Buiten is het hier nog 20,5 graad. Binnen zelfs 24.
Veel te heet om te slapen.
quartel
Geplaatst: 27-07-13 06:49
Lekker fris nu. Zo te zien geen regen meer gehad maar het ruikt wel heel erg lekker Windstil, iets bewolkte de zon prik daar doorheen, vogeltjes zingen vrolijk.
Weet je ik geloof er niet meer in,gister werd level 2 gezegd,en wat kregen we? level 0. Het is nu al heel erg warm,geen zuchtje wind en strak blauwe lucht. Vanaf afgelopen woensdag zouden we al fikse buien krijgen,gister zou heel nederland het krijgen,mooi nix dus.Ik geef de regen maar op.
Gohya ik zou zeggen, volg het forum van www.bliksemdetectie.no Dan heb he wat meer accurate info Geldt voor iedereen die nieuwsgierig is naar het weer van vandaag
Ben benieuwd naar vandaag, we gaan barbecuen vanmiddag. ben nu in de omgeving van r'dam.
dravergekkie
Geplaatst: 27-07-13 09:10
Had vanacht speciaal de ramen dicht gelaten omdat ik bang was dat het zou gaan onweren.. niks noppa nada dus...
Vanochtend kwam zelfs de zon even door
gohya
Geplaatst: 27-07-13 09:12
Nu doet die het wel.Ingewikkeld allemaal hoor.Ik zie boven België een front hangen,maar tegen de tijd dat dat hier is,is dat alweer opgelost.
annutjuuh
Geplaatst: 27-07-13 09:14
Hier nu ook nog prima weer! Zonnetje... Zou vanmiddag wedstrijd hebben, maar heb toch maar afgemeld. Vind het risico te groot om te gaan, zeker omdat ze niet zo makkelijk op de trailer is! Hoop dan ook maar op een flinke bui. Al heeft het hier van de week ook al aardig geregend!
Gohya, die bui die er nu aan komt is helemaal vanaf Bordeaux gekomen. Ik zag hem gisteren groeien op de kaart en deze keer geloof ik er dus wel degelijk in. Ik ga zo naar stal, paard binnen zetten en misschien wat mensen waarschuwen voor deze bui.
Ja, de bui komt over heel Nederland. Van Noordzee tot Duitsland. Hij is mega! Ik denk dat je hem over een uurtje aan kun zien komen, maar het ligt er wel aan welk deel van Limburg je zit.
Hier is nu ook geen zon, de wind begint nu pas te komen en benauwd. Ik ga een bakkie doen en dan richting stal. De merries binnen halen. Dan voel ik me toch een stuk rustiger. Gaan ze vanmiddag gewoon weer naar buiten.
Overigens zie ik weer wat ontwikkeling boven Bordeaux...