Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bloodymary

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 16:34

Haha, naar aanleiding van een bepaald topic hier?

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 16:34

Combi van meerdere factoren, binnen en buiten bokt.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 17:02

De stoplichten vanmiddag, heb denk ik zeker 15min er gestaan.
De trams/bussen heb ik allemaal wel 2 x voorbij zien komen, fietsers die door reden.
Uiteindelijk zelf maar overgestoken zonder een groen poppetje, wel goed uitgekeken.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 17:11

De tuinman bij de buurvrouw die ons aan ziet komen lopen, mijn dochter van 3 op haar pony en besluit om de kettingzaag aan te zetten als we daar 2 meter vanaf zijn en daarna een boom op een meter achter de pony neer laat komen. Godzijdank is deze pony echt bomproof want ik denk dat zeker 80% van de paarden hier van over de zeik gegaan was. Wat bezielt je?

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 17:57

Zoveel pijn alleen maar omdat ik een vrouw ben. Helemaal klaar met dat gedoe iedere maand.
En moe.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 18:07

Even een flinke klaagzang… Ik ben helemaal KLAAR met mijn werkgever die steeds mijn salaris te laat betaalt -:(- Juni en juli heb ik pas half augustus gekregen, salaris van augustus wacht ik nog op… _-:( Heb deze en volgende week vakantie en we kunnen niks ondernemen want ik ben gewoon door mijn geld heen, moet constant van mensen lenen om mijn vaste lasten te kunnen betalen en áls ik dan eindelijk salaris heb, is het grootste deel alweer op om alle leningen terug te betalen.
Heb ondertussen rechtsbijstand ingeschakeld maar dat zorgt er natuurlijk niet voor dat ik op een magische wijze wel mijn salaris heb.

Ik hoop zó per 1 november weg te zijn. Blegh :x

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 18:22

Menstruatie die drie dagen te vroeg aanklopt!
Zonder voorbereiding...
Geen pijnlijke voorgevel.
Geen taffes humeur.
Geen spiertjes.
Nul krampjes.

En ineens!!

"Hallo! Hier ben ik dan!"

Enige wat mij opviel was, ik kreeg trek in chocolade.
Wauw.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 18:46

Helemaal gestrest omdat ik nu geen dierenarts heb voor mijn paard.Zul je zien gebeurt er vannacht of morgen iets.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 18:59

Britta31 schreef:
Helemaal gestrest omdat ik nu geen dierenarts heb voor mijn paard.Zul je zien gebeurt er vannacht of morgen iets.

heeft je oude dierenarts geen opties waar je heen kunt bellen?

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 19:01

maralyn schreef:
Menstruatie die drie dagen te vroeg aanklopt!
Zonder voorbereiding...
Geen pijnlijke voorgevel.
Geen taffes humeur.
Geen spiertjes.
Nul krampjes.

En ineens!!

"Hallo! Hier ben ik dan!"

Enige wat mij opviel was, ik kreeg trek in chocolade.
Wauw.

Mag ik die? Ik heb ze deze ronde zowel die humeur als de krampen die ook door paracetamol soms heen komt…. Chocolade neiging heb ik dan weer niet. XD

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 19:02

Ik wilde net gaan eten, maar toen ontdekte ik dat de prullenbak (binnen) vol met maden zat dus nu is m'n trek weg :')

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 19:05

Britta31 schreef:

Je kunt gewoon iedere kliniek bellen die paarden doet. Je hoeft niet perse al klant te zijn.
Dat heb ik trouwens weleens gehoord bij kleine huisdieren.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 19:07

Fearn schreef:
Ik wilde net gaan eten, maar toen ontdekte ik dat de prullenbak (binnen) vol met maden zat dus nu is m'n trek weg :')

-O- Dus er vieren maden feest bij jou?

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 19:14

imaudy schreef:
Fearn schreef:

-O- Dus er vieren maden feest bij jou?

Haha, ik pas nu op een kat van mensen en ik realiseerde me iets te laat dat die natuurlijk op het vlees afkomen wat ik weggooi (ik eet zelf geen vlees maar de kat natuurlijk wel) :')

Maar ze mogen het feestje buiten voortzetten :7

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 19:30

Ik ga morgen rond bellen,maar hoorde dat al veel praktijken vol zitten.Ik woon aan de duitste grens dus ga mij ook op duitsland richten.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 20:02

Er was afgesproken met mijn leidinggevende en de planner dat ik voorlopig nog geen werk zou krijgen via de automatische verdelingstool.
Zodat ik handig achterstallig werk zou kunnen doen.

Vanmorgen om 9 uur ben ik al even aan werk zoals afgesproken met achterstallige werkzaamheden. Krijg ik pling een mail met werk via de verdelingstool. Kortom ik had dubbelop werk :')

Tel daar nog een storing van zeker 2 uur op waardoor er geen brieven of notities gemaakt konden worden… Dat systeem lag er gisteren zeker een halve dag uit…

Kortom ben benieuwd wat voor verrassingen er morgen weer langskomen.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 20:30

fjordjes schreef:
Printers.. Ik haat die dingen, ze doen nooit wat ik wil. Dat ding beslist zelf wanneer de inkt op is terwijl er nog inkt in zit. En als ik hem terug klik zegt ie niet detecteerbaar terwijl ik gewoon dezelfde gebruikt.

Rage against the machine heeft nooit gezegd over welk apparaat het gaat maar er zijn geruchten!:p

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 20:31

melanie0906 schreef:
fjordjes schreef:
Printers.. Ik haat die dingen, ze doen nooit wat ik wil. Dat ding beslist zelf wanneer de inkt op is terwijl er nog inkt in zit. En als ik hem terug klik zegt ie niet detecteerbaar terwijl ik gewoon dezelfde gebruikt.

Rage against the machine heeft nooit gezegd over welk apparaat het gaat maar er zijn geruchten!:p

_O- _O-

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 20:36

Kinderen die over t terras worden losgelaten en hun gang mogen gaan bij alles en iedereen. Wij hadden een hond mee, netjes onder de tafel. Ik voel wat onder m'n stoel, op dat moment zeg hond "wroef, hellup", kruip er een baby onder de tafel naar de hond toe. Dat had lelijk af kunnen lopen! Wij snel de hond aan de kant, kind aan t omleiden. En mama kijkt en klets lekker door. Wtf, je kind had lelijk gebeten kunnen worden omdat je het niet bij je houdt. Later weer een akkefietje te dichtbij waardoor pup ging blaffen, ander kind 'stomme hond' riep en ik even heb laten weten dat hij het stomme kind was en niet de hond. Op dat moment was t ook weer frappant dat mama niet ingreep. Zowel om d'r kind te dirigeren dan wel om mij de mond te snoeren. Dat eerste viel me tegen. Dat tweede viel me dan weer mee.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 21:29

melanie0906 schreef:
fjordjes schreef:

HAHA

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 21:41

Ik had die melding laatst ook. Er zaten potverdorie nieuwe inkt patronen in. Bijna printer uit het raam gegooid. En toen kwam ik erachter dat er nog een bescherm plasticje op de inktdingetjes zat die ik er nog moest afhalen := Soms ligt het ook aan ons. Heel soms :+ :))

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 21:46

Tancreda4 schreef:
Kinderen die over t terras worden losgelaten en hun gang mogen gaan bij alles en iedereen. Wij hadden een hond mee, netjes onder de tafel. Ik voel wat onder m'n stoel, op dat moment zeg hond "wroef, hellup", kruip er een baby onder de tafel naar de hond toe. Dat had lelijk af kunnen lopen! Wij snel de hond aan de kant, kind aan t omleiden. En mama kijkt en klets lekker door. Wtf, je kind had lelijk gebeten kunnen worden omdat je het niet bij je houdt. Later weer een akkefietje te dichtbij waardoor pup ging blaffen, ander kind 'stomme hond' riep en ik even heb laten weten dat hij het stomme kind was en niet de hond. Op dat moment was t ook weer frappant dat mama niet ingreep. Zowel om d'r kind te dirigeren dan wel om mij de mond te snoeren. Dat eerste viel me tegen. Dat tweede viel me dan weer mee.

Ik had dat kind gegrepen en luidkeels het terras rondgevraagd 'wiens koter is dit?' en dan rondgekeken tot moeders aangaf dat het haar pareltje is. Daarna hoogstpersoonlijk afgeleverd en gezegd 'mijn hond bijt onopgevoede kinderen, ik sta niet in voor de gevolgen. Ben ik duidelijk?'. Wat een asociaal gedrag zeg!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 22:05

paddington schreef:
daantjuhhh schreef:
Dit probleem heb ik ook, maar dan 6 uur vroeger.

Oef! :(:)

Hopelijk vandaag beter weer dan gisteren want voor de regen ben ik niet naar de UK gegaan. :')

Ja het gaat nu stukken beter. Wel gisteravond stroomstoring waardoor de airco het niet deed.
Geen aanrader bij een nachttemperatuur van 29 graden.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 22:29

Fearn schreef:

Oh had ik van de week ook... denk dat bij mij de plastic kipverpakkingen de schuldige waren. Zo smerig :x

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-24 22:34

Fysio heeft mij vandaag gemasseerd bij mijn schouders en daarvoor een hulpmiddel gebruikt onder andere. Ik weet niet wat hij gedaan heeft maar aan beide kanten zit nu (nog steeds) een knalrode plek onder mijn schouderblad :+