Er is niks mis met een beetje kieskeurig te zijn en te weten wat je wel en niet wil. Bespaart je veel teleurstellingen, maar dan moet je ook realistisch zijn en beseffen dat de juiste match vinden iets langer kan duren...
Hier nog steeds gelukkig samen, hoe lang juist is moeilijk te definieren. Maar feit is dat we volgende week samen vakantie hebben en een week alter elkaar 9maand kennen
Jildau
Geplaatst: 16-09-16 21:35
Ik kan al iemand weg swipen omdat ie een debiele naam heeft. Gaat echt nergens over..
Superfijn petitparis!
Laatst bijgewerkt door Jildau op 16-09-16 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 16-09-16 21:36
Jildau schreef:
Ik kan al iemand weg swipen omdat ie een debiele naam heeft. Gaat echt nergens over..
UltimOo
Geplaatst: 16-09-16 22:03
Jildau schreef:
Superfijn petitparis!
Precies dit Laatst ook.. knappe vent om te zien, naam; popke-hendrik.. Kan het ventje ook niks aan doen natuurlijk.. maar toch haha
Oh mijn god.. Hoop dat ie eigenlijk gewoon Hendrik heet dan voor die jongen. Maar dat zou ik ook direct weg swipen hahaha
Vind het sowieso echt lastig om op foto te beoordelen omdat ik in real life mensen ken die ik echt aantrekkelijk vind door uitstraling maar die ik op een foto waarschijnlijk weg had geswiped. Dat mis ik bij Tinder heel erg!
Oh ja hoor, bepaalde namen zijn hoe dan ook een 'nee'. Heel zeikerig, maar ik word echt niet oud met een Tinus, een Bert of een Bernhard. Berry en Berdien, yeah. Like hell no.
Je zit net in de verkeerde regio Pieter, veel verder weg dan dit kan haast niet
MarlindeRooz
Geplaatst: 16-09-16 22:35
Ik vind de tweede naam van m'n vriend wel erg mooi...
Z'n ouders hebben vroeger een kater gehad met dezelfde naam want ze vonden het zo'n mooie naam. (ze hadden een cattery)