Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 12:47

Ik heb Tinder uitgezet, ben er wel weer ff klaar mee :Y)
Ik ben nu teveel aan het genieten van de zomer met vrienden! Prima zo...
Ik was dit weekend met vrienden naar Amsterdam geweest en zondag een festival, heerlijk!!!

Ik had mijn date met het broertje van mijn 1e vriendje ever geparkeerd voor 2 weken,
maar zondag gaan we toch wat drinken.
Verder heb ik mijn FWB nog, dus als bovenstaande het niet wordt, ook prima!
Ex smeekt ook nog een paar x per week om aandacht, maar die wimpel ik iedere x heel slim af :=

De F16 Straaljagerpiloot match vroeg maandag of ik mee naar het strand ging :+
ehmmmm ik moet doordeweeks werken...en ik ken je nog niet :') Hij is lief maar vreemd...of gewoon te spontaan voor mij hahaha
Ik ben dus niet zo'n gekkie als Mlies .... LEF om dat te doen hahaha, al kan je altijd daar nog je eigen weg gaan!

Verder lees ik hier toch enkele succes met opbloeiende liefdes +:)+ hopen dat de roze wolk voortzet!
Voor de tegenvallers, keep your head up...NEXT!

LF groot gelijk! Ff ME TIME en dan maar verder kijken na je vakantie, genoeg mannen!

Berdien benieuwd naar het vervolg de komende tijd!

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 13:09

gribaldi schreef:
Hahaha Berdien :') Maar wel goed bevallen dus, jullie blijven elkaar gewoon zien?

Eloya, klinkt als een leuke date ;)

Mlies, doe je goed, leuk dit soort spontane acties.

Rytir & Loolotte, balen zeg...

LF wat triest zeg van hem. Nou die kun je ook beter kwijt zijn dan..

LilChar, waarom wil je het pas officieel maken na je vakantie? Haha leuk dat je helemaal in love bent <3

Ja nee niet na mijn vakantie, na zijn vakantie! Hij gaat dus 6 weken naar het andere eind van de wereld met een groepje vrienden. Ik vind het lastiger om daar mee om te gaan als we echt een relatie hebben denk ik.. misschien raar maar zo voelt het gewoon!

Mlies

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 13:37

Nou listiglistje, zo'n dappere dodo ben ik nooit! :D
Durf nooit meteen af te spreken, app altijd 3 week en dan raak ik verveeld.
Maar ik zag 'm op de foto en dacht, deze moet ik hebben haha!
We gaan het zien.

Lekker, even weg Linda! Waar ga je heen?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 13:49

Lilchar ik snap je helemaal. Mijn vriend ging voor drie weken naar Amerika toen we een maand aan het daten waren.. met een vriendin. Ik had toen zoiets van ik zie het daarna wel, wie weet wat er gebeurd als die twee drie weken samen optrekken en in dezelfde kamer slapen. (Had iets slechte ervaring met ex) maar hij stond er op dat ik z’n vriendinnetje werd :') gelukkig appte en belde hij elke dag en heb ik geen moment aan hem getwijfeld.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 14:07

Berdien, ik bedoel nu al op eigen benen hoor, maar meer dat ik straks even lekker 6 weken in een andere omgeving ben. Dan lukt het makkelijker om even volledig ergens anders op te focussen.

Mlies, haha wat leuk dat je zo snel durfte af te spreken. Zo was ik een keer in Drenthe voor een 5-daagse cursus, ook best snel met iemand afgesproken. Gewoon een drankje, geen vonken maar wel gezellig gekletst. In oktober dit jaar heb ik daar weer een cursus. Gezien hij toen zei dat hij zijn huis aanbood voor couchsurfing en regelmatig dus toeristen over de vloer heeft (en ik grapte van joh als ik daar aan had gedacht had ik gewoon bij je op de bank geslapen ipv duur B&B haha), denk ik eraan hem weer op te zoeken om te vragen of het kan haha.

Ik neem mijn paarden mee naar mijn vader en zijn vriendin in Limburg, superveel zin in :j

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 14:12

Ik wil ook zes weken vakantie :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 23:31

Oeeh heerlijk LF!

Klinkt goed miles! Dat is wel echt super lang wachten :oo

Wij konden niet tot zaterdag wachten, date werkt hier vlakbij en had late dienst. Is ie na het werk hier even langs gereden, hebben we even in de auto gepraat en geknuffeld enzo. Was wel even fijn, mijn avond had nogal een rare wending genomen en was best wel fijn om het even met hem daarover te hebben :o Duurt het toch even wat minder lang tot zaterdag!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 09:26

Yvanka, oehh dat is leuk elkaar zo spontaan even zien :D

Gister toch eventjes de spierbundelman geprikt, kon het niet laten := Nou de aap kwam uit de mouw. Hij vindt waardering belangrijk en dat uit ik niet zo. Dus gevraagd of het ging over die avond of in het algemeen, was het dus in het algemeen. Maar hij wilde niet klagen want hij was mn vriendje niet (ohh hellup dat woord :') ). Dus ik gaf aan maar dat ik steeds naar je toe kom rijden zegt toch wel dat ik het leuk vind? Maar er is een verschil volgens hem tussen leuk vinden en waarderen. Ik snap er weinig van :? .

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 09:38

Jesus LF
Nu al gecompliceerd figuur .

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 09:42

Nou LF naar hem toe rijden ziet hij niet als waardering maar als "gewoon"? Hij klinkt een beetje als een vrouw zeg, zou niks voor mij zijn. :')
Wel lekker even genieten met de paarden :)

LilChar, ik vergat na zijn vakantie haha. Maar oké ja dat dat snap ik wel, al hoewel ik wel zou willen weten hoe de vork in de steel zit. Zou zelf niet willen eerst op vakantie, lekker lala doen en laten wat ze willen en bij thuiskomst relatie beginnen...

Leuk Yvanka :) Dat soort onverwachte korte afspraakjes zijn altijd fijn.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 09:42

Linda_Fleur schreef:

Gister toch eventjes de spierbundelman geprikt, kon het niet laten := Nou de aap kwam uit de mouw. Hij vindt waardering belangrijk en dat uit ik niet zo. Dus gevraagd of het ging over die avond of in het algemeen, was het dus in het algemeen. Maar hij wilde niet klagen want hij was mn vriendje niet (ohh hellup dat woord :') ). Dus ik gaf aan maar dat ik steeds naar je toe kom rijden zegt toch wel dat ik het leuk vind? Maar er is een verschil volgens hem tussen leuk vinden en waarderen. Ik snap er weinig van :? .

Haha ik ben de draad ook kwijt :')

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 09:45

Linda_Fleur schreef:

Denk dat je heel vaak kunt gaan vertellen hoe geweldig je hem vind ;).
Mijn ervaring met gespierde mannen is dat ze vaak juist erg onzeker zijn en idd daarin veel aandacht/waardering vragen van andere.

Listinglistje: Was jij niet degene die een hekel had aan festivalgangers :7 ? Of haal ik nu mensen door elkaar?

Yavanka: Dat is wel lief en een fijne wending toch :)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 10:04

Ja Renee16, maar dit was een FOODfestival :D

Heel veel mannen zijn zo onzeker als de pest, OF ze vinden zichzelf godsgift :+ :')

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 10:38

listiglistje schreef:

Heel veel mannen zijn zo onzeker als de pest, OF ze vinden zichzelf godsgift :+ :')

Serieus? ik wist niet dat veel mannen heel erg onzeker zijn. Dat verbergen ze dan heel goed.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 10:38

Bambi1995 schreef:
listiglistje schreef:

Serieus? ik wist niet dat veel mannen heel erg onzeker zijn. Dat verbergen ze dan heel goed.
Zijn we ook niet :n

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 10:51

Haha mannen zijn in zekere zin wel onzeker :P Maar aan de andere kant heeft het ook wel iets :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 10:56

gribaldi schreef:
Haha mannen zijn in zekere zin wel onzeker :P Maar aan de andere kant heeft het ook wel iets :')
Sommige mannen ja, niet iedere man :')

Heeft het iets? Wat dan?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 10:56

Vrouwen toch ook? Iedereen heeft wel zo zijn onzekerheden ;) Alleen waarover zal nogal verschillen.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 11:09

Ailill schreef:
gribaldi schreef:

Heeft het iets? Wat dan?

Ben jij echt 100% zeker van jezelf? Knap :j

Ja dat valt niet uit te leggen, maar ik heb liever iemand die wat onzeker is dan iemand met een grote bek waar niks uit komt... :Y)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 11:10

Iedereen is onzeker, en diegene die heel hard roepen dat ze niet onzeker zijn.......... die zijn misschien nog wel het meest onzeker :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 11:13

gribaldi schreef:
Ailill schreef:

Heeft het iets? Wat dan?

Ben jij echt 100% zeker van jezelf? Knap :j

Ja dat valt niet uit te leggen, maar ik heb liever iemand die wat onzeker is dan iemand met een grote bek waar niks uit komt... :Y)
Ik las verkeerd, dacht dat het om een specifiek iets ging, mijn fout!

100% zeker niet nee, ik zou de laatste maanden wat meer moeten sporten. Vroeger trouwens wel onzeker geweest hoor, last van eczeem en nog wat littekens, al maak ik me daar vandaag de dag niet meer druk. Take it or leave it ;)

Uiteraard kan wat onzeker zijn, aantrekkelijk zijn. Al heeft zelfverzekerd zijn dat ook :j

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 11:17

Ik val toch echt meer op een zelfverzekerde man dan een man die onzeker is. Huidige date is ook best wel van zichzelf overtuigd, ik vind dat enorm sexy :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 11:20

Berdien schreef:
Ik val toch echt meer op een zelfverzekerde man dan een man die onzeker is. Huidige date is ook best wel van zichzelf overtuigd, ik vind dat enorm sexy :D
Ik snap u :')

Vind het bij een man aantrekkelijk, maar daar slaat het sneller door naar arrogantie t.o.v. een vrouw, daar vind ik het misschien wel nog aantrekkelijker. Met een vleugje onzekerheid, niemand is perfect ;)

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 11:34

Ik val ook wel meer op de macho mannen ja :') Maar nooit echt gedacht dat spierenman op die manier onzeker zou zijn. Omdat ik ook nog altijd niet zo op de hoogte ben van zijn intenties. Blijkbaar is hij serieuzer dan ik dacht, daar moet ik dus wel mee oppassen. Wil niet ineens zelf ex-fwb praktijken gaan voeren...

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 11:48

Linda_fleur, jeetje zeg, ik zou een keer doorvragen wat hij nu bedoeld. Klinkt wel heel vaag.

En tuurlijk zijn mannen ook wel eens onzeker. En ook best vaak over hun kunsten in bed heb ik gemerkt.

Ik heb een man een week of 2 geleden ontmoet en hij was erg knap om te zien, maar echt richting George Clooney, een Grey fox. Tijdens de date (eigenljk al toen hij aan kwam lopen) dacht ik dat ik zijn type niet was. Deze man hoorde thuis op een zeiljacht in Saint Tropez. Ik ging er dus vrij sceptisch in. Wel heel leuk gesprek gehad waarbij ik teveel heb gedronken. Ik hield vreselijk de boot af. En daardoor leek hij alleen maar harder zijn best te doen. Afijn, tegen mijn principes in, toch in bed beland en wauw... Maar daarna bleef ik hem. afhouden omdat hij heel, heeeeel anders is dan ik. Ik heb zijn ex gezien en Jesus Christus, Grace Kelly doet verbleken bij haar.
Maar goed, inmiddels 4 dates verder en hij blijft volhouden. Vroeg zelfs of we binnenkort samen een weekendje weg kunnen...