Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Hetzelfde kind van vanmorgen, dat wederom de sirene aangezet heeft. Kan t binnen (deuren dicht) nog horen.
Nayomie schreef:_San87_ schreef:Hetzelfde kind van vanmorgen, dat wederom de sirene aangezet heeft. Kan t binnen (deuren dicht) nog horen.
Heb hier een hele straat van, ik snap je frustratieEn geen schaamte om alles bij elkaar te schreeuwen en te janken. Oh en niet vergeten, de ouders die nergens te bekennen zijn of het erger maken.
Telpeva schreef:Hier aan alle kanten geschreeuw, gebrul en gekrijs van kinderen. Achter het huis groepjes kinderen, voor het huis andere groepjes kinderen, strontvervelend ik kan mij totaal niet concentreren.
Telpeva schreef:Telpeva schreef:Hier aan alle kanten geschreeuw, gebrul en gekrijs van kinderen. Achter het huis groepjes kinderen, voor het huis andere groepjes kinderen, strontvervelend ik kan mij totaal niet concentreren.
Nou, een update. Het was even normaal rond etenstijd, nu lopen de kinderen weer buiten te brullen en te schreeuwen. Nu is mijn hardhorende buurman echter ook thuis en hij ergert zich blijkbaar ook aan de herrie van de kinderen, blijkbaar hoort hij ze.
Nu draait hij muziek op zodanig hard volume dat ik zelfs geen tv meer kan kijken, ik heb nu verdorie een noise cancelling koptelefoon op mijn kop met heavy metal aan, en zijn oliebol komt er nog steeds overheen.
Tel tot 10, tel tot 10...
MarlindeRooz schreef:Super chagrijnig wakker worden omdat ik moet werken. Heb ik normaal nooit last van. Hopen dat de eerste gast niet weer een irritant persoon is zoals vorige week.
Ga vast even mijn horeca “vriendelijke lach en aardig zijn” gezicht oefenen.
Lestrange01 schreef:Veel pijn vandaag en ik weet echt niet waarom. Zo poedersuiker. (Nou ik weet wel waarom ik pijn heb, maar niet waarom het vandaag erger is dan gewoonlijk