net ff een leuke aankoop gedaan via MP ben weer blij
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Shirley schreef:Dat is wel heel toevallig, Tallie , aan de ene kant sneu, maar als je dan zoiets leuks hebt om naar uit te kijken, ben je dat zo weer vergeten
Hebbiedan Alja ??
ook wel lekker als ik hem voor vrijdag zou verkopen, ik ga zaterdag naar horse event, dus altijd welkom! Haha! 
ergens heb ik een emotionele band met die iPad 1
Ding is toch 2.5 jaar bijna dagelijks gebruikt en echt in super staat, minimaal gebruikssporen enz. Ik ben echt een muts!
Tallie1979 schreef:Shirley schreef:Dat is wel heel toevallig, Tallie , aan de ene kant sneu, maar als je dan zoiets leuks hebt om naar uit te kijken, ben je dat zo weer vergeten
Hebbiedan Alja ??
Nou, de eigenaar heeft direct open kaart gespeeld, dus wel heel erg netjes van haar!![]()
Enne, Alja, wat een geinig bord zeg! Dat merk is wel vrij duur toch?
toevallig !
Shirley schreef:Tallie1979 schreef:
Nou, de eigenaar heeft direct open kaart gespeeld, dus wel heel erg netjes van haar!![]()
Enne, Alja, wat een geinig bord zeg! Dat merk is wel vrij duur toch?
Bedoel het ook niet vantoevallig !
Maar gewoon , rare samenloop van omstandigheden
Leuk Alja
Alja schreef:idd weet ook wel goedkoper servies maar spaar dit nu eenmaal
zijn ook allemaal LE dingen dus eenmalig gemaakt en vind dat een stuk aparter dan servies uit een winkeltje uit stadskanaal
bang om te laten vallen! 
Alja schreef:idd weet ook wel goedkoper servies maar spaar dit nu eenmaal
zijn ook allemaal LE dingen dus eenmalig gemaakt en vind dat een stuk aparter dan servies uit een winkeltje uit stadskanaal

Klaaswoeba schreef:Tallie gefeliciteerd met 'je' paardje!
Hihi voor 85 euro wil ik ook nog wel een ipad
Shirly dat is wel echt vervelend, helemaal als je al de verzending en alles geregeld hebt..
Is 65 euro echt te veel voor nog hele goede Ariat stal/rij schoenen?.. Krijg zoveel kleine biedingen..