Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

TessaxQuincy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 21:20

Niet perse een ergenis maar mijn oma is net overleden. We wisten dat het er aan zat te komen maar het is alsnog poedersuiker. :(

fleurtjeuh

Oh gecondoleerd en sterkte!

iirrssjjee

TessaxQuincy schreef:
Niet perse een ergenis maar mijn oma is net overleden. We wisten dat het er aan zat te komen maar het is alsnog poedersuiker. :(

Sterkte en gecondoleerd!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 21:21

TessaxQuincy schreef:

Gecondoleerd en sterkte! Y;(

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 21:25

TessaxQuincy schreef:

Gecondoleerd en veel sterkte! :knuffel:

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 21:25

Een vriend van mij zei dat ik hem geen aandacht schonk, dus niet appte etc. Doe ik dat vervolgens krijg ik amper antwoord en hij begint ook geen gesprek? ja hallo zo werkt het niet >;)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 21:26

TessaxQuincy schreef:

Gecondoleerd Y;(

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 21:26

TessaxQuincy schreef:

Als eerst: jeetje wat een naar bericht! Gecondoleerd en heel veel sterkte!

fotolijstje schreef:
Een vriend van mij zei dat ik hem geen aandacht schonk, dus niet appte etc. Doe ik dat vervolgens krijg ik amper antwoord en hij begint ook geen gesprek? ja hallo zo werkt het niet >;)

Dit soort mensen ‘snij’ ik uit mijn leven. Jij wil aandacht? Dan wil ik die ook terug. ‘T kan niet altijd van één kant komen…

Hnnnggg! Vorige week heb ik aangifte gedaan betreffende de diefstal van de katalysator onder mijn auto vandaan(is dit goed geNederlandst? :oo).

Dit weekend ontving ik informatie waaruit bleek dat dit op de plek waar mijn auto stond, vaker gebeurd. DUS had ik de politie Amsterdam via messenger benaderd om dit te melden. Verzoek: wilt u dit melden via ‘mijn politie’. Dit moest ik even verwerken, maar vanavond toch melding gemaakt.
Krijg ik net mail: we kunnen uw melding niet verwerken, wij verzoeken u om telefonisch contact op te nemen via 0900-8844.

Begrijp me niet verkeerd, in een normale situatie zou ik overal direct achteraan gaan en het regelen maar ik zit op het moment in een burn-out. Het heeft niet voor niks een ruime week geduurd voor ik aangifte deed/ de verzekering op de hoogte stelde/ mezelf kwaad maakte etc.
Vind het wel ff goed zo, hoewel ik die *** gasten er ook niet mee weg wil laten komen.

Zo. Dat moest ik even kwijt vanavond.
Dilemma: ga ik ze bellen of niet?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 21:33

AmyII schreef:
TessaxQuincy schreef:

fotolijstje schreef:

Dit soort mensen ‘snij’ ik uit mijn leven. Jij wil aandacht? Dan wil ik die ook terug. ‘T kan niet altijd van één kant komen…

Hnnnggg! Vorige week heb ik aangifte gedaan betreffende de diefstal van de katalysator onder mijn auto vandaan(is dit goed geNederlandst? :oo).

Dit weekend ontving ik informatie waaruit bleek dat dit op de plek waar mijn auto stond, vaker gebeurd. DUS had ik de politie Amsterdam via messenger benaderd om dit te melden. Verzoek: wilt u dit melden via ‘mijn politie’. Dit moest ik even verwerken, maar vanavond toch melding gemaakt.
Krijg ik net mail: we kunnen uw melding niet verwerken, wij verzoeken u om telefonisch contact op te nemen via 0900-8844.

Begrijp me niet verkeerd, in een normale situatie zou ik overal direct achteraan gaan en het regelen maar ik zit op het moment in een burn-out. Het heeft niet voor niks een ruime week geduurd voor ik aangifte deed/ de verzekering op de hoogte stelde/ mezelf kwaad maakte etc.
Vind het wel ff goed zo, hoewel ik die *** gasten er ook niet mee weg wil laten komen.

Misschien is er een lief iemand die jou ermee kan helpen? Een familielid, vriendin? Dan sta je er niet zo alleen voor :knuffel: ik zou het trouwens wel doorgeven, het brengt jouw gestolen onderdeel niet terug maar een melding kan er misschien wel voor zorgen dat ze extra maatregelen nemen en een ander wellicht geen slachtoffer hoeft te worden van die dieven

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 21:34

fleurtjeuh schreef:
Zebrastreep schreef:
Jullie maken het mij niet gemakkelijk :') , heb de demo geprobeerd en ik raakte er snel aan gewend. Sims 3 heb ik hier nog liggen alleen kan er tegenwoordig geen cd-rom meer in mijn laptop... Of ik moet een losse cd-rom speler kopen die ik kan aansluiten. Dat weerhoudt mij een beetje om sims 4 te kopen want een externe cd-rom speler is goedkoper.
nu kan ik sims 4 via via wel een beetje met korting krijgen dus dat is dan weer een voordeel.
Mijn vorige laptop kon sims 3 zat aan inclusief een aantal uitbreiding sets. Was een ouder ding dan wat ik nu heb :'). Demo liep wel goed ik speel immers wel meer grote games op deze laptop wat mij ook verbaast dat dat gewoon normaal werkt.

Je kan een maand EA play proberen!
Kost volgens mij 4 euro voor de basis en dan kan je sims 4 uitproberen!
Ben je er na die maand op uitgekeken, dan heeft het je maar 4 euro gekost, ben je er na een maand op uitgekeken als je hem hebt gekocht, dan ben je veel meer kwijt

Als ik het goed begrijp kost het 4 euro als ik mij aanmeld voor EA play en dan kan ik de sims 4 gratis een maand uitproberen? Denk wel dat het een goede optie is!

@TessaxQuincy

Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst :(:)

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 21:46

Dankjewel iedereen. <3

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 21:46

Telpeva schreef:
AmyII schreef:

Misschien is er een lief iemand die jou ermee kan helpen? Een familielid, vriendin? Dan sta je er niet zo alleen voor :knuffel: ik zou het trouwens wel doorgeven, het brengt jouw gestolen onderdeel niet terug maar een melding kan er misschien wel voor zorgen dat ze extra maatregelen nemen en een ander wellicht geen slachtoffer hoeft te worden van die dieven

Lief berichtje van je <3 maar het is inderdaad dat ik uit principe melding wil doen. Dit heb ik nu op twee manieren gedaan en dan nòg willen ze dat ik bel… Pfff. Wat een werk :oo
Begrijp me niet verkeerd hoor! Ik heb diep respect voor onze mensen bij de politie maar het wordt mensen voor mijn gevoel wel erg lastig gemaakt om melding te maken…
Ik ga er straks maar even rustig over slapen en dan kijken hoeveel energie ik morgen heb. Helaas heb ik niet echt mensen in mijn omgeving die voldoende energie òf principes hebben om die melding extra door te zetten.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 21:51

Tessaxquincy, gecondoleerd en sterkte :knuffel:

Amy zeker bellen of anders inderdaad laten bellen.

Mijn ergernis… Ik heb / krijg een koortslip op 3 verschillende plaatsen op mijn lip :n

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 21:55

Zebrastreep schreef:
fleurtjeuh schreef:
Je kan een maand EA play proberen!
Kost volgens mij 4 euro voor de basis en dan kan je sims 4 uitproberen!
Ben je er na die maand op uitgekeken, dan heeft het je maar 4 euro gekost, ben je er na een maand op uitgekeken als je hem hebt gekocht, dan ben je veel meer kwijt

Als ik het goed begrijp kost het 4 euro als ik mij aanmeld voor EA play en dan kan ik de sims 4 gratis een maand uitproberen? Denk wel dat het een goede optie is!

Niet alleen sims 4, maar nog veel meer spellen!

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 22:07

AmyII schreef:
TessaxQuincy schreef:

fotolijstje schreef:

Heb het hem ook even donders goed verteld hoe het in elkaar zit }:) en als die het nog steeds niet doet dan ja pech gehad geen vrienden meer

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 22:11

Ineke2 schreef:

Mijn ergernis… Ik heb / krijg een koortslip op 3 verschillende plaatsen op mijn lip :n

Ik ga ook wel bellen, als ik daar weer energie voor heb. De pest is: het gaat om de auto van mijn vader (80, merkbaar ‘oud’ qua regelzaken) en mijn moeder zit óók in een burn-out.

Ik heb gewoon zo snel niemand anders om me heen die de tijd/ zin/ noodzaak heeft om dit even samen te regelen. Al het werk qua melden bij de verzekering + aangifte hebben me al een ruime dag gekost en dan nu dit… Pfff.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 22:13

Ineke2 schreef:

Alcohol (70%, erop deppen) en Zovirax, sterkte :(:).

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 22:14

Als het je lukt prima. Indien niet ook ok. Leg je zelf hierover echt geen druk op. Je hebt al aangifte gedaan :)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 22:18

poes schreef:
Als het je lukt prima. Indien niet ook ok. Leg je zelf hierover echt geen druk op. Je hebt al aangifte gedaan :)

Dit moet ik ter harte nemen. Ik leg mezelf alweer druk op en daar heb ik helaas gelijk weer last van.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 22:30

AmyII schreef:
poes schreef:

Dit moet ik ter harte nemen. Ik leg mezelf alweer druk op en daar heb ik helaas gelijk weer last van.

Ik woon niet in de buurt, anders had ik je graag geholpen. Agenda morgen is angstaanjagend leeg. Sterkte er mee, wat niet gaat gaat niet :knuffel:

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 22:33

Loeky01 schreef:
AmyII schreef:

Ik woon niet in de buurt, anders had ik je graag geholpen. Agenda morgen is angstaanjagend leeg. Sterkte er mee, wat niet gaat gaat niet :knuffel:

Zo lief! <3

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 22:45

Amyll je heb er nu niet veel meer aan maar waarschijnlijk is de auto van je vader een 'speciale' auto. Er zijn nl bepaalde merken waarvan de katalysator een edelmetaal bevat die tot soms wel 3 a 4 duizend euro kunnen opleveren. Dat soort auto's zijn op bepaalde parkeerplaatsen dan ook slachtoffers voor dit soort diefstal. Niet leuk maar misschien wel iets om rekening mee te houden in de toekomst. Wij wisten dit ook niet tot een kennis die in de auto's zit het ons vertelde en specifiek bepaald soort auto's opkoopt voor dat onderdeel. Verder is het natuurlijk k.t dat iemand met zijn tengels er niet vanaf kon blijven en dat dan aangifte doen zo een probleem is.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 22:46

fotolijstje schreef:

Zojuist te horen gekregen dat het niet helemaal zijn fout is dat hij niet op mij reageert?? huh???? 8)7 maar daarvoor zei die dat die alle tijd had vandaag

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 22:49

AmyII schreef:
Ineke2 schreef:

Ik ga ook wel bellen, als ik daar weer energie voor heb. De pest is: het gaat om de auto van mijn vader (80, merkbaar ‘oud’ qua regelzaken) en mijn moeder zit óók in een burn-out.

Ik heb gewoon zo snel niemand anders om me heen die de tijd/ zin/ noodzaak heeft om dit even samen te regelen. Al het werk qua melden bij de verzekering + aangifte hebben me al een ruime dag gekost en dan nu dit… Pfff.

Ik zou voor nu gewoon lekker gaan slapen, wie weet hoe je er morgen over denkt na een nachtje slapen en een lekkere kop koffie :)
En wat je keuze uiteindelijk ook is, jouw gezondheid is belangrijker dan gerechtigheid voor een onderdeel van een oude auto! Het is maar een ding, vervangbaar :)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 23:05

TessaxQuincy schreef:

Gecondoleerd en sterkte Y;(