Met "ik kan het niet ophalen" bedoelde ik trouwens dat zij mij dat via de mail antwoordde.
Je hebt een PB Alja!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lienek schreef:Pff loopt hier voor geen meter!
Ik heb allemaal dekjes (merk) liggen en mogen voor echt een kleine prijs weg maar echt niemand die reageert
Zelfde voor mijn gpa caps, ook niemand!
En wedstrijdjasjes lopen ook echt langzaam Krijg er niemand voor :/
Tallie1979 schreef:Kolere.. Ik zoek naar kristalzegels van AH.. Ze vragen echt de hoofdprijs op marktplaats. Schandalig!
Heb er nu maar oproepjes voor op diverse hoeken op Facebook gezet. Ik wil graag een set van die mooie longdrink glazen, maar moet nog 29 zegels!
Tallie1979 schreef:Nou ja, tussen vragen en krijgen zit een wereld van verschil.. Maar er zijn mensen die 17 euro voor een volle kaart vragen.
En dat vind ik een hoop geld voor iets wat je gratis bij je boodschappen krijgt..
Alwiene schreef:Tallie1979 schreef:Nou ja, tussen vragen en krijgen zit een wereld van verschil.. Maar er zijn mensen die 17 euro voor een volle kaart vragen.
En dat vind ik een hoop geld voor iets wat je gratis bij je boodschappen krijgt..
Zie inderdaad dat er behoorlijk op geboden wordt, dat had ik helemaal niet zo verwacht eigenlijk. Heb je even een pb gedaan