Hier wakker geschrokken van de misselijkheid :/ ben er zo klaar mee. Moet veel meer rust pakken en minder schermen maar dat is best lastig merk ik..
sandorra
Geplaatst: 27-07-17 04:56
Wat lastig eloya.....hier ook weer wakker..... ook beroerd maar dat komt door de narcose..... helaas dsneufede het infuus vannacht dus die is er uitgehaald......hopelijk straks groenlicht O naar huis te gaan na het ontbijt ( moet dat er wel inblijven)
Net bij chirurg geweest en idd lag de zenuw klem nu los en weer dicht gemaakt.....dus probleem opgelost nu verdoving trekt eruit..... ook Lang niet zoveel pijn. Nieuwe gipsspalk erom en dan lekker naar huis Heb foto's gekregen van operatie super om het e.a te zien maar ook griezelig.....
Chirurg heeft foto's genomen van operatie best raar om dat te zoen van je eigen vinger....
Dancyy
Geplaatst: 27-07-17 12:55
sandorra schreef:
Chirurg heeft foto's genomen van operatie best raar om dat te zoen van je eigen vinger....
Nee dat is juist leuk! Fijn dat de operatie goed is gegaan en dat je al minder pijn hebt! Leuk gips ook, haha.
Beterschap Eloya!
Ik heb nu extra pijnstilling, scherpe randje gaat er net even af, ben er wel misselijk van maar dat neem ik maar voor lief vannacht weer niet geslapen, net wel eventjes! Werd na 2 uur slapen weer wakker van de pijn maar was wel even lekker
Anders was het weer saai blauw zwart etc geweest .... ze hadden ook roze en groene camouflage en een soort van alle felle kleuren van de regenboog..... en deze met pootjes
Hey fijn dat het nu al zoveel beter voelt Sandorra! Het zat me toch allemaal niet lekker, maar ik heb er vertrouwen in dat het goed zit nu!
sandorra
Geplaatst: 28-07-17 00:45
Ik ook @ lieveli verdoving is nu uit de vinger en zoveel beter qua pijn wel drukt het gips op een vervelende plek !bij de wond, morgen effe bellen of ze dat misschien kunnen veranderen....verdoving zat er vanmorgen nog in toen ze van drukverband naar gips gingen en voelde ik het niet.... nu dus wel..... maar het is te dragen