Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorus schreef:Mensen die vanwege de sneeuw niet meer de weg op durven.
Een dag eerder uit de UK terug gekomen vanwege een afspraak die ik morgenavond heb staan, wat eigenlijk helemaal niet goed uitkwam op het werk, en nou zijn ze bang dat ze op die eerste 500 meter tot de schone weg verongelukken en gaat het waarschijnlijk helemaal niet door.
Darah3 schreef:Ohhh hier ook autoproblemen...
Maandag moest de ANWB komen, omdat de accu leeg gelopen was (stil gestaan tijdens mijn vakantie) en dinsdag schakelde de stuurbekrachtiging tijdens het rijden uit
xDenies schreef:xDenies schreef:Dat ik het nu wel zat ben om alle boze mensen te helpen die eigenlijk mijn collega nodig hebben maar die is afwezig......
En dat resulteerde in nog een aantal boze mensen die echt heel onbeschoft waren.. ik ben huilend van de werkvloer afgelopen.
Bah bah bah. Doe zo mn best...
Fireheart schreef:Ohana_91 schreef:Ik herken je helemaal! Onze auto startte gisteren niet. Mijn vriend heeft de accu eruit gehaald en is met de auto van z'n broer naar de garage gereden om een nieuwe accu op te halen. Vanavond gaan we zien op dat de oorzaak was...
Zo vervelend! Ben benieuwd wat bij jullie de oorzaak was.
Ik verwacht dat het bij mij gewoon de accu is die compleet overleden is.
Rebecca schreef:Het piekeren over mijn mislukte rijexamen , wat heb ik het verprutst het was perfect het rondje en reed zo lekker en dan van die idiote klote fouten en een instructeur die de weg terug geen woord gerept heeft behalve een kop op onweer![]()
Hopelijk kan ik slapen , zit mij zo dwars . Stomme vrachtwagen , stomme ik die zo van rijstrook verwisselde . Stomme ik die de t kruising niet op tijd zag , stomme alles
Ohana_91 schreef:Nieuwe accu zit erin, maar auto start nog niet...
In november voor de apk en grote beurt geweest, hele pittige rekening gehad...
Eigenlijk kunnen we niet nog zo'n rekening gebruiken, maar ik vrees het ergste.
Vriend is heel afhankelijk van de auto i.v.m. werk en vanwege de zwangerschap wil ik een auto ter beschikking hebben...
Lestrange01 schreef:Aan dat ik over twee minuten een Nederlands toets heb waarbij ik of een betoog of een artikel moet schrijven. Probleem is dat ik helemaal niet snap wat ik moet doen en waar ik op moet letten, de afgelopen twee weken was de leraar ziek en daarvoor was het vakantie en de week daarvoor was hij ook ziek, dus ik heb het niet kunnen vragen. En mijn klasgenootjes zijn er ook niet echt duidelijk over *zucht*