Ik. Ben 1.73 en 73 kg, mijn "overgewicht" zit vooral op mijn buik, maar mijn benen en armen zijn eindelijk geen stokkies meer dus ik vind het prima zo en meeste mannen vinden het echt heel euhhhh lekker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rytir schreef:Ik vind dat ookMaar dat type man is het dus niet voor mij. Nu heb ik 2 dates gehad met iemand die vooral het innerlijk belangrijk (lijkt voor nu) vindt. Dat is echt veel fijner! Complimenten over wie je bent ipv hoe je eruitziet voelen veel oprechter.
djinnie schreef:Ik ben ook wel echt te zwaar. 84 kilo bij 1.76, dus er mag echt wat af en ik weet dat ik me ook fitter voel als ik wat minder zwaar ben.
Maar ik zou ook afknappen op die slank opmerking, "maar jij bent ook prima." Toedels.
MyWishMax schreef:Hahaha jester inderdaad! Er zit een verschil tussen de droomman en de realiteit. En heel eerlijk, ik zie dat verschil dan niet, terwijl je het wel zou zien als ze naast elkaar staan, maar als ik iemand aantrekkelijk vind vallen bepaalde dingen niet op.
Moeilijk uit te leggen trouwens.
Zertab schreef:Ik val ook niet op een stevige man, en dan stevig als in, te zwaar. Ik zit er denk ik ook meer tussenin. Die spierbonken hoeven van mij ook niet. Maar ook te dun vind ik niet mooi. Mijn ex was zo, echt een stokje. Puur zijn innerlijk en wat andere uiterlijke kenmerken wat ik aantrekkelijk vind. Nu swipe ik al die stokjes de andere kant op