Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 11:57

Drunksheep schreef:
Nee, dit zijn knock-offs :)

Klopt :)
Ik heb ze besteld bij mondiales.

Fee_

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 12:02

Help! Ik heb begin mei een bruiloft waar mijn vriend getuige is en ik ben dus ook daggast. Daarom ben ik op zoek naar een mooi jurkje. Eisen: niet te kort, liefst op de knie, niet te strak, budget is max 150 euro. Nu zou je denken, er is toch wel wat te vinden. Maar nadat ik van het weekend heel Den Haag heb afgestruind, nog steeds niks kunnen vinden. Sites die ik al hen gehad zijn: c&a, monki, zara, mango, whekamp, ladress, bonprix en vast nog wel wat waar ik zo even niet op kan komen.

Mijn vraag: heeft iemand nog wat online winkels waar ik zou kunnen kijken?

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 12:08

Asos.com heeft een aparte wedding/bridesmaids section waar heel veel mooie jurkjes op staan :j

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-16 12:33

Steps. Prachtige, nette, draagbare jurkjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 14:44

misschien kun je ook nog bij Esprit kijken?

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 14:48

Steps had ik inderdaad al gekeken, maar is toch niet helemaal mijn smaak.
Esprit ben ik wel in de winkel geweest al, maar zal nog even op de site kijken.

Heb inmiddels ook bijna heel Zalando door gespit en bubbleroom. Ik ben nu nog even op nelly.com aan het kijken.
Inmiddels heb ik wel een jurkje besteld maar die moet ik echt even aan zien. Ben benieuwd.

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 23:40

Hee!
Vriendlief wil dat ik morgen nieuwe kleding koop.
Nu ben ik echt iemand die niet zomaar een winkel binnengaat voor kleding, heb al twee jaar niet geshopt. Kijk er ook een beetje tegenop.

Ik heb sowieso spijkerbroeken nodig. Daarvan weet ik wel dat ik ze bij de H&M fixen.
Maar qua bovenkleding ...

Ik wil niet in mn BH lopen of met open rug lopen oid, gewoon iets simpels maar toch vrouwelijk. Welke winkels hebben op dit moment een beetje een leuk assortiment? En niet te hoog in prijs, mijn budget ligt wel rond de 30-35 eur per kledingstuk.

Heeft iemand met dit klein stukje context tips met welke winkels het proberen wel waard zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 23:54

Ten eerste.. Kleding kopen omdat je het zelf wil, niet omdat het moet van je vriend.

Zara, monki, H&M, denk dat je met het standaard rondje door een standaard stad meer dan genoeg kan vinden

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 23:56

Je zou bij the Sting kunnen kijken en bij de only/Vero moda/Zara. :)

Verder koop ik ook kleding van Esprit, maar dat ligt denk ik net boven je budget. Bij Superstar hebben ze bij ons 40%korting op het hele assortiment. Dan lukt dat ook wel rond de 30/35 euro, maar weet niet of de korting in alle filialen is.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 07:54

Wat zei jij toen tegen vriendlief... Betaal jij? <<)

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 10:51

Zei de mijne dat maar _O-

Bij de only/vero moda en h&m moet dat vast lukken. Daar slaag ik persoonlijk altijd.

*kruipt weer onder meeleessteen*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 12:01

Denk dat je met een gewoon rondje stad al heel wat tegenkomt hoor. H&M, Bershka en zo, moet wel lukken! :)

Aan de mensen die sperry bootschoentjes hebben: wat voor sokjes dragen jullie erin? Super raar, maar ze vallen bij mij echt mega breed + groot, dus zelfs 36 was te groot :? terwijl ik bijna altijd maat 37 heb verder. Maar ik heb ze online gevonden in een maat 35.5, dus ik ga ze gewoon weer bestellen.. :))

Het wordt dan of deze:
Afbeelding
of deze:
Afbeelding

Had vorig jaar de roze besteld, maar vind wit ook echt heel leuk. Welke zouden jullie nemen? Ik draag verder weinig tot geen gekleurde kleding (veel spijker, wit, grijs en zwart), dus ik zou het allebei makkelijk kunnen combineren.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 12:07

Ik draag in mijn Sperry's geen sokjes! Ze vallen bij mij inderdaad ook wel raar qua maat, ook kan ik van de ene kleur een grotere maat hebben dan van de andere :') echt irritant.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 12:09

Geen maar dan krijg ik enorme zweetvoeten. :')

Moet daar dus nog wat op verzinnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 12:14

Ja, ik heb niet echt aanleg voor zweetvoeten, maar mijn witte all stars (die ik ook zonder sokken droeg de hele zomer lang) die stonken op een gegeven moment wel echt flink. :') Dus eigenlijk wil ik er wel iets van sokjes in denk ik.

Ja, echt apart he! Sowieso ben ik heel lastig met schoenmaten hoor. Heb m'n nikes in maat 37.5, m'n adidas schoenen in 36 en al m'n laarsjes in maat 37. En All stars heb ik in zowel maat 36 als 37. :+ Maar bedankt in elk geval! Ik ga ze zo denk ik maar eens bestellen. Ik hoop zo dat deze wel gaan passen, ik vind het echt de leukste zomerschoentjes die er zijn. Ik was echt een beetje jaloers op iedereen die ik zag lopen met Sperry's afgelopen zomer, haha.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 13:02

Ik zou voor de roze gaan denk ik Rebec :)

Ik heb vorige week deze schoenen gekocht:

Afbeelding

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 13:08

In mijn Allstars moet ik ook echt sokjes aan inderdaad :j maar dan heb ik dit soort sokjes zodat je het niet ziet:
Afbeelding

Hebben ze volgens mij gewoon bij de Action, H&M etc.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 13:10

Die sokjes draag ik inderdaad ook in mijn allstars.
De primark heeft ze ook, hema..

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 14:52

Weten jullie nog goede lage All Stars look-a-likes? Zodat ik meerdere kleuren kan sparen. :') Vind €75 best overdreven voor linnen schoenen..

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 14:56

Jodie_ schreef:
In mijn Allstars moet ik ook echt sokjes aan inderdaad :j maar dan heb ik dit soort sokjes zodat je het niet ziet:
[ Afbeelding ]

Hebben ze volgens mij gewoon bij de Action, H&M etc.

Ik ben een stiekeme meelezer maar kan het nu toch niet laten. In bootschoentjes heb ik bovenstaande sokken om de inlegzool heen gedaan. Dan neemt het toch wat vocht op maar heb je niet van die vervelende afzakkende sokken die dan verdwalen in je schoen

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 14:58

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 16:00

x_Elise schreef:

Ik ben een stiekeme meelezer maar kan het nu toch niet laten. In bootschoentjes heb ik bovenstaande sokken om de inlegzool heen gedaan. Dan neemt het toch wat vocht op maar heb je niet van die vervelende afzakkende sokken die dan verdwalen in je schoen[/quote]

Ohh wat een slim idee! Zou nooit in me op zijn gekomen, die ga ik binnenkort eens uitproberen :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 17:26

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 18:00

Ben geslaagd hoor ... bij superstar en bij ONLY.
Had bij sting nog een leuk topje gezien maar had net twee euro te kort, morgen eventjes teruggaan ...

Bedankt iedereen!

En ja, kreeg van vriendlief geld mee, hoefde het niet eens te vragen haha. En toen ik tegen mijn vader zei dat ik ging shoppen omdat ik geld gekregen had kreeg ik van pa ook nog wat geld. Voel me best verwend vandaag :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 23:59

Ah lekker toch! Foto's van je aankoopjes? :))

Bedankt allemaal! super slim die sokjes om het zooltje heen trouwens. Spartoo heeft ook vaak all stars voor 50 euro, je kan een enquête invullen en dan krijg je een 10 euro kortingscode en dan heb je ze voor 40 euro, mocht je toch nog de echte willen voor minder geld. :)

Mooie adidasjes Corien! <3