Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 08:14

Joscaa schreef:
_Dominique schreef:
Ik ga er niet om liegen maar ik vind t echt heel leuk om zo veel volgers te hebben hoor _O-

Nou anders ik wel.

Ik denk dat mensen juist liegen als ze zeggen dat ze het niet leuk vinden. Want het is toch gewoon leuk als je foto’s gewaardeerd worden.

Het verschil is wat iedereen er voor over heeft om het te bereiken. De ene niet zo veel, de ander doet zijn best met leuke berichten en actief zijn op insta en weer een ander doet winacties en koopt daar misschien speciaal dingen voor. Ieder zijn eigen keuze toch? Zolang je maar plezier beleeft aan instagram, want dat is het enige wat echt telt.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 09:39

Je haalt de woorden uit m’n mond! :D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 10:04

Hebben jullie trouwens jullie eigen privépagina openbaar staan of privé?

Hier staat de privé nog privé ( :') ) merel_n
Vooral omdat er ook wat mensen op zitten die van mij niet alles hoeven te zien, die heb ik dus verwijderd.
Voor bedrijfspagina ben ik een voorraad foto's aan het klaar zetten, de portret uitsnedes passen niet op insta, bij sommige niet erg, maar veel snijden dan een stuk van de foto af waar het onderwerp op staat. Moet alles dus opnieuw uitsnijden, maar vaak ook wat erbij shoppen... ( merelnieuwenhuijzenfotografie)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 10:10

MyWishMax schreef:
Hebben jullie trouwens jullie eigen privépagina openbaar staan of privé?

Hier staat de privé nog privé ( :') ) merel_n
Vooral omdat er ook wat mensen op zitten die van mij niet alles hoeven te zien, die heb ik dus verwijderd.
Voor bedrijfspagina ben ik een voorraad foto's aan het klaar zetten, de portret uitsnedes passen niet op insta, bij sommige niet erg, maar veel snijden dan een stuk van de foto af waar het onderwerp op staat. Moet alles dus opnieuw uitsnijden, maar vaak ook wat erbij shoppen... ( merelnieuwenhuijzenfotografie)

Hier ook op privé om diverse redenen en ik nu eindelijk eens rust heb van bepaalde personen.

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 10:19

Ik heb gisteren de eerste persoon geblokkeerd op mijn account :oo

Vervelend mens, alleen maar negatieve reacties, weg ermee :=

Sharani heeft het mooi verwoord inderdaad :)

Mijn account staat op openbaar dacht ik..

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 10:24

Hier ook openbaar :) Post toch alleen maar dingen over paarden dus maakt me niet uit als bepaalde mensen dat zien :P

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 10:34

Hier ook openbaar. Haters zul je altijd wel hebben.

Lang leve de blokfunctie haha

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 10:37

Die van mij staat ook openbaar. Ben nog geen negatieve mensen tegengekomen gelukkig. Laat die maar lekker wegblijven haha.

Mocht ik sommige nog niet volgen kunnen jullie mij vinden onder @alano_the_haflinger. Altijd leuk nieuwe volgers.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 10:39

Ik ga even het lijstje langs om mensen toe tevoegen. Beide accounts zijn erg leeg nog, maar dan weten jullie wie die rare nieuwe volger is _O-

Qua negatieve mensen, zijn meer mensen uit omgeving die het echt niks aangaat.

Qua volgers en likes, zelfs toen ik actiever was heb ik nooit veel volgers en likes gehad. Dat is toch wel jammer hoor. Ik blijf wel tevreden over de foto, maar het is toch leuk als anderen het ook waarderen. Ik kan alleen maar dromen van jullie aantallen, ik ben zelf blij als ik boven de 20 kwam _O-

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 10:41

Sharani schreef:
Ik denk dat mensen juist liegen als ze zeggen dat ze het niet leuk vinden. Want het is toch gewoon leuk als je foto’s gewaardeerd worden.

Het verschil is wat iedereen er voor over heeft om het te bereiken. De ene niet zo veel, de ander doet zijn best met leuke berichten en actief zijn op insta en weer een ander doet winacties en koopt daar misschien speciaal dingen voor. Ieder zijn eigen keuze toch? Zolang je maar plezier beleeft aan instagram, want dat is het enige wat echt telt.

Mooi verwoord. Ik bleef er ook plezier aan. Het is ook heel leuk om foto's te vergelijken bijvoorbeeld. En als je trouwe volgers hebt is het soms ook leuk om iets te doen. Zo hou je het ook interessant voor oude maar ook voor nieuwe volgers.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 10:41

Wij zijn ook allemaal klein begonnen :D

Geen idee hoe ik ooit überhaupt de 1000 volgers heb gehaald.. Maar heel hard stijg ik nu ook niet ondanks de winactie. Gelukkig zijn mijn volgers wel actief, dat is het leukste :j

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 10:42

Ben je gaan volgen _activeme

Hier alleen iemand uit mijn persoonlijke omgeving geblokkeerd. Was wel grappig omdat die persoon duidelijk niet wist dat je kunt zien wie je verhaal bekijkt. Heb dus eerst een poosje van alles op mijn verhaal gezet waarvan ik wist dat hij het niet leuk vond en toen mijn trouwe verhaal lezers bedankt. Toen hij dat had gelezen heb ik hem geblokkeerd O:) .

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 10:59

Hier ook nog weinig negativiteit meegemaakt op insta. Nu ben ik ook een vrij klein account dus dat scheelt ook weer.

Hannepan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 11:28

Tuurlijk zijn volgers/likes leuk, anders zou je je fotos gewoon op je laptop of je mobiel laten staan voor jezelf xD
Maar hoe ver je er voor gaat verschilt natuurlijk wel.

Negatieve reacties ook nog nooit gehad maar ben ook nog maar klein; rare reacties etc. daarentegen wel soms hahaha :+

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 12:42

Nou ik had ooit foto's gemaakt met mijn zusje, toen had ik haar westernzadel geleend en haar pad, mooi rood met blauw en sterretjes, ik vond hem echt heel gaaf.

Ik heb me toch een hoop sh*t over me heen gekregen, in reacties en pb, dat het abnormaal was dat ik zulke praktijken promoot etc...

Bleek het mooie dekje met sterretjes de confederate flag te zijn 8)7

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 12:45

Nou ja, ik snap wel dat dat voor jou niet echt boeiend is, maar als je een mooi rood pad had met zo'n leuk apart kruis zou je het ook niet echt gepast vinden denk ik :=

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 12:46

Ik herinner me nog zoiets Granoek! _O- Hi-la-risch

Hier gelukkig vrijwel geen haat of gekke dingen, dat was op Youtube altijd wel anders. Wel een keer iemand gehad op mijn IG die het nodig vond om al mijn beslissingen af te kraken, terwijl ze op haar eigen IG met zwaar overgewicht op een niet passend, te klein zadel op een te kleine pony reed.. Ja sorry, delete, ignore, weg ermee :o

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 13:57

Ik heb net een win actie geplaatst. Een cadeaubon van divoza t.w.v. 10 euro. Mooi bedrag om mee te beginnen. Ben benieuwd hoe deze win actie het gaat doen :o

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 14:01

Mijn ervaring is dat zoiets best lekker loopt :)) Ik verloot nu ook een cadeaubon van EJ en een halster, duurde even voor het op gang kwam en toen ging het ineens hard. Animo loopt nu terug, maar zit toch al op 30 deelnemers :j

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 14:03

Ghostattack schreef:
Mijn ervaring is dat zoiets best lekker loopt :)) Ik verloot nu ook een cadeaubon van EJ en een halster, duurde even voor het op gang kwam en toen ging het ineens hard. Animo loopt nu terug, maar zit toch al op 30 deelnemers :j

Volgens mij doe ik daar ook aan mee *\o/*. Jaa ben zo benieuwd!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 14:06

Ik ga bij jou ook wel even meedoen :))

_activeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 14:15

Yeah leuk! Heb er net nog snel een regel bij gezet. Maar deze geldt niet voor jullie hihi want jullie volgen al netjes.

Je bent verplicht om ons te volgen. Als je ons niet volgt geldt de win actie niet voor jou.
Hoop dat ik zo de volgers hou.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 15:01

Qimm schreef:
Nou ja, ik snap wel dat dat voor jou niet echt boeiend is, maar als je een mooi rood pad had met zo'n leuk apart kruis zou je het ook niet echt gepast vinden denk ik :=

Nee ik snap waar het vandaan komt maar ik ben echt totaal niet thuis in die geschiedenis enzo dus ik had geen flauw idee, ik hou wel van rood dus ik dacht gewoon hé leuke pad :+
Gelukkig was het bij de meeste genoeg om even te zeggen dat ik maar een domme Belg was

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 15:17

Ik ben je ook gaan volgen activeme :)

Ghostattack ook leuke winactiea twijfel nog om mee te doen, want ik heb maat minishet :+
Nog even bedenken wie ik kan berijden met een halster in de andere maten :))

Granoek whaha wat een actie met die mooie pad :')
Dat weet je toch ook niet haha.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 15:18

Haha sunshinedaan, mocht je winnen kunnen we altijd naar een andere optie kijken toch? :P