Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 13:52

Dat ALLES verkeerd loopt. Beesten hebben overal en nergens last van, mensen komen onaangekondigd op de domste tijden en er worden afspraken gepland zonder dat ik er iets vanaf weet, terwijl ik het al zo druk heb. Grrrr

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 13:53

Dat het de hele ochtend hier op het werk al stervenskoud is, de monteur nog geen uur geleden pas is komen aankakken. Ik nu giga hoofdpijn heb, mijn collega vrij is dus het ook nog eens heel druk heb en met hoofdpijn is het lastig concentreren.
Klaar met deze dag...

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 14:06

Dorus schreef:
Mensen die vanwege de sneeuw niet meer de weg op durven.
Een dag eerder uit de UK terug gekomen vanwege een afspraak die ik morgenavond heb staan, wat eigenlijk helemaal niet goed uitkwam op het werk, en nou zijn ze bang dat ze op die eerste 500 meter tot de schone weg verongelukken en gaat het waarschijnlijk helemaal niet door.

En het gezellige avondje waarvoor ik speciaal een dag eerder terug ben gekomen uit de UK gaat inderdaad niet door. Bang voor een beetje sneeuw....
En we hadden gisterenmiddag en vandaag nog heel veel nuttige dingen kunnen doen daar.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 14:10

Dat ik het nu wel zat ben om alle boze mensen te helpen die eigenlijk mijn collega nodig hebben maar die is afwezig......

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 14:24

Ohhh hier ook autoproblemen...
Maandag moest de ANWB komen, omdat de accu leeg gelopen was (stil gestaan tijdens mijn vakantie) en dinsdag schakelde de stuurbekrachtiging tijdens het rijden uit :\

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 15:37

Darah3 schreef:
Ohhh hier ook autoproblemen...
Maandag moest de ANWB komen, omdat de accu leeg gelopen was (stil gestaan tijdens mijn vakantie) en dinsdag schakelde de stuurbekrachtiging tijdens het rijden uit :

Dat laatste gebeurde bij mij van de week weer. De auto heeft dat een paar maanden geleden een paar keer gedaan tijdens het terugschakelen naar een lagere versnelling (voor een bocht) en toen ben ik van sleutel gewisseld omdat de batterij (is niet 1 die op afstand werkt, maar gewoon in de sleutel zelf zit) op was volgens een colléga en slecht contact maakt. Toen ben ik van sleutel gewisseld, toen werkte alles weer goed, maar nu flikt hij het dus wel weer. Even na laten kijken bij de garage dus. Die van mij moet toch voor 16 Februari naar de APK en ik vermoed dat er wel meer mis mee is. Van de week bleef het lichtje van de handrem maar branden terwijl de handrem er helemaal niet op stond :(

Vandaag heb ik mij aan mijn E-bike geërgerd. Was dus vergeten dat de batterij leeg loopt bij kou. Er stond nog maar 2% op terwijl ik hem aan de lader heb gehad gisteravond, dat werd dus even een stuk zwaar trappen naar mijn werk.. :+ Nu heb ik hem hier aan de lader gezet.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 16:47

Dat ik wilde controleren of het rekeningnummer dat bekend is bij mijn zorgverzekering echt is veranderd in mijn rekeningnummer, maar vervolgens wordt mij de toegang geweigerd omdat mijn BSN niet bekend is bij de verzekering, terwijl ik wel gewoon kan inloggen en mijn verzekering kan inkijken. Maar zodra ik dus door wil naar rekeningnummer wijzigen ben ik ineens niet bekend. Ga zo maar even een belletje plegen want dit is zeer irritant.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 17:42

De bezorger. Ik zag m ineens wegrijden terwijl de bel niet gegaan was. Wij hebben 2 voordeuren, een aan de zijkant van het huis en 1 vol aan de voorkant, die zie je dus gelijk als je aan komt lopen/rijden. Waarschijnlijk heeft ie bij de zijdeur aangebeld, maar dat is de ingang van mijn moeders praktijk waar ik dus geen sleutel van heb. Dit kost hem ook weer extra tijd natuurlijk, maar ik snap gewoon niet waarom ie naar die deur is gegaan want daar weten alleen de vaste bezorgers van en dat was hij niet :+

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 19:05

xDenies schreef:
Dat ik het nu wel zat ben om alle boze mensen te helpen die eigenlijk mijn collega nodig hebben maar die is afwezig......

En dat resulteerde in nog een aantal boze mensen die echt heel onbeschoft waren.. ik ben huilend van de werkvloer afgelopen.

Bah bah bah. Doe zo mn best...

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 19:06

xDenies schreef:
xDenies schreef:

En dat resulteerde in nog een aantal boze mensen die echt heel onbeschoft waren.. ik ben huilend van de werkvloer afgelopen.

Bah bah bah. Doe zo mn best...

JIJ doet je best. Niet schuldig voelen. :(:)

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 21:41

Fireheart schreef:
Ohana_91 schreef:
Ik herken je helemaal! Onze auto startte gisteren niet. Mijn vriend heeft de accu eruit gehaald en is met de auto van z'n broer naar de garage gereden om een nieuwe accu op te halen. Vanavond gaan we zien op dat de oorzaak was...

Zo vervelend! Ben benieuwd wat bij jullie de oorzaak was.
Ik verwacht dat het bij mij gewoon de accu is die compleet overleden is.

Nieuwe accu zit erin, maar auto start nog niet...
In november voor de apk en grote beurt geweest, hele pittige rekening gehad...
Eigenlijk kunnen we niet nog zo'n rekening gebruiken, maar ik vrees het ergste.
Vriend is heel afhankelijk van de auto i.v.m. werk en vanwege de zwangerschap wil ik een auto ter beschikking hebben...

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 21:56

Het probleem kan zoveel dingen zijn. Hoeft lang niet altijd met de accu te maken te hebben.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 22:23

De auto gaf aan dat de accu zwak was en de garage gaf aan dat het 90% zeker de accu was, want hij stond een beetje bol. Maar ja, auto doet het niet, dus de conclusie dat het dan niet de accu is, is dan snel gemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 22:28

Kan wel de alternator zijn.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 23:33

Aan dat ik me de hele dag voelde als een natte krant, even naar het winkelcentrum was al veel om te doen qua indrukken, alleen s'avonds wel kunnen sporten gelukkig

En dat m'n foliumzuur weer erg laag is, deze keer in combinatie met vitamine d in plaats van ijzer zoals vorig jaar.. en zo blijven we bezig

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 00:40

Dat ik morgen mijn laatste werkdag op mijn oude werk heb. En in plaats van deze dag met de kinderen door te brengen (sta voor de klas) mag ik een nieuwe medewerker inwerken. Welke ook nog mee gaat naar mijn afscheids etentje terwijl ik haar nog nooit heb gezien.. :o?

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 00:41

ik zou vroeg gaan slapen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 00:53

Het piekeren over mijn mislukte rijexamen , wat heb ik het verprutst het was perfect het rondje en reed zo lekker en dan van die idiote klote fouten en een instructeur die de weg terug geen woord gerept heeft behalve een kop op onweer |o

Hopelijk kan ik slapen , zit mij zo dwars . Stomme vrachtwagen , stomme ik die zo van rijstrook verwisselde . Stomme ik die de t kruising niet op tijd zag , stomme alles :7

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 06:16

Dat een van onze opdrachtgevers geeist heeft dat we morgen auto's op de weg hebben voor leveringen (morgen is de nationale feestdag hier, maar omdat het op zaterdag valt, is de officiele verlofdag op maandag) en dat letterlijk elke klant die ik bel voor een leverafspraak morgen, zwaar geirriteerd reageert dat ze echt niet gaan zitten wachten morgen want... het is Australia Day, dan doe je toch geen leveringen… |o
En de opdrachtgever maar zeuren dat we niet genoeg orders uitleveren…

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 07:08

dat is snotverkouden ben geworden.... heel fijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 08:05

Rebecca schreef:
Het piekeren over mijn mislukte rijexamen , wat heb ik het verprutst het was perfect het rondje en reed zo lekker en dan van die idiote klote fouten en een instructeur die de weg terug geen woord gerept heeft behalve een kop op onweer |o

Hopelijk kan ik slapen , zit mij zo dwars . Stomme vrachtwagen , stomme ik die zo van rijstrook verwisselde . Stomme ik die de t kruising niet op tijd zag , stomme alles :7

Komt vanzelf goed! Ik heb uiteindelijk een faalangst examen gedaan, misschien is dat voor jou ook een optie? :)

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 09:14

Aan dat ik over twee minuten een Nederlands toets heb waarbij ik of een betoog of een artikel moet schrijven. Probleem is dat ik helemaal niet snap wat ik moet doen en waar ik op moet letten, de afgelopen twee weken was de leraar ziek en daarvoor was het vakantie en de week daarvoor was hij ook ziek, dus ik heb het niet kunnen vragen. En mijn klasgenootjes zijn er ook niet echt duidelijk over *zucht*

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 09:33

Ohana_91 schreef:
Nieuwe accu zit erin, maar auto start nog niet...
In november voor de apk en grote beurt geweest, hele pittige rekening gehad...
Eigenlijk kunnen we niet nog zo'n rekening gebruiken, maar ik vrees het ergste.
Vriend is heel afhankelijk van de auto i.v.m. werk en vanwege de zwangerschap wil ik een auto ter beschikking hebben...

Balen zeg :(:) die krengen kunnen soms zo ontzettend duur zijn

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 09:49

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik over twee minuten een Nederlands toets heb waarbij ik of een betoog of een artikel moet schrijven. Probleem is dat ik helemaal niet snap wat ik moet doen en waar ik op moet letten, de afgelopen twee weken was de leraar ziek en daarvoor was het vakantie en de week daarvoor was hij ook ziek, dus ik heb het niet kunnen vragen. En mijn klasgenootjes zijn er ook niet echt duidelijk over *zucht*

Google? Gewoon even het verschil tussen een artikel en een betoog zoeken.
Volgens mij is een betoog gebaseeerd op je mening en een artikel is gebaseerd op feiten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 10:52

Artikel is vaak informerend en een betoog is om te overtuigen. :)