Donderdag naar de expo geweest in brussel samen met ene chase-vriend. Super interessant!
Ik kijk al uit naar de chasersmeeting in Heusden, Jolien, dan ga ik je ook eens zien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xTitanic schreef:O trouwens, gister naar de VVW geweest (vlaamse verening van weerkundigen) en een korte presentatie gedaan met mijn foto's! spannend momentje
Donderdag naar de expo geweest in brussel samen met ene chase-vriend. Super interessant!
Ik kijk al uit naar de chasersmeeting in Heusden, Jolien, dan ga ik je ook eens zien
Animal schreef:xTitanic schreef:O trouwens, gister naar de VVW geweest (vlaamse verening van weerkundigen) en een korte presentatie gedaan met mijn foto's! spannend momentje
Ik kijk er ook naar uit!Volgens mij komt Joyce ook en ik als 'wannabe' chaser mag ook komen
xTitanic schreef:ben ik blij dat ik bijna iedereen ken daar ondertussen, denk dat ik sowieso wat vroeger ga komen gezien ik (hopelijk) hoogstwaarschijnlijk met iemand ga meerijden die zowat in de organisatie zit
Eneh @drawerlover, voor ons, belgen, zitten we ook al snel aan 2,5 uur rijden