Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 11:10

Ik lak mijn nagels ook vaak, soms laat ik het een paar dagen zitten en soms ben ik het aan het eind van de middag al zat en gaat er iets anders op. Ik ben nu al een paar dagen "naakt". Ik heb mijn nagels even drastisch ingekort en ben even met badjes en crèmetjes bezig om de verkleuring eruit te krijgen. Ik had een lakje gekregen welke een zogenaamde "alles in 1" was dus een basecoat was niet nodig. Dat wou ik even testen en ik eindigde met lichtblauwe nagels. :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 11:21

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 11:29

Pfoeh, ik lak m'n nagels 1x in de maand. :') Heb wel gelnagels dus het is ook niet echt nodig.

Ik vind je layout heel erg fijn Kim! Door jou ga ik weer twijfelen of ik hem zal veranderen. :') Heb dat thema zelf ook een maandje gehad in het begin en vond hem voor het blog gedeelte heel fijn.

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 11:33

Ah thanks :) Ik ben zelf heel wispelturig dus ben ook echt zo'n type die graag heel vaak wisselt, maar dat is niet goed voor de herkenbaarheid. Heb Infinite als thema en heb de rest zelf bewerkt. Het blogt inderdaad heel prettig alleen vind ik het verder wat beperkt qua mogelijkheden. Ik kom heel ver met HTML en CSS maar het kost zoveel tijd om dingen 'ff' aan te passen.

Haha, nou zit ik op jouw website te kijken en denk ik weer: hmmmmm, dat is ook gaaf! Ik wou dat ik niet zo wispelturig was :')

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 12:14

Super Marit! Dat zijn al flink wat bezoekers :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 12:22

Ja, het loopt best lekker en vrij constant! Daarom ook de beslissing om nu echt een mooie layout te maken/kopen en over te gaan op wordpress.org, dan ziet er ook allemaal wat professioneler uit :D

Ik lak mijn nagels overigens iets van 1x per week en dat vind ik al veel :')

De leukste kerstcadeautjes voor de fotografie liefhebber

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 12:37

Ellis wat interessant dat je proefpersoon bent bij een wetenschappelijk onderzoek!

Wauw Marit wat een nette stats!
Leuk bericht over die verlanglijst voor Kerst voor de fotografie liefhebber.

Ik lak mijn nagels nooit :') Maar vind al die kleurtjes en vooral die glitter achtige lakjes wel leuk!

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 15:03

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 16:12

Wat een dappere goede voornemens Sabini, ze zijn denk ik nog niet zo makkelijk allemaal...
Maar vooral meer de natuur in moedig ik natuurlijk van harte aan! :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 16:17

Ik had altijd wel voornemens maar omdat het toch altijd faalt ben ik er maar mee gestopt :')

Nou wordpress installeren is gelukt en het thema staat erop! Ik wacht nog even met importeren want dat kun je denk ik het beste gewoon een keer doen. Dus dan kan ik als het goed is 1 januari live!

Moet ik alleen bedenken hoe ik het ga doen met alle linkjes van mn oude webadres die overal staan.. want die linken dan door naar mn oude blog. Misschien dat ik daar dan op plaats 'mn blog is verhuisd!' ofzo..

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 16:21

Je hebt een plugin voor Wordpress waarbij je alle bezoekers kunt doorsturen naar een nieuwe URL. Dat heet een 'redirect' of ook 303. Zoek maar eens in Google :) Dan gaat dat helemaal automatisch én blijft je websitewaarde gewaarborgd. Die redirect is heel belangrijk voor je vindbaarheid in Google.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 17:00

Mandarijn12 schreef:
Je hebt een plugin voor Wordpress waarbij je alle bezoekers kunt doorsturen naar een nieuwe URL. Dat heet een 'redirect' of ook 303. Zoek maar eens in Google :) Dan gaat dat helemaal automatisch én blijft je websitewaarde gewaarborgd. Die redirect is heel belangrijk voor je vindbaarheid in Google.

Ooooh wauw top zeg! Bedankt! Ik hou van dit topic <3

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 17:02

Ik heb voor aankomend jaar maar 2 doelen. 1. van de morfine af en 2. kijken of ik mijn been weer kan laten bewegen als ik zit. Als het eerste doel lukt is mijn jaar al geslaagd.

Die redirect is inderdaad heel belangrijk. Ik ben inmiddels begonnen met het opbouwen van mijn WP server.

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 17:37

Marit schreef:
Mandarijn12 schreef:

:D Graag gedaan.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 19:03

Vandaag heb ik een kleine Shoplog voor jullie!

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 20:42

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 10:03

Marit schreef:
Mandarijn12 schreef:

Die plug-in heb ik ook gebruikt, werkt perfect! Ook heel fijn voor bedrijven omdat ze geïnvesteerd hebben in SEO waarden bij samenwerking en die zou anders verdwijnen...

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 12:48

Ik weet niet of iemand van jullie bekend is met Ilovefashionnews.com of Annic van Wonderen.. maar ik ben naar haar masterclass ondernemen geweest en heb hier een verslagje over geschreven!
www.fajez.nl :)

leuke handige tips weer!
Ik ga weer eens lekker bijlezen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 18:07

Ik heb mijn nagels wel eindelijk weer lekker lang, maar gelnagels durf ik niet aan. M'n huisgenoot heeft zo'n sensationails kit, daar doe ik nog wel eens rood mee als ik zin heb om er lang voor te zitten. Anders gaat er gewoon 1 laagje kleur overheen en chippen boeit me dan eigenlijk ook niet zo veel :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 09:42

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 10:26

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 12:08

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 12:18

Leuk, voornemens! Moet gaan lukken toch :-).
En alhoewel ik overal jeuk krijg als ik alleen maar aan weer samenwonen denk (uberhaupt iets vasts denk ik eerder :') ), wens ik je toch alvast heel veel plezier :D.

Shoplogggg, leuk!! Ga even koekeloeren :)

Ik heb vandaag eens geen nagellakje, maar een Personal Travel Favorites- tag

Red fingers is mooi <3.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 19:34

Mijn blog gaat hard vandaag! Een nieuw record en de dag is nog niet voorbij. Ik zit nu al op 895 unieke bezoekers :oo *\o/*

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 19:38

Woooooooow! Jeetje mina, je gaat echt goed!