Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 22:19

Ik kan geen goede Excel sheet vinden om een werkrooster in te plakken, en ik ben niet zo creatief -O- .

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 22:20

Mkango schreef:
Morgen evaluatie van m'n proeftijd... Ik stress 'm echt, ben zo bang dat ze toch niet verder willen met me of zo. -O-

Moet goed komen met jouw inzet :j

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 22:23

Ineke2 schreef:
Mkango het zit vast wel goed, succes morgen :D

Ik erger mij aan het feit dat ik spaargeld heb overgemaakt naar mijn gewone rekening voor de zekerheid omdat ik anders denk dat ik het niet ga redden... Ik krijg pas 9 mei weer geld.
Gemeentelijke belastingen én een loodgieter rekening samen al het andere lukt niet echt. De hoge benzineprijs werkt ook niet echt mee trouwens, echt bizar momenteel...

Lief Lenaatje, het is gelukt die hele lange dag zonder in slaap te vallen haha.

Mooi haha! Hopelijk kan je vannacht bijslapen!

iirrssjjee

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 22:29

Als je klaagt over iets (gedrag van jongeren/studenten) dat je dan meteen krijgt; zelf nooit jong geweest zeker?

Pfff mensen echt. Dat je jong bent, geeft geen vrijbrief om je te misdragen! Of om maar te doen en laten wat je wilt....

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 02:08

Iemand hier die mijn sportrepen voor de vakantie op zit te eten _-:(

Kan ik heel slecht over die dingen zijn duur en ik moet ze volgende week gebruiken.

Morgen maar overal briefjes op plakken het is hier soms nog erger als op mijn werk zeg

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 02:49

iirrssjjee schreef:
Als je klaagt over iets (gedrag van jongeren/studenten) dat je dan meteen krijgt; zelf nooit jong geweest zeker?

Pfff mensen echt. Dat je jong bent, geeft geen vrijbrief om je te misdragen! Of om maar te doen en laten wat je wilt....

Haha de stomste die ik ooit heb gehoord is dat mensen zeggen 'maar je bent zelf toch ook kind geweest?' Als je zegt geen kinderen te willen. :? :')

Nee Jantine, ik ben uit een holletje gekropen toen ik 18 was.

Ik erger me aan postNL. Best wel hele dure voucher voor mijn vriend's verjaardag krijg ik via de post. Vorige week vrijdag besteld. Zou hij zaterdag komen. Niet gelukt. Maandag natuurlijk geen post, dinsdag ook niet, woensdag dan.. nee. Zou hij gisteren bezorgd worden.. 'oeps we hebben het niet gered.' Dus ik mag nou toch %^#&$$63 hopen dat hij vandaag eindelijk eens aankomt. Het gaat potverdikkie om een gewone BRIEF!

En verwacht ook een brief van de gemeente, ook al sinds zaterdag. En de buren krijgen wel allemaal gewoon post. HOE MOEILIJK IS HET?!

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 05:59

Dat ik net van de trap af mieterde #) ^)

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 07:01

Oei Detroit alles goed? Niets bezeerd?

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 07:30

Vooral een deuk in mijn ego ;( en een zere enkel. Valt gelukkig mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 07:57

Thuis komen, zien dat ze bezig zijn. En dan een partij raar aangekeken worden. Bah ja er komen ook mensen om 8 uur thuis ipv dat ze weg gaan. Doei. Ik ga slapen

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 08:08

Aan de karwei die zich niet aan de afspraken houden...

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 08:17

Ik ben de Corona regels en het hele Corona gedoe gewoon zat.

Mijn kind is gewoon (alweer) verkouden (negatief getest) en voelt zich meer dan prima, en nog mag hij gewoon niks.

Hij zit ondertussen meer thuis dan dat hij naar school is geweest. Voor Corona had je meteen de leerplichtambtenaar aan de deur gehad.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 08:33

wyoming schreef:

Mijn kind is gewoon (alweer) verkouden (negatief getest) en voelt zich meer dan prima, en nog mag hij gewoon niks.

Hij zit ondertussen meer thuis dan dat hij naar school is geweest. Voor Corona had je meteen de leerplichtambtenaar aan de deur gehad.

Maar bij een negatieve test mag hij toch gewoon naar school?
Dat is hier wel zo teminste..
Dochter is snot verkouden en negatief getest mocht vandaag gewoon weer naar school.
Na vandaag 2 weken vakantie

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 08:57

Froukje_J schreef:
wyoming schreef:

Maar bij een negatieve test mag hij toch gewoon naar school?
Dat is hier wel zo teminste..
Dochter is snot verkouden en negatief getest mocht vandaag gewoon weer naar school.
Na vandaag 2 weken vakantie

Hij is woensdag naar school geweest maar ze vonden hem te verkouden, dus kreeg een vriendelijk verzoek of ik hem eigenlijk gewoon thuis wilde houden. (Ik snap het wel want de juffen zijn ook klaar met testen natuurlijk en de kans dat hij ze aansteekt is groot maar aan de andere kant is het gewoon belachelijk dat hij met een snotneus thuis zit)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 09:05

Mijn vader moet zich laten testen hij is heel erg snotterig maar klinkt verder nog oké dus ik hoop echt een verkoudheid anders gaat onze vakantie niet door...

Ik wist gewoon dat dit ging gebeuren ofzo en het is deze week al wel 6x gebeurd dat ik dacht van nou nu moet er iemand testen en ik in quarantaine.

Gelukkig kan hij een sneltest regelen hopen dat die wel een beetje betrouwbaar zijn

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 09:07

Dat mijn lievelingsjoggingsbroek gekrompen is in de was. Terwijl ie gewoon gewassen is hoe ik normaal was, rest van de was is niets mis mee..
Beetje jammer, maar gelukkig was het maar een H&Mmetje dus die is zo weer opnieuw besteld.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 09:09

Benthhh schreef:
Dat mijn lievelingsjoggingsbroek gekrompen is in de was. Terwijl ie gewoon gewassen is hoe ik normaal was, rest van de was is niets mis mee..
Beetje jammer, maar gelukkig was het maar een H&Mmetje dus die is zo weer opnieuw besteld.

Oh heel irritant! Ik heb dat met 2 truien van h&m en primark. Simpele goedkope hoodies om thuis in rond te lopen,maar na 1 keer normaal wassen krimpen de mouwen als een gek. Ik twijfel om ze nieuw te kopen en dan 1 of 2 maten groter :+

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 09:23

Zebrastreep schreef:
Mijn vader moet zich laten testen hij is heel erg snotterig maar klinkt verder nog oké dus ik hoop echt een verkoudheid anders gaat onze vakantie niet door...

Ik wist gewoon dat dit ging gebeuren ofzo en het is deze week al wel 6x gebeurd dat ik dacht van nou nu moet er iemand testen en ik in quarantaine.

Gelukkig kan hij een sneltest regelen hopen dat die wel een beetje betrouwbaar zijn

Verkoudheid gaat wel echt rond.
Ik ben er ook nog is ziek door.
Heel eerlijk bij ons mogen kinderen ook met negatieve test en verkoudheid naar school maar ik baal wel want ook dat betekend een kans op aansteken en in mijn geval nu al een week vakantie ziek thuis. Ik snap de juffen dus wel een beetje

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 09:30

lenaa_tje schreef:
Zebrastreep schreef:

Verkoudheid gaat wel echt rond.
Ik ben er ook nog is ziek door.
Heel eerlijk bij ons mogen kinderen ook met negatieve test en verkoudheid naar school maar ik baal wel want ook dat betekend een kans op aansteken en in mijn geval nu al een week vakantie ziek thuis. Ik snap de juffen dus wel een beetje

Ja kans is groot dat ik een verkoudheid van mijn werk heb meegenomen zelf wordt ik daar niet zo heel vaak (afkloppen) meer ziek van maar mijn vader zijn weerstand ligt best wel laag hij kan ook verkouden zijn op het een of andere moment hij wou net naar zijn werk gaan volgens mij :') ik dacht al dat het enorm rond ging ook niet zo gek met dit weer steeds koud en dan weer warm.

Wel balen dat het net in je vakantie valt -O- ik baal nu ook wel niet alleen als het zo is zit ik met een vakantie die niet doorgaat maar ook dat mijn examens in de knoei komen daar zou ik dan nog harder van balen.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 09:30

MyWishMax schreef:
Oh heel irritant! Ik heb dat met 2 truien van h&m en primark. Simpele goedkope hoodies om thuis in rond te lopen,maar na 1 keer normaal wassen krimpen de mouwen als een gek. Ik twijfel om ze nieuw te kopen en dan 1 of 2 maten groter :+

Dit is dus ook precies wat ik nu in mijn winkelmandje heb zitten hahahah. Is juist zo'n fijne.. komen dr helemaal niet van die lelijke pluisjes op enz, krimpt ie |(

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 09:33

Ik hoop op een negatieve test voor je vader Zebrastreep en ook dat jij de verkoudheid niet oppakt! Nu mag je daar denk ik wel examens mee doen maar ik gun niemand een verkoudheid haha

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 09:33

Benthhh schreef:
MyWishMax schreef:

Dit is dus ook precies wat ik nu in mijn winkelmandje heb zitten hahahah. Is juist zo'n fijne.. komen dr helemaal niet van die lelijke pluisjes op enz, krimpt ie |(

Welke is het? Ik zoek er ook 1 en geen pluisjes is enorme plus ja!

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 09:35

Mijn werk. Ik heb het gevoel in een loop te zitten. Er is best veel verloop in ons team/bedrijf en iedereen die nieuw binnenkomt wilt zo het warme water uitvinden en ik moet toegeven dat ik het ondertussen heb opgegeven om iedere keer de geschiedenis te vertellen. Lijkt wel een spel Monopoly waarbij ik iedere keer met de rest mee terug naar start moet. :')

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 09:41

MyWishMax schreef:
Welke is het? Ik zoek er ook 1 en geen pluisjes is enorme plus ja!

Het is deze en deze kleur, waarvan ik idd wéét dat ie niet pluist. Wat een andere kleur doet, durf ik je niet te zeggen hahaha.

Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 09:43

Over een half uur weer een wattenstaafje in mijn neus en keel, geen zin in.