tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CalipsoLover

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 20:28

Ja dat herken ik ook wel. Wat Earth zegt ook, mijn laatste serieuze relatie heeft 1,5 jaar geduurd en is nu 2 jaar geleden uitgegaan. Daarbij was het de eerste paar maanden ook echt enorm zoeken voor mij, toen waren alle twijfels weer een tijdje weg maar na een jaar kwamen ze terug en toen nog een half jaar gewoon 'gerekt'. Nu was hij ook gewoon niet de juiste persoon voor mij besefte ik achteraf. Maar sindsdien heb ik ook niks meer serieus kunnen opbouwen met iemand en ook minstens meer dan een jaar amper tot niet gedate. Dat is nu sinds een halfjaartje veranderd, maar ook dit gaat meteen weer gepaard met veel twijfels vanaf iets serieus wordt maar dat ook weer niet helemaal kunnen afsluiten vanwege die verlatingsangst (?)

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 06:14

Oké ik moet, helaas, dit Topic omhoogschoppen.
Gister heb ik in een ander topic het onderstaande bericht geplaatst. Heb super onwijs lieve berichtjes gekregen en merkte dat het me erg goed gedaan heeft. Ook in het relativeren van het geheel en m’n gevoel van schaamte is ook minder.

Ik dacht.. misschien moet ik toch een topic openen. Toen vond ik dit oude topic! En misschien zijn er bokkers die nu ook door een breakup gaan. (Ik hoop eigenlijk van niet want dit gun je niemand) Wellicht kunnen we elkaar een hart onder de riem steken? Ik merk dat het van me af schrijven ook erg goed helpt.

wabisabi schreef:
Ik ben echt zo stuk en gebroken. Ik heb 3,5 jaar een relatie gehad met een man die in scheiding ligt (waren wel al uit elkaar) Ik heb het in het begin erg afgehouden, omdat ik het geen goede basis vind om een relatie te starten. En ik het eerlijk gezegd ook niet vind kunnen. Maar, omdat we zo gek op elkaar waren, toch maar in het diepe gesprongen. Op mijn verzoek hebben we onze relatie stilgehouden. Dat leek me ook wel zo netjes. Wilde hem ruimte geven. Ik had namelijk niet verwacht dat die scheiding 3,5 jaar zou gaan duren. Nu... puntje bij paaltje, scheiding is bijna rond, vertelt hij dat hij een andere vrouw heeft ontmoet. En verliefd is geworden. Gewoon echt zomaar, uit het niets. Ik kan het gewoon niet geloven dat dit gebeurt. Alle mooie praatjes over dat wij voor altijd zouden zijn.... Ik dacht echt dat ik de liefde van mijn leven had gevonden. Alles klopte...dacht ik. Achter mijn rug om een date gehad, gezoend en verliefd op die andere vrouw.

Omdat, onze relatie eigelijk niet echt recht van bestaan heeft gehad en ik me ontzettend schaam dat ik hier toch voor ben gegaan, heb ik niemand waarmee ik hierover kan praten. Hij is ook nog eens een directe collega, waar ik mee samenwerk. En ik heb op dit moment ook nog niet de mogelijkheid om te stoppen met daar te werken.

En ik weet dat dit allemaal gewoon ontzettend fout is. En ergste is, dat hij het zelf ook beseft en hier aan wil gaan werken, maar wel met die andere vrouw verder wil gaan. En ik als een bakvis smeek om ons nog een kans te geven. Het is eigenlijk echt verschrikkelijk hoe ver ik wil gaan om samen met hem verder te kunnen gaan.

Komt nog bij dat ik in een heel korte tijd, afscheid heb moeten nemen van meerdere mensen en dieren die dichtbij mij hebben gestaan. Ik weet gewoon even niet meer hoe ik dit moet gaan doen. Man wat doet dit ontzettend pijn en ik kan alleen maar huilen. Alle oude pijn komt in één klap naar boven. Dacht ook dat ik wel sterker in m'n schoenen zou staan.

Ik begrijp dat mensen hier een oordeel over kunnen hebben. Die had ik namelijk zelf ook altijd. Dus ik verwacht ook geen begrip. Het is al onwijs fijn om het even van me af te kunnen schrijven. Ik schaam me gewoon te erg om hier een topic over te openen.

Ik probeer het te zien als een nieuwe kans. Een nieuwe kans op geluk en een man die helemaal voor mij gaat en van me houdt zoals ik ben. Alleen is dat verdomde moeilijk. En op dit moment zo moeilijk te geloven dat die man voor mij bestaat. ;(

(Sorry als er al wel een nieuw topic bestaat)

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 07:50

Och Wabisabi, wat een kloterij. Verdrietig dat hij je opeens en (voor jou) uit het niets laat vallen. Hij klinkt, uit je verhaal, niet echt betrouwbaar: met jouw terwijl hij al heel lang bezig is met scheiden, en dan opeens nog een derde vrouw ernaast? Tenminste, zo lees ik het. Dat is makkelijk om te zien achteraf natuurlijk, niet als je er middenin zit.

Verder herkenbaar: toen mijn vriend het indertijd na acht jaar uitmaakte, heb ik ook gesmeekt om ons nog een kans te geven. Je houdt van iemand, hé, en je hebt pijn (en angst) als het uitgaat. Wees niet te hard voor jezelf. Je zit nu in een achtbaan van emoties, alles tegelijk en soms tegenstrijdig. Die rit moet je even uitzitten. En daarna kun je rustig bedenken of je echt nog wel door zou moeten willen met deze man.

:knuffel:

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 08:19

Och jeetje wat heftig! Ik snap je gevoel maar begrip mag er wel zijn hoor. Je hebt je hart gevolgd en werd daar in bevestigd .. maar wat een naaistreek van die man zeg, bah! Je wint er niets mee om beoordeeld te worden, je hebt je gevoel gevolgd.

Ik wil je heel veel sterkte wensen! Wellicht kan je bij de praktijkondersteuner van je advies een gesprek aanvragen? Je kan dan in ieder geval met een vertrouwenspersoon praten die je niet alleen kan aanhoren maar ook handvaten en ondersteuning kan geven. Niet alleen bij zo'n figuur maar ook bovenal de verliezen waar je mee te maken hebt gehad. Al is het maar voot 1 keer, wellicht kan het je juist erg helpen!

Laat je niet kisten, maar ik snap dat de situatie een bijzondere wereld is. Een hele dikke knuffel!

Edit: en hoe moeilijk ook.. doorzetten moet van twee kanten komen. Ga niet door de slijk voor iemand die dat ook niet voor jou zou doen...

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 09:11

Jeetje wat een lieve reacties. Zo ontzettend bedankt. <3

Ik besef maar al te goed dat zo'n man mij helemaal niet waard is. En inderdaad ineens een andere vrouw. Terwijl wij nog onwijs fijne dagen samen hebben gehad. En precies op het moment dat ik weer afscheid heb moeten nemen van een dierbare.

En het moeilijke is, dat hij aangeeft ook van mij te houden, maar zijn gevoel voor haar niet kan negeren en mij geen pijn meer wil doen. Hij heeft haar verteld van de scheiding (waar dus nog geen handtekeningen onder zijn gezet), maar nog niet van mij. Het is echt eigenlijk gewoon te ziek voor woorden.

Ik ben aan de ene kant zo boos en aan de andere kant zo gekwetst. ;(
En toch... blijft daar nog zo'n enorm stuk houden van, wat zorgt voor een achtbaan aan emoties,

Ik ben inderdaad al bezig met het zoeken van een goede psycholoog om alles een plekje te kunnen geven. En bovenal, niet weer in dezelfde valkuil te stappen. Ik ben zo bang dat ik bij een eventuele volgende relatie er niet meer voor durf te gaan.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 10:28

Oh wat een stomme klojo! Dat hij maar lekker een schimmelinfectie oploopt met z'n achterlijke gedrag en de hele dag aan z'n zak moet krabben.

Dat houden van gaat echt wel slijten, komt helemaal goed met jou!

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 15:06

Ik las je verhaal al in het andere topic Wabisabi, maar had nog niet de tijd gevonden om erop te antwoorden. Zoiets doet je wereld even helemaal op zijn kop staan hé? Wat een onwijs vuile streek... De mensen hierboven hebben alles wel al mooi verwoord, maar zo iemand is inderdaad je tijd en aandacht echt niet waard. Ik zou het contact ondanks dat jullie wel samen werken echt proberen minimaliseren. Zijn je andere collega's niet een beetje op de hoogte van jullie relatie? Ik kan me niet voorstellen dat je zoiets 3,5 jaar echt geheim kan houden. Laat je boosheid en verdriet er vooral gewoon zijn. Tijd heelt alle wonden en deze man verdient jou echt niet.

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 15:54

Urbanus schreef:
Oh wat een stomme klojo! Dat hij maar lekker een schimmelinfectie oploopt met z'n achterlijke gedrag en de hele dag aan z'n zak moet krabben.

Dat houden van gaat echt wel slijten, komt helemaal goed met jou!

[ Video ]

Hahaha ik moet zo lachen hierom. Inderdaad!! Heerlijk dit! Ik hou me hier ook maar even aan vast :')

CalipsoLover schreef:
Ik las je verhaal al in het andere topic Wabisabi, maar had nog niet de tijd gevonden om erop te antwoorden. Zoiets doet je wereld even helemaal op zijn kop staan hé? Wat een onwijs vuile streek... De mensen hierboven hebben alles wel al mooi verwoord, maar zo iemand is inderdaad je tijd en aandacht echt niet waard. Ik zou het contact ondanks dat jullie wel samen werken echt proberen minimaliseren. Zijn je andere collega's niet een beetje op de hoogte van jullie relatie? Ik kan me niet voorstellen dat je zoiets 3,5 jaar echt geheim kan houden. Laat je boosheid en verdriet er vooral gewoon zijn. Tijd heelt alle wonden en deze man verdient jou echt niet.

Ik ga inderdaad het contact minimaliseren. We werken eigenlijk pas vanaf februari echt samen. Dus al die tijd niet direct. En heb het ook echt heel erg naar m’n zin. Dus ik ga me gewoon richten op mezelf. Zit gelukkig wel op een andere kamer.

Ik heb zo veel tranen gelaten en ze drogen nu al een beetje op. Laat het er gewoon zijn als het nodig is.

We hadden het over eigenschappen van die andere vrouw. Hij zei letterlijk dat zij stoerder is en niet zo gevoelig is als ik. :roll: Nou m’n klomp brak.

Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties en hart onder de riem <3

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 18:04

Haha, wacht maar tot ze wat langer daten en zij ook niet zo perfect blijkt te zijn :P

Wat mij destijds echt geholpen heeft is mezelf echt een schop onder mijn kont te geven; "Komop! Het is logisch dat je je verdrietig voelt maar blijf er niet in hangen. Je komt vanzelf wel weer iemand tegen die mínstens zo leuk is als deze. Niet zwelgen in zelfmedelijden!" :P

Wat niet inhoudt dat je je niet verdrietig mag voelen natuurlijk. Het is ook heel erg rot. Maar dit hielp voor mij persoonlijk wel goed :j En uiteindelijk heb ik iemand gevonden die echt 100000x leuker is dan hij :D

Maar probeer het een beetje los te laten. Wacht niet op dat gesprek maar kijk vooruit :)

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 19:06

PoelieWoelie schreef:
Haha, wacht maar tot ze wat langer daten en zij ook niet zo perfect blijkt te zijn :P

Wat mij destijds echt geholpen heeft is mezelf echt een schop onder mijn kont te geven; "Komop! Het is logisch dat je je verdrietig voelt maar blijf er niet in hangen. Je komt vanzelf wel weer iemand tegen die mínstens zo leuk is als deze. Niet zwelgen in zelfmedelijden!" :P

Wat niet inhoudt dat je je niet verdrietig mag voelen natuurlijk. Het is ook heel erg rot. Maar dit hielp voor mij persoonlijk wel goed :j En uiteindelijk heb ik iemand gevonden die echt 100000x leuker is dan hij :D

Maar probeer het een beetje los te laten. Wacht niet op dat gesprek maar kijk vooruit :)

Stiekem hoop ik daar op :D En niemand is perfect.
Ik heb echt zo onwijs veel aan jullie berichtjes!

En ik weet zeker dat ik iemand tegen ga komen die nog beter bij mij past en van mij houdt zoals ik ben.
En geef mij maar maar een goede schop onder m’n kont. :D

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 19:09

Wabisabi, wat mij erg hielp om niet te blijven hangen in m'n verdriet was bedenken dat ik m'n leven niet laat verpesten door een eikel

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 22:11

Kinke schreef:
Wabisabi, wat mij erg hielp om niet te blijven hangen in m'n verdriet was bedenken dat ik m'n leven niet laat verpesten door een eikel

Nog zo’n heerlijke strategie!! Dankjewel! _/-\o_

Ik heb al bedacht dat ik hem mijn verdriet niet wil gunnen. Verdrietig zijn is wel oké, maar meer om het gemis van hetgeen wat we hadden en niet voor de eikel in kwestie.

Soms kan ikzelf niet meer helder naar de situatie kijken, maar hoe jullie het reflecteren doet me echt inzien wat een lapzwans het eigenlijk is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 22:31

1. Feliciteer jezelf dat je er vanaf bent en spoel 'm mentaal door naar het riool waar hij thuishoort.

2. Koop een satisfyer pro 2 en spendeer je tijd aan iets wat je niet teleur gaat stellen.

3. Laat hem niet zien wat het met je doet. Hij is lucht voor je. Je bent al mijlenver over hem. Klaar, finito, arriverderci.

4. Lees Circe, het ultieme hartenhelende boek.
https://www.bol.com/nl/p/circe/93000000 ... androidapp

5. Fantaseer hoe leuk het zou zijn om garnalen in z'n huis te verstoppen zodat ze gaan rotten en hij niet weet waar de geur vandaan komt. :=

6. Nog een liedje, nee nog 2!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 22:39

wabisabi schreef:
We hadden het over eigenschappen van die andere vrouw. Hij zei letterlijk dat zij stoerder is en niet zo gevoelig is als ik. :roll: Nou m’n klomp brak.

Waarom vraag je daarnaar? Houd de eer aan jezelf hè? Geef hem die kans gewoon niet om je nog meer te kwetsen dan hij al gedaan heeft.
Tot hier en niet verder.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 00:05

Wat een lamlul wabisabi.
Lekker zo eentje die nooit rust vindt in een relatie lijkt het. Heb je niks aan hoor. Jammer dat je er zo laat achter komt, had hij dat maar eerder laten zien. Maar ook aan die gedachte heb je niks. Zeker weten dat er iemand is die beter voor je is! Een eerlijk persoon is sowieso veel leuker :).

Sterkte en ga er lekker op uit, lekker wandelen, terrasjes doen, naar het strand, hophop!

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 06:21

Urbanus schreef:
5. Fantaseer hoe leuk het zou zijn om garnalen in z'n huis te verstoppen zodat ze gaan rotten en hij niet weet waar de geur vandaan komt. :=

Je kunt wel een handleiding gaan schrijven Urbanus! Fantastisch die garnalen!
Zet er nog een punt 7 bij. Dat zij de kunst van het zeestrerren masterd en dat hij hem niet omhoog krijgt. :')

Suzanne F. schreef:
wabisabi schreef:
Waarom vraag je daarnaar? Houd de eer aan jezelf hè? Geef hem die kans gewoon niet om je nog meer te kwetsen dan hij al gedaan heeft.
Tot hier en niet verder.

Tja geen idee. Ik denk, omdat ik het gewoon niet begrijp. Maar eigenlijk is het echt masochistisch en zou het niet belangrijk moeten zijn. Ik hoop op dat ik het begrijp en het beter kan afsluiten ofzo.

Sorriso schreef:
Wat een lamlul wabisabi.
Lekker zo eentje die nooit rust vindt in een relatie lijkt het. Heb je niks aan hoor. Jammer dat je er zo laat achter komt, had hij dat maar eerder laten zien. Maar ook aan die gedachte heb je niks. Zeker weten dat er iemand is die beter voor je is! Een eerlijk persoon is sowieso veel leuker :).

Sterkte en ga er lekker op uit, lekker wandelen, terrasjes doen, naar het strand, hophop!

Het lijkt inderdaad alsof hij opzoek is naar het perfecte plaatje. En dat ben ik blijkbaar 3,5 jaar geweest. Ik ga vandaag met m’n vader op pad.
Merk dat als ik bij mijn ouders ben, me zoveel beter voel dan alleen thuis. Heb al bedacht dat ik wat vaker naar m’n ouders ga. Alleen al om gewoon even te kletsen over de dag. Dat deed ik eerder met hem en ik mis echt de leegte die wordt achtergelaten.

En het zou me niets moeten schelen, maar ik hoop echt dat zij zo enorm gaat tegenvallen!! }:)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 08:01

wabisabi schreef:
Tja geen idee. Ik denk, omdat ik het gewoon niet begrijp. Maar eigenlijk is het echt masochistisch en zou het niet belangrijk moeten zijn. Ik hoop op dat ik het begrijp en het beter kan afsluiten ofzo.

Nee, je gaat het hierdoor niet beter begrijpen en jezelf naar beneden halen helpt ook niet bij het beter afsluiten. Het is niet helpend om te horen waarom hij voor haar kiest en niet voor jou en waarom zij veel beter en leuker en knapper is.
Het is een lamzak, klaar. Kies voor jezelf. Voor je eigenwaarde en sta in je eigen kracht. Geef niet een stuk weg aan hem door dingen te vragen.

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 08:24

Suzanne F. schreef:
wabisabi schreef:

Nee, je gaat het hierdoor niet beter begrijpen en jezelf naar beneden halen helpt ook niet bij het beter afsluiten. Het is niet helpend om te horen waarom hij voor haar kiest en niet voor jou en waarom zij veel beter en leuker en knapper is.
Het is een lamzak, klaar. Kies voor jezelf. Voor je eigenwaarde en sta in je eigen kracht. Geef niet een stuk weg aan hem door dingen te vragen.

Je hebt zo ontzettend gelijk. Ik heb echt deze schop onder m’n kont nodig. Het is zo raar dat je hoofd een spelletje met je speelt.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 09:43

Je hoopt dat zij tegenvalt. Beter nog; hij gaat tegenvallen. Hij is niet wat je in je hoofd hebt van hem. Als hij nu zo als een blad aan de boom om kan draaien, hoe goed kende je hem dan denk je? Zo leuk issie niet.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 09:47

heeft ook te maken met gevoel voor rechtvaardigheid. Ik wou destijds ook een verklaring. Ik wou excuses. Ik wou dat hij toegaf dat hij zo ontzettend respectloos bezig was (relatie van 19 jaar).
Vergeet het, je gaat het niet krijgen. In mijn ogen leek het destijds of hij al z'n hersencellen kwijt was. Onherkenbaar was hij.
Volgens mij is het bij dit soort types altijd de schuld van de ander, nooit van diegene zelf

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 10:32

Kinke schreef:
heeft ook te maken met gevoel voor rechtvaardigheid. Ik wou destijds ook een verklaring. Ik wou excuses. Ik wou dat hij toegaf dat hij zo ontzettend respectloos bezig was (relatie van 19 jaar).
Vergeet het, je gaat het niet krijgen. In mijn ogen leek het destijds of hij al z'n hersencellen kwijt was. Onherkenbaar was hij.
Volgens mij is het bij dit soort types altijd de schuld van de ander, nooit van diegene zelf

Iedereen maakt zijn eigen keuzes en je hebt geen invloed op de keuze van een ander. Je hebt alleen invloed op hoe je hiermee omgaat en op je eigen keuzes.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 11:45

Zo’n man gaat nooit tevreden zijn. Was ie met z’n vrouw niet. Met jou niet en straks met haar ook niet. Zulke mannen hebben een probleem en dat lossen ze niet op door naar de volgende te gaan. En zolang ze niet naar zichzelf kijken gaat dat niet veranderen.
Deze mannen zijn toxic as hell en je moet blij zijn dat je daar van bevrijd bent.
En nu lekker met jezelf aan de slag gaan zodat je de volgende keer zo een giftige meteen herkent en bij wegloopt nog voor er iets is.
You can do this!!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 12:41

Mijn werkgever had daar een mooi woord voor, maar ik kom daar niet op. Komt er op neer dat het iemand is die altijd opties open houd tot er iets beter op het pad komt. Net als met het naar feestje gaan ofzo. Niet dat zoiets te vergelijken is, een feestje met een relatie, maar even als voorbeeld.

Ik ben een beetje bang dat ik mezelf daar ook weer in heb gelaten. Ik wil er niet om treuren maar ik irriteer me naar mezelf dat ik het deze keer wederom een kans heb gegeven. Maar goed.

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 16:03

Sorriso schreef:
Je hoopt dat zij tegenvalt. Beter nog; hij gaat tegenvallen. Hij is niet wat je in je hoofd hebt van hem. Als hij nu zo als een blad aan de boom om kan draaien, hoe goed kende je hem dan denk je? Zo leuk issie niet.

Inderdaad. Ik heb me zo in hem vergist. Dat besef komt nu ook steeds meer.

Kinke schreef:

Ja het heeft inderdaad te maken met het zoeken van een verklaring. Alleen gaat de verklaring me niet helpen zie ik nu in.
Hij zegt dat hij patronen herkend en aan zichzelf gaat werken. Het had hem gesierd als hij voor zichzelf had gekozen. Maar dit soort types zullen misschien wel nooit de confrontatie met zichzelf willen aangaan.

Ik herken hem inderdaad niet meer terug.

Suzanne F. schreef:
Kinke schreef:

Iedereen maakt zijn eigen keuzes en je hebt geen invloed op de keuze van een ander. Je hebt alleen invloed op hoe je hiermee omgaat en op je eigen keuzes.

Helemaal waar. Ik merk dat het grootste verdriet zit in het afscheid nemen van alle toekomstplannen en hetgeen wat je dacht te hebben.

Needje schreef:
Zo’n man gaat nooit tevreden zijn. Was ie met z’n vrouw niet. Met jou niet en straks met haar ook niet. Zulke mannen hebben een probleem en dat lossen ze niet op door naar de volgende te gaan. En zolang ze niet naar zichzelf kijken gaat dat niet veranderen.
Deze mannen zijn toxic as hell en je moet blij zijn dat je daar van bevrijd bent.
En nu lekker met jezelf aan de slag gaan zodat je de volgende keer zo een giftige meteen herkent en bij wegloopt nog voor er iets is.
You can do this!!

Inderdaad!!! Bedankt voor je motiverende woorden!!

xDenies schreef:
Mijn werkgever had daar een mooi woord voor, maar ik kom daar niet op. Komt er op neer dat het iemand is die altijd opties open houd tot er iets beter op het pad komt. Net als met het naar feestje gaan ofzo. Niet dat zoiets te vergelijken is, een feestje met een relatie, maar even als voorbeeld.

Ik ben een beetje bang dat ik mezelf daar ook weer in heb gelaten. Ik wil er niet om treuren maar ik irriteer me naar mezelf dat ik het deze keer wederom een kans heb gegeven. Maar goed.

Ik kan me het voorstellen. Je wilt liefde toch een kans geven. Ik weet wel dat dit me nooit meer gaat gebeuren. Heel harde les.

Maar wat onwijs fijn al jullie reacties. Echt! Het doet me echt de realiteit inzien. Ik begon zo aan mezelf te twijfelen. <3

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 20:29

Een opportunist, Denies?

wabisabi, is dit manspersoon nu eigenlijk wel of niet gescheiden van vrouw 1? Want anders heeft hij jou, en haar, al van het begin af aan het lijntje gehouden. Nou ja, en de nieuwste vrouw eigenlijk ook. Klinkt als een beste klojo.