja schreef:OhmygOD ik had een lijstje gemaakt met nog niet geraden Santa's; klopte geen hol van en er ontbraken echt enorm veel namen.![]()
Iets met 'je hebt letterlijk 1 taak'.. Kwam er al niet uit met mijn hints. Nu heb ik veel meer namen op m'n lijst en start de zoektocht gedeeltelijk opnieuw, ik hoop snel een goede gok te kunnen maken
justdiesel schreef:Castilja schreef:OhmygOD ik had een lijstje gemaakt met nog niet geraden Santa's; klopte geen hol van en er ontbraken echt enorm veel namen.![]()
Iets met 'je hebt letterlijk 1 taak'.. Kwam er al niet uit met mijn hints. Nu heb ik veel meer namen op m'n lijst en start de zoektocht gedeeltelijk opnieuw, ik hoop snel een goede gok te kunnen maken
Volgens mij zijn jou hints erg makkelijk
justdiesel schreef:Castilja schreef:OhmygOD ik had een lijstje gemaakt met nog niet geraden Santa's; klopte geen hol van en er ontbraken echt enorm veel namen.![]()
Pauline schreef:justdiesel schreef:[quote="Castilja"
OhmygOD ik had een lijstje gemaakt met nog niet geraden Santa's; klopte geen hol van en er ontbraken echt enorm veel namen.![]()
Dyphusion schreef:M_D_H schreef:Ze is helaas nog niet de laatste...
Echt ruk dit zeg. Moet eerlijk bekennen dat ik het ook jammer vind dat sommige mensen weinig moeite lijken te doen voor het raden van hun santa