Ik heb na alleen maar nagellak ook eens wat anders besteld. Een paar sierraden setjes, voor kerst. Als het goed is moeten ze de week voor kerst binnen zijn.
Heb nu deze onderweg:
Denk dat het de 1e of laatste gaat worden . En twijfel nog over deze, maar die was rond de 15 euro.
Help!! Ik heb 23 september een jas besteld uit China en deze is nooit aangekomen, ik heb toen al eerder een bericht gestuurd naar de verkoper met de vraag waar mijn product blijft. Ik kreeg geen antwoord en nu zie ik dat de verkoper niet langer meer geregristreerd staat op eBay. Hoe kan ik mijn geld terug krijgen?
Hopelijk kunnen jullie me helpen, de voorwaarden zijn laatst ook alweer verandert zag ik
Kom even binnenvallen, lees altijd stilletjes mee . Snap het ff niet, ik wil graag deco glass schilderijtjes zoeken op ebay. Ik vind ze wel via Google op de ebay site in allerlei landen, maar die als ik op ebay.com zit. Dan komt er ineens niets tevoorschijn. Kun je instellen dat je op de hele wereld zoekt o.i.d.? Alvast bedankt voor jullie hulp
Iemand in dit topic had een sjaal besteld vanuit China (?) die zo zacht was dat je het idee had dat hij in een badje van wasverzachter had gelegen. Nu heb ik deze ook besteld, in beide kleuren. Besteld en betaald op 24 oktober, het zou geleverd worden tussen 6 en 26 november. Kon lang duren, maar goed voor dat geld laat je het niet, toch? Helaas heb ik nog steeds geen sjaals Wat is wijsheid? Deze week nog even afwachten of het nog komt of nu al een claim openen op PayPal?