Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Silly1972

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 09:34

Ik vind dat een prima lengte en gewicht
Ik. Ben 1.73 en 73 kg, mijn "overgewicht" zit vooral op mijn buik, maar mijn benen en armen zijn eindelijk geen stokkies meer dus ik vind het prima zo en meeste mannen vinden het echt heel euhhhh lekker :o

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 09:50

Jongens, jullie hebben gewoon een prima gewicht voor jullie lengte. In vergelijking met jullie ben ik dan obese :') terwijl mijn BMI iets te hoog is. Geloof 2kg eraf en dan is die ook prima.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 09:51

Ik vind dat ook :D Maar dat type man is het dus niet voor mij. Nu heb ik 2 dates gehad met iemand die vooral het innerlijk belangrijk (lijkt voor nu) vindt. Dat is echt veel fijner! Complimenten over wie je bent ipv hoe je eruitziet voelen veel oprechter.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 09:55

Rytir schreef:
Ik vind dat ook :D Maar dat type man is het dus niet voor mij. Nu heb ik 2 dates gehad met iemand die vooral het innerlijk belangrijk (lijkt voor nu) vindt. Dat is echt veel fijner! Complimenten over wie je bent ipv hoe je eruitziet voelen veel oprechter.

Dat sowieso! Ik waardeer die complimenten ook altijd meer.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 10:20

Nou absoluut hoor!!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 10:27

Ik heb dan toch echt wel overgewicht, en het eerste jaar samen met mijn vriend ook flink gegroeid door alle leuke(lekkere) dingen samen :o Maar hij zegt regelmatig dat hij me mooi vind en hij accepteert me volledig zoals ik ben.
Iemand die zegt dat hij op slank valt, maar dat jij ook prima bent dat zou mij echt verkeerd schieten! Ik voelde me tijdens het daten vaak genoeg onzeker, maar heb nog nooit iemand gehad die mij niet wilde om mijn gewicht (of ze hebben dat niet gezegd, dat kan ook :+ )

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 10:33

Ik vind dat ik een prima figuur heb, maar hier heb ik dus juist wel eens gehoord dat ik "te dun" ben of "dat je mijn ruggengraat goed kan voelen" :roll:
Ik heb het idee dat veel mannen een klein beetje spek wel kunnen waarderen.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 10:52

Ja dat idee heb ik ook, maar iedereen is zoals hij/zij is en men heeft dat maar te accepteren.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 11:00

Ik ben ook wel echt te zwaar. 84 kilo bij 1.76, dus er mag echt wat af en ik weet dat ik me ook fitter voel als ik wat minder zwaar ben.

Maar ik zou ook afknappen op die slank opmerking, "maar jij bent ook prima." Toedels.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 11:20

djinnie schreef:
Ik ben ook wel echt te zwaar. 84 kilo bij 1.76, dus er mag echt wat af en ik weet dat ik me ook fitter voel als ik wat minder zwaar ben.

Maar ik zou ook afknappen op die slank opmerking, "maar jij bent ook prima." Toedels.

Haha vooral die onderste zin! Ik snap best dat iemand qua uiterlijk je type is of niet, dat is menselijk en dat mag gewoon. Maar steken onder water; red flag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 11:22

Voor "prima" doe ik het ook niet haha :+

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 11:50

En achja, je droomvrouw / man mag ook wel afwijken van je real life vrouw/man? Ik droom ook wel van een justin timberlake of jim bakkum hoe hij was in onze jongens, maar ach met een maatje meer en een leuk persoon ben ik ook tevredrn :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 12:04

Hahaha jester inderdaad! Er zit een verschil tussen de droomman en de realiteit. En heel eerlijk, ik zie dat verschil dan niet, terwijl je het wel zou zien als ze naast elkaar staan, maar als ik iemand aantrekkelijk vind vallen bepaalde dingen niet op.

Moeilijk uit te leggen trouwens.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 12:58

MyWishMax schreef:
Hahaha jester inderdaad! Er zit een verschil tussen de droomman en de realiteit. En heel eerlijk, ik zie dat verschil dan niet, terwijl je het wel zou zien als ze naast elkaar staan, maar als ik iemand aantrekkelijk vind vallen bepaalde dingen niet op.

Moeilijk uit te leggen trouwens.

Das zeker zo. En perfectie is saai. Ik ben zelf verre van en verwacht dat ook niet van een man. Mijn tinder date is op de foto echt niet mijn droomman, maar tot nu toe maakt ie me op de chat al aan het lachen. En ik vind dat stuk toch echt veel belangrijker.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 14:46

Ik ben ook eerder te dun, Mar het gaat er vooral om dat je je prettig voelt in je eigen lijf en gezond bent.
Zelf zou ik niet op stevige of zware mannen vallen, maar zeker ook geen spierbonken. Ik houd van atletisch. Ben ik zelf ook en vind dat wel mooi matchen.
Verder val ik niet echt op een bepaald uiterlijk. Ik heb gedate met blond, bruin, zwart, lang, korter, Hollands, Aziatisch en Afrikaans. De laatste hebben wel net een streepje voor. Huidige bijna vriend is ook Afrikaans.
Waar ik dan weer heel erg op val of juist af knap is een bepaalde kledingstijl. Ik kan dat ook erg moeilijk los laten merk ik. Een goed geklede man doet echt wat met mij. Met huidige date wil ik nog wel een keer shoppen en wat tips meegeven haha :p

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 15:07

Ik val ook niet op een stevige man, en dan stevig als in, te zwaar. Ik zit er denk ik ook meer tussenin. Die spierbonken hoeven van mij ook niet. Maar ook te dun vind ik niet mooi. Mijn ex was zo, echt een stokje. Puur zijn innerlijk en wat andere uiterlijke kenmerken wat ik aantrekkelijk vind. Nu swipe ik al die stokjes de andere kant op :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 16:00

Zertab schreef:
Ik val ook niet op een stevige man, en dan stevig als in, te zwaar. Ik zit er denk ik ook meer tussenin. Die spierbonken hoeven van mij ook niet. Maar ook te dun vind ik niet mooi. Mijn ex was zo, echt een stokje. Puur zijn innerlijk en wat andere uiterlijke kenmerken wat ik aantrekkelijk vind. Nu swipe ik al die stokjes de andere kant op :')

Stokjes _/-\o_

Ik zei laatst tegen hem jeetje wat een buik, hoeveelste maand bier ben je... Dus hij puilt hem nog extra uit aait over zijn buik en zegt, wen er maar alvast aan met een grijns van oor tot oor.

Nouja zoiets vind ik toch best geniaal

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 16:09

Dat vind ik ook humor, hahaha. :D

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 13:41

Ik hou ook echt niet van dat hele smalle.....past ook niet bij mij. Ik ben niet heel zwaar ofzo (niet meer in ieder geval) maar in mijn hoofd soms nog wel. Dat zou botsen denk ik en ik voel me hoogst ongemakkelijk dan.

Vriendlief was wel in mineur hahaha, had een foto doorgestuurd naar zijn moeder die ik gemaakt had en zijn moeder reageerde met Oh oh dat buikje begint nu wel heel zichtbaar te worden....ik heb heel hard gelachen maar vind het wel lekker liggen :D

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 07:41

Haha daffodil :')

Ik heb nu een beetje het "luxeprobleem" dat ik via Bumble en Tinder meerdere leuke mannen aan het spreken ben, die me allemaal tegelijk vragen op date.. :7
Waarom is het altijd óf niemand, óf allemaal tegelijk? :=
Hoe moet ik dit nu weer aanpakken en waar haal ik de tijd vandaan? -O-

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 08:11

Haha Martine, daar heb ik nu ook 'last' van. Het zou zo handig zijn om dan een speeddate avond te doen :D

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 08:15

_O- Wat een dilemma, Martine_R.

Ik had zaterdag een super gezellig chat gesprek met mijn tinder match, maar zondag was het super kort en gisteren niets gehoord. Is geen probleem verder, maar ik weet eerlijk gezegd ook niet wat ik vokr bericht zou willen/kunnen sturen en dat voorspeld weinig goeds voor zaterdag als we een drankje gaan doen. Ik vrees voor ongemakkelijke stiltes... al zegt online weinig over in real life. Maar ben stiekem toch bang voor een ongemakkelijke saaie date. :O

Nou ja, vandaag eerst maar even werken. Hoef ik daar in ieder geval niet over na te denken. Vanochtend weer eens hardgelopen, pfff, wat viel dat tegen na een tijd niets doen. Djinnie de Stoomlocomotief. :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 09:26

Als er nu al geen reactie meer komt dan zou ik me überhaupt afvragen of zaterdag nog wel door gaat. Mijn ervaring dat het gewoon doodbloed en dat je date van zaterdag of niks meer laat horen, of last minute "afmeld" want zijn goudvis is gestorven...

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 09:41

Hahaha de goudvis.....altijd goed.

Ik heb dat ook een paar keer gehad, superleuk contact, afspraak ingepland en dan gaat t mis. Das een teken.....

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 09:48

Ik had een hele leuke match, dacht ik, maar die zocht uiteindelijk een rebound om over zijn ex heen te komen, waar hij al 4 jaar van gescheiden is 8)7

Verder geen matches, zowel op Tinder als op Happn niet, maar ja snap ik ook wel.