Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Mkango het zit vast wel goed, succes morgen![]()
Ik erger mij aan het feit dat ik spaargeld heb overgemaakt naar mijn gewone rekening voor de zekerheid omdat ik anders denk dat ik het niet ga redden... Ik krijg pas 9 mei weer geld.
Gemeentelijke belastingen én een loodgieter rekening samen al het andere lukt niet echt. De hoge benzineprijs werkt ook niet echt mee trouwens, echt bizar momenteel...
Lief Lenaatje, het is gelukt die hele lange dag zonder in slaap te vallen haha.
iirrssjjee schreef:Als je klaagt over iets (gedrag van jongeren/studenten) dat je dan meteen krijgt; zelf nooit jong geweest zeker?
Pfff mensen echt. Dat je jong bent, geeft geen vrijbrief om je te misdragen! Of om maar te doen en laten wat je wilt....
wyoming schreef:Ik ben de Corona regels en het hele Corona gedoe gewoon zat.
Mijn kind is gewoon (alweer) verkouden (negatief getest) en voelt zich meer dan prima, en nog mag hij gewoon niks.
Hij zit ondertussen meer thuis dan dat hij naar school is geweest. Voor Corona had je meteen de leerplichtambtenaar aan de deur gehad.
Froukje_J schreef:wyoming schreef:Ik ben de Corona regels en het hele Corona gedoe gewoon zat.
Mijn kind is gewoon (alweer) verkouden (negatief getest) en voelt zich meer dan prima, en nog mag hij gewoon niks.
Hij zit ondertussen meer thuis dan dat hij naar school is geweest. Voor Corona had je meteen de leerplichtambtenaar aan de deur gehad.
Maar bij een negatieve test mag hij toch gewoon naar school?
Dat is hier wel zo teminste..
Dochter is snot verkouden en negatief getest mocht vandaag gewoon weer naar school.
Na vandaag 2 weken vakantie
Benthhh schreef:Dat mijn lievelingsjoggingsbroek gekrompen is in de was. Terwijl ie gewoon gewassen is hoe ik normaal was, rest van de was is niets mis mee..
Beetje jammer, maar gelukkig was het maar een H&Mmetje dus die is zo weer opnieuw besteld.
Zebrastreep schreef:Mijn vader moet zich laten testen hij is heel erg snotterig maar klinkt verder nog oké dus ik hoop echt een verkoudheid anders gaat onze vakantie niet door...
Ik wist gewoon dat dit ging gebeuren ofzo en het is deze week al wel 6x gebeurd dat ik dacht van nou nu moet er iemand testen en ik in quarantaine.
Gelukkig kan hij een sneltest regelen hopen dat die wel een beetje betrouwbaar zijn
lenaa_tje schreef:Zebrastreep schreef:Mijn vader moet zich laten testen hij is heel erg snotterig maar klinkt verder nog oké dus ik hoop echt een verkoudheid anders gaat onze vakantie niet door...
Ik wist gewoon dat dit ging gebeuren ofzo en het is deze week al wel 6x gebeurd dat ik dacht van nou nu moet er iemand testen en ik in quarantaine.
Gelukkig kan hij een sneltest regelen hopen dat die wel een beetje betrouwbaar zijn
Verkoudheid gaat wel echt rond.
Ik ben er ook nog is ziek door.
Heel eerlijk bij ons mogen kinderen ook met negatieve test en verkoudheid naar school maar ik baal wel want ook dat betekend een kans op aansteken en in mijn geval nu al een week vakantie ziek thuis. Ik snap de juffen dus wel een beetje
MyWishMax schreef:Oh heel irritant! Ik heb dat met 2 truien van h&m en primark. Simpele goedkope hoodies om thuis in rond te lopen,maar na 1 keer normaal wassen krimpen de mouwen als een gek. Ik twijfel om ze nieuw te kopen en dan 1 of 2 maten groter
Benthhh schreef:MyWishMax schreef:Oh heel irritant! Ik heb dat met 2 truien van h&m en primark. Simpele goedkope hoodies om thuis in rond te lopen,maar na 1 keer normaal wassen krimpen de mouwen als een gek. Ik twijfel om ze nieuw te kopen en dan 1 of 2 maten groter
Dit is dus ook precies wat ik nu in mijn winkelmandje heb zitten hahahah. Is juist zo'n fijne.. komen dr helemaal niet van die lelijke pluisjes op enz, krimpt ie