Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 20:01

Hetzelfde kind van vanmorgen, dat wederom de sirene aangezet heeft. Kan t binnen (deuren dicht) nog horen :').

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 20:03

_San87_ schreef:
Hetzelfde kind van vanmorgen, dat wederom de sirene aangezet heeft. Kan t binnen (deuren dicht) nog horen :').

Heb hier een hele straat van, ik snap je frustratie :') En geen schaamte om alles bij elkaar te schreeuwen en te janken. Oh en niet vergeten, de ouders die nergens te bekennen zijn of het erger maken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 20:03

Nayomie schreef:
_San87_ schreef:

Heb hier een hele straat van, ik snap je frustratie :') En geen schaamte om alles bij elkaar te schreeuwen en te janken. Oh en niet vergeten, de ouders die nergens te bekennen zijn of het erger maken.

Hadden ze maar schaamte :'). Echt, je zal zo'n kind hebben zeg. Kak.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 20:07

Och jeetje ja, zou me als ouder schamen. Maar goed, die zijn 9 van de 10 keer nergens te vinden. :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 20:10

Telpeva schreef:
Hier aan alle kanten geschreeuw, gebrul en gekrijs van kinderen. Achter het huis groepjes kinderen, voor het huis andere groepjes kinderen, strontvervelend ik kan mij totaal niet concentreren.

Nou, een update. Het was even normaal rond etenstijd, nu lopen de kinderen weer buiten te brullen en te schreeuwen. Nu is mijn hardhorende buurman echter ook thuis en hij ergert zich blijkbaar ook aan de herrie van de kinderen, blijkbaar hoort hij ze.
Nu draait hij muziek op zodanig hard volume dat ik zelfs geen tv meer kan kijken, ik heb nu verdorie een noise cancelling koptelefoon op mijn kop met heavy metal aan, en zijn oliebol komt er nog steeds overheen.

Tel tot 10, tel tot 10...

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 20:19

Telpeva schreef:
Telpeva schreef:
Hier aan alle kanten geschreeuw, gebrul en gekrijs van kinderen. Achter het huis groepjes kinderen, voor het huis andere groepjes kinderen, strontvervelend ik kan mij totaal niet concentreren.

Nou, een update. Het was even normaal rond etenstijd, nu lopen de kinderen weer buiten te brullen en te schreeuwen. Nu is mijn hardhorende buurman echter ook thuis en hij ergert zich blijkbaar ook aan de herrie van de kinderen, blijkbaar hoort hij ze.
Nu draait hij muziek op zodanig hard volume dat ik zelfs geen tv meer kan kijken, ik heb nu verdorie een noise cancelling koptelefoon op mijn kop met heavy metal aan, en zijn oliebol komt er nog steeds overheen.

Tel tot 10, tel tot 10...

Nou als het zo erg is zou ik eerst eens bij je slechthorende buurman aankloppen en daarna samen naar de buurvrouw gaan. Ja het is heel lastig nu met corona, dat snap ik echt. Maar hele dagen krijsende kinderen is niet oké

Edit:
Ik erger me aan stelletjes die klef staan te doen in de winkel en twee wagens meenemen waardoor het ‘mag’ maar ze wel de hele gang ophouden

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 20:50

Heb ik al een keer eerder gedaan, de buurman weet dit. Het is na 3 nummers loeihard gelukkig ook gestopt, nu wil ik eigenlijk dus ook niet meer aanbellen om nog te klagen omdat hij uit zichzelf al gestopt is.
Van de kinderen weet ik niet wie ze zijn of waar ze wonen, er zijn hier veel gezinnen en ik weet niet wie waar hoort :o normaal zie ik ze ook nooit...

Maar dit moet inderdaad niet nog eens weken gaan duren nee

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 22:16

Had een ps4 gekocht ter vermaak nu. Naast dat mijn pols blijkbaar overbelast raakt van een middagje puzzelen zorgt een avondje (hooguit 2,5 uur) gamen voor pijnlijke vingers. Hoi hoi gewrichten ik weet dat jullie niks kunnen. :+
Toch maar verdoemd tot Netflix kijken en boeken lezen tot de Corona over is.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 22:40

Mul zand op de mountainbike route hopen dat er snel even wat regen valt...

En dat ik vanmorgen 30 minuten op Skype naar informatie heb moeten luisteren wat eigenlijk al bekend was. Voelt altijd een beetje als tijdverspilling

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 22:41

Alles -O-

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 22:47

Dat de kat van twee huizen verder via de dakgoot mijn slaapkamer is binnengekomen door de hor heen. Ik wil geen beesten in de slaapkamer. Geen katten en geen muggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 23:36

De kat van binnen naar buiten van buiten naar binnen net als ik de deur op slot heb |o , had bijna zijn nek omgedraaid maarja na zijn meest recente dierenarts rekening toch maar geaaid ^)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 23:46

De smurfen zijn weg -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 23:50

%) ik voel mij kaal

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 09:48

aan mensen die aannames maken over situatie's waar ze niets over weten...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 10:09

Super chagrijnig wakker worden omdat ik moet werken. Heb ik normaal nooit last van. Hopen dat de eerste gast niet weer een irritant persoon is zoals vorige week. :=
Ga vast even mijn horeca “vriendelijke lach en aardig zijn” gezicht oefenen. :+

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 10:46

Vrouw die haar Mechelse herder totaal niet onder controle heeft. Muilkorf en de hele mikmak om. Hond blaft en trekt richting andere honden. Vrouw rukt aan de riem terug, schreeuwt en slaat haar hond met de lijn tegen de kop van de hond. ;(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 10:59

Me zo beroerd voelen net op de dagen dat ik 'op mijn gemak' naar stal zou kunnen :( Slecht eten ook .. pff

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 12:03

Darmen die nu reageren op de crackers , knackebrod willen ze ook niet . Zoals altijd ging het weken goed en nu hebben ze er geen zin meer in ><

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 14:07

MarlindeRooz schreef:
Super chagrijnig wakker worden omdat ik moet werken. Heb ik normaal nooit last van. Hopen dat de eerste gast niet weer een irritant persoon is zoals vorige week. :=
Ga vast even mijn horeca “vriendelijke lach en aardig zijn” gezicht oefenen. :+

Leuk he, horeca... Wij zijn nog gesloten tot 1 juni. Er bellen nu al mensen of ze geen corona korting kunnen krijgen op hun overnachting "want het hotel staat toch wel leeg".. -O-

Ik zie zo op tegen de 1,5 meter samenleving. Je merkt gewoon dat mensen nu al een stukje losser worden en dan moeten wij dit gaan handhaven. Maar iedereen is egoistisch, want ze vinden allemaal dat na het afzien in deze moeilijke tijden ze wel een uitje verdienen... Dus hoezo kan ik niet in de sauna of zwembad? Hoezo krijg ik een a la carte ontbijt en geen heel buffet. Daar betaal ik toch gewoon voor. :roll: Dat soort ellende krijg je dan over je heen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 14:21

Aan die idioot die met d'r honden stond te wachten om over te steken. Vervolgens besluit om om te draaien en één hond denkt, 'Oh we gaan!' en die loopt zó over. Schijnbaar hoeven we onze honden ook niet aan een lijn te doen dus die hond dartelt vrolijk van het baasje vandaan. Ik vol op m'n rem (niet dat ik hard ging, maar toch … schrok me de pestple*ris..) Mevrouw schrok gelukkig ook en ging toen staan klooien met aanlijnen.

Wat is er nou toch zo moeilijk aan gewoon een riem aan je hond doen … Ik had het mezelf nooit vergeven als ik tegen die hond aan was gereden.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 14:53

Dat het zo druk is op het werk

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 15:15

Dat ik toch al wat jaren op deze planeet rond loop maar er nu pas achter kom dat je enorm lekkere salades kunt halen bij de plaatselijke slager. Gaat echt een wereld voor me open :') :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 15:33

Veel pijn vandaag en ik weet echt niet waarom. Zo poedersuiker. (Nou ik weet wel waarom ik pijn heb, maar niet waarom het vandaag erger is dan gewoonlijk

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 15:34

Lestrange01 schreef:
Veel pijn vandaag en ik weet echt niet waarom. Zo poedersuiker. (Nou ik weet wel waarom ik pijn heb, maar niet waarom het vandaag erger is dan gewoonlijk

Same, teer al de hele dag op naproxen en paracetemol en wil gewoon kunnen gamen :'(
Volgens mij hebben we ook dezelfde aandoening aan je berichten te zien soms :')