Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Damned schreef:Kan je dan nog gedoopt worden op je sterfbed?ik ben totaal niet gelovig en niet gedoopt maar ik wil echt echt echt een kerkelijke begrafenis.
Damned schreef:Kan je dan nog gedoopt worden op je sterfbed?ik ben totaal niet gelovig en niet gedoopt maar ik wil echt echt echt een kerkelijke begrafenis.
Damned schreef:Oke nu wil ik al helemaal niet doodgaanheel mijn beeld in duigen... zo een lelijk sfeerloos funerarium zie ik echt niet zitten.
En dat van die oude graven naast de kerken wist ik al, helaas
Emmaa_ schreef:Ach hoort bij de cultuur toch, in zo'n sfeerlos crematorium een plakje droge cake drinken en een kopje koffie drinken? Mijn familie mag het lekker zelf uitzoeken als ik dood ben, wat mij betreft gooien ze me in een grote oven en gaan ze thuis lekker aan de zuip ofzo.
Macs schreef:Emmaa_ schreef:Ach hoort bij de cultuur toch, in zo'n sfeerlos crematorium een plakje droge cake drinken en een kopje koffie drinken? Mijn familie mag het lekker zelf uitzoeken als ik dood ben, wat mij betreft gooien ze me in een grote oven en gaan ze thuis lekker aan de zuip ofzo.
Wij hebben hierom bij de crematie van mijn oma gekozen om direct naar haar huis te gaan en daar met iedereen die wilde een lekker kopje soep en een biertje te drinken.
Beter dan in zo'n gare zaal, maar aan de andere kant zag/sprak je heel veel mensen niet meer omdat die weg gingen en die zou je normaal wel nog even zien ook al blijven ze niet lang.
Ik vond het trouwens een hele mooie uitvaart ook al was het niet in een kerk oid, en vrij 'budget' ook. Dus ik zou je niet teveel zorgen maken Damned