Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
litilaura schreef:Hier worden de hydrofieldoeken ook nogsteeds gebruikt vooral de xl on af te drogen, die cape van moeders voor moeders is heel zacht maar helaas wel synthetisch niet echt fijn in de buurt van zo'n teer babyhuidje hier een voorkeur voor natuurlijke materialen.
Ryder schreef:Gebruikten jullie die MvM cape dan echt om ze af te drogen? Ik gebruikte die als wikkeldoeken toen ze baby waren en nog op het CB. Maar om af te drogen lijkt dat me niet zo lekker, te zacht ofzoleuk om zo te lezen dat iedereen dat weer anders doet! Ik gebruik overigens ook van begin af aan al handdoeken met afdrogen, ook voor baby’s. Vind drogen met een hydrofiel zo’n gedoe, waarom zou een handdoek niet goed zijn? Zie daarom het nut ook niet zo in van badcapes.
Michelle77 schreef:Laura, houdt Juul de cape zelf soort van vast?
Zit te twijfelen tussen badjas en badcape.
Ryder schreef:Ah, dan snap ik het gebruik! Ik doe gewoon handdoek om, naar slaapkamer, daar ligt dan of een hydrofiel op het aankleedkussen of een handdoek. En de oudste droog ik gewoon af op de grond, die is 3,5 en 19 kilo (en 1.15m lang) dus die til ik niet meer zo vaak.
_lautje_ schreef:Michelle77 schreef:Laura, houdt Juul de cape zelf soort van vast?
Zit te twijfelen tussen badjas en badcape.
Ik heb nu nog alleen badjas. En ik vind dat opzih wel makkelijk. Douche uit, ding aan, ze rent weg. Na 2 min spelen er in is ze al droog.
Dus twijfel nog een beetje of een cape net zo fijn is qua aansluiten op het lijfje