Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Billy1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 22:48

Boompje1985 schreef:
Tv gids van ziggo die zegt dat er bij sommige zenders geen programma informatie beschikbaar is en dat ie daarom ook de geplande serie niet opneemt en dat dit al sinds zaterdag het geval is.... Vandaag er maar even achteraan bellen...

Hadden wij ook, blijkt aan een instelling te liggen. Hij moet zo afgesteld staan dat hij automatisch in stand by gaat omdat hij dan de gids bijwerkt en de software. Zit bij voorkrursinstellingen, bij ons heeft het voor nu in elk geval gewerkt...

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 22:50

Het punt dat ik op een zeker moment besloot om het spinnentopic te lezen := iieks!

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 07:02

Aan de enorme regenbuien nu

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 10:08

De kermis die voor mijn stageplaats staat. :')

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 15:27

Billy1970 schreef:
Boompje1985 schreef:
Tv gids van ziggo die zegt dat er bij sommige zenders geen programma informatie beschikbaar is en dat ie daarom ook de geplande serie niet opneemt en dat dit al sinds zaterdag het geval is.... Vandaag er maar even achteraan bellen...

Hadden wij ook, blijkt aan een instelling te liggen. Hij moet zo afgesteld staan dat hij automatisch in stand by gaat omdat hij dan de gids bijwerkt en de software. Zit bij voorkrursinstellingen, bij ons heeft het voor nu in elk geval gewerkt...

Hier werd het vanzelf weer normaal, ik had de software update ook al n keer of 5 gedaan, ding aan en uit, en ook dat ie op stand by ging omdat ie in de nacht moet updaten indd maar loste allemaal niks op. Ook waren we ineens afgesloten was een foutje en sinds dat gebeurde is het niet meer zoals het was, nu staat ie vaak op of-line of kan die zenders niet vinden alle bekabeling nagekeken scheelde niks aan. Toevallig vandaag nergens last van!

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 18:13

Hoe mensen praten achter je rug om wauw. :')

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 18:24

Mijn constante trek naar zoete troep |( . Ik moet nog 6 kilo en dan heb ik mijn streefgewicht

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 19:01

Het weer...het is hier nog steeds freaking benauwd en warm. -O-

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 19:06

Uhgh 27 min op de bus wachten terwijl het regent ;(

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:14

Dat door het weer, onze schotel geen signaal heeft.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:48

Dat ik met iemand had afgesproken, die langs zou komen. Ik zorgen dat ik op tijd thuis was ..... maar nee hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 23:42

Pff nou zojuist aan mezelf..
Ik was helemaal vergeten dat m'n tuinhek nog open stond, sliep bijna en ineens denk ik oliebol! Ligt notabene zelfs m'n helm met scooter sleutel er in nog op het balkon, en tuinhek wijd open.. Heb daar niet voor niets een slot om tegenwoordig :x was wel heel makkelijk een scooter stelen..
Echt zo dom :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 23:43

Bakkie van de tv , bedtijd gok ik :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 00:12

Dat sommige mensen bij elke actie die ze ondernemen, een publiek nodig lijken te hebben... Eenzaamheid? :(:)

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 22:17

Pijnlijk tandvlees en kapotte mondhoeken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 01:09

Aan dat Zuidlaardermarkt niet in m'n vakantie valt -O- misschien dat ik voor school aan nog heen kan gaan.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 01:15

Niet vandaag, maar vrijdag: Vragen/bedelen om beloning voor gevonden sleutel :/ .

Vrijdag op mijn werk ging de telefoon. Is een man die zegt dat hij een sleutel van ons heeft gevonden.
Dus ik zeg: Ik heb nog geen melding gekregen dat iemand zijn sleutel kwijt is, maar waar kunnen we hem afhalen en wat is uw telefoonnummer?
En het 1e wat hij eigenlijk toen zei was: jahaa, ik verwacht wel iets van een beloning of zo, want er staat wel mooi een telefoonnummer en zo op, maar niks over een beloning.

Okeeey dan.... }:0 .

Dus ik vraag waar heeft u de sleutel dan gevonden.
Hij: ja, hier in de straat.
Ik: wat is het voor sleutel?
Hij: een autosleutel.
Ik: ik ga eens rondvragen en dan laat ik u terugbellen.
Hij: ja, want het maken van zo'n sleutel kost zeker € 300,00! (wat een onzin!!) Dus een beloninkje is wel op zijn plaats.
Ik: Dat laat ik aan mijn baas over. We bellen u terug.

Nou ja zeg. Ik had eigenlijk zoiets van: Kindertjes die vragen, worden overgeslagen, maar goed.
Ik mijn baas gebeld en hij aan een paar jongens gevraagd die er rondliepen of zij misschien hun autosleutels kwijt waren.
Dat was niet het geval, dus bleef er nog maar 1 persoon over, maar die was op dat moment thuis.
Dus ik kijken waar die man woont, blijkt het dus zijn buurman te zijn die de autosleutel van de bedrijfswagen heeft gevonden. Deze wagen(transportbusje) staat altijd bij het bedrijf, deze staat nooit bij de werknemer thuis. Hij heeft de sleutel, omdat hij hem 's morgensvroeg op de zaak komt ophalen. En die sleutel was hem dus voor de voordeur uit zijn jaszak gevallen. En zijn buurman, die zijn voordeur er naast heeft, had hem dus gevonden. Voor de huizen liggen kleine tuintjes en er loopt een paadje naar de voordeuren. Omdat hier de voordeuren direct naast elkaar liggen, liggen die paadjes ook tegen elkaar aan. Als er dus voor de voordeur een sleutel ligt, is het meest voor de hand liggende dat de sleutel van die bewoner is.

Maar nee, liever bellen naar het telefoonnummer wat er op staat en gelijk om een beloning vragen.....bleh.

Ik heb de beste man teruggebeld en gezegd dat de sleutel van zijn buurman was en dat ik deze een berichtje gestuurd had dat hij hem kon ophalen of dat hij de sleutel misschien bij hem in de brievenbus wilde gooien.

Gaat een half uur later de telefoon. Weer die man.
Hij (op een z*iktoon): Tjaaaaaa, de buurman is de sleutel al komen ophalen en heeft wel netjes dankjewel gezegd, maar voor de rest had hij niks gekregen.
En dat vond hij toch niet zo netjes, want dat waren dure sleutels als je die moest laten bijmaken. En hij had de sleutel ook net zo goed in het riool kunnen gooien.
Ik: Ik vind de toon van dit gesprek niet zo leuk worden. Uw buurman heeft die sleutel morgen gewoon weer nodig en is hem dus meteen komen ophalen.
Hij: Nee, ik vind het ook niet zo prettig, dat er niks tegenover staat. Ik had ook naar Stein kunnen rijden en de auto zo mee kunnen nemen. 8)7 %) _-:(
Ik: De gang waar dit gesprek naar leidt, bevalt me helemaal niet. Hoe komt u er trouwens bij, dat die auto daar staat?
Hij: het adres staat op de sleutel.

Werkelijk...wat een ekelig manneke. Te stom voor woorden ook. Want het adres wat hij zag staan, was van de autodealer 8)7 . En daar zitten wij dus niet :+ . De werknemer had er blijkbaar wel ons tel.nummer op gezet. En zo had hij dus kunnen bereiken.
En als hij dr auto wel toevallig ergens had zien staan, dan had hij het kunnen proberen om met die auto weg te komen, (maar dan had hij dus eerst in de achtertuin van mijn baas had moeten zien te komen) en dan hadden wij hem precies met de GPS kunnen volgen. Heb hem maar niet zo wijs gemaakt. Ben niet met hem in discussie gegaan.

Hoor later van de werknemer dat het een werkeloze buurman is. en dat hij de sleutel echt recht voor de voordeur had gevonden. Hij was dan ook niet te spreken over het gedrag van zijn buurman.

Ik begrijp zo'n gedrag ook niet. In onze buurt staat men altijd voor elkaar klaar. We hebben een leuke buurtvereniging. Het zou niet bij me opkomen om een beloning te vragen en al helemaal niet als het om mijn buren gaat. Maar deze man speelde het zelfs nog klaar om nog een 2e keer te bellen om te klagen dat hij geen beloning had gekregen }:0 .
Misschien is dat in een landelijk gelegen dorp anders als in een iets stadsere buurt. Maar ik heb me wel aan deze meneer geërgerd, met zijn stomme praat.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 08:48

Vorige week twee extra lekkere broden meegenomen, een van mijn keus en een van mijn man zijn keus. En nog een halfje van brood dat we altijd hebben en beide lekker vinden.
Kom ik er vanochtend achter dat mijn man begonnen was met het gewone brood. Oftewel, mijn lekkere brood was tegen het eind van de week natuurlijk op en hij heeft het gewone brood soldaat gemaakt dus nu ligt er alleen nog zijn lekkere brood. Dat ik niet lust. Dus ik heb niks te ontbijten vandaag.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 08:03

Dat de gemeente hier altijd de bosjes snoeit en grasmaaien etc om 07:00. Laat mij slapen. :')

MelissaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 08:12

Dat ik op mijn vrije dag veel te vroeg wakker ben

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 23:15

Dat ik over een aantal dingen mentaal helemaal in de knoop zit

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 00:04

Aan die spin die gisterochtend in de mouw van mijn winterjas verstopt zat en besloot mij te bijten omdat ik hem voelde kriebelen en ging krabben..

Heb nu tig rode plekken op mijn arm ervan -O-

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 07:03

Aan mn slechte slaapgedrag. Sliep om 12 uur nog niet om weer 3 uur voor de wekker van 7uur wakker te worden :(

En nu moe zijn . Tja.... stomme hersens

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 09:20

Aan dat mijn zoontje bijna onder een auto was gekomen. Was echt op een haar na. Ik beetje over de zeik was en mijn vriend alleen maar zegt ga lekker ergens anders blèren. Ik wil slapen.

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 12:15

Aan een idioot op de weg vandaag.
Iemand die mij vandaag voorbijscheurde op de snelweg, nou maakt mij dat normaal niets uit maar deze meneer had een paardentrailer achter zijn auto.
En het rijgedrag van deze meneer daar heb ik me behoorlijk aan zitten ergeren midden op de snelweg op de rem trappen Ik kon helaas niet zien of er paarden in stonden, hadden zeiltje dicht.
Dus ik hoop maar van niet.