Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb wel gelnagels dus het is ook niet echt nodig.
Heb dat thema zelf ook een maandje gehad in het begin en vond hem voor het blog gedeelte heel fijn.
Ik ben zelf heel wispelturig dus ben ook echt zo'n type die graag heel vaak wisselt, maar dat is niet goed voor de herkenbaarheid. Heb Infinite als thema en heb de rest zelf bewerkt. Het blogt inderdaad heel prettig alleen vind ik het verder wat beperkt qua mogelijkheden. Ik kom heel ver met HTML en CSS maar het kost zoveel tijd om dingen 'ff' aan te passen.

Maar vind al die kleurtjes en vooral die glitter achtige lakjes wel leuk! 

Dan gaat dat helemaal automatisch én blijft je websitewaarde gewaarborgd. Die redirect is heel belangrijk voor je vindbaarheid in Google. Mandarijn12 schreef:Je hebt een plugin voor Wordpress waarbij je alle bezoekers kunt doorsturen naar een nieuwe URL. Dat heet een 'redirect' of ook 303. Zoek maar eens in GoogleDan gaat dat helemaal automatisch én blijft je websitewaarde gewaarborgd. Die redirect is heel belangrijk voor je vindbaarheid in Google.
Marit schreef:Mandarijn12 schreef:Je hebt een plugin voor Wordpress waarbij je alle bezoekers kunt doorsturen naar een nieuwe URL. Dat heet een 'redirect' of ook 303. Zoek maar eens in GoogleDan gaat dat helemaal automatisch én blijft je websitewaarde gewaarborgd. Die redirect is heel belangrijk voor je vindbaarheid in Google.
Ooooh wauw top zeg! Bedankt! Ik hou van dit topic
Graag gedaan. 
Marit schreef:Mandarijn12 schreef:Je hebt een plugin voor Wordpress waarbij je alle bezoekers kunt doorsturen naar een nieuwe URL. Dat heet een 'redirect' of ook 303. Zoek maar eens in GoogleDan gaat dat helemaal automatisch én blijft je websitewaarde gewaarborgd. Die redirect is heel belangrijk voor je vindbaarheid in Google.
Ooooh wauw top zeg! Bedankt! Ik hou van dit topic
.
), wens ik je toch alvast heel veel plezier
.
.