Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maralyn schreef:Menstruatie die drie dagen te vroeg aanklopt!
Zonder voorbereiding...
Geen pijnlijke voorgevel.
Geen taffes humeur.
Geen spiertjes.
Nul krampjes.
En ineens!!
"Hallo! Hier ben ik dan!"
Enige wat mij opviel was, ik kreeg trek in chocolade.
Wauw.
imaudy schreef:Fearn schreef:Ik wilde net gaan eten, maar toen ontdekte ik dat de prullenbak (binnen) vol met maden zat dus nu is m'n trek weg
Dus er vieren maden feest bij jou?
fjordjes schreef:Printers.. Ik haat die dingen, ze doen nooit wat ik wil. Dat ding beslist zelf wanneer de inkt op is terwijl er nog inkt in zit. En als ik hem terug klik zegt ie niet detecteerbaar terwijl ik gewoon dezelfde gebruikt.
melanie0906 schreef:fjordjes schreef:Printers.. Ik haat die dingen, ze doen nooit wat ik wil. Dat ding beslist zelf wanneer de inkt op is terwijl er nog inkt in zit. En als ik hem terug klik zegt ie niet detecteerbaar terwijl ik gewoon dezelfde gebruikt.
Rage against the machine heeft nooit gezegd over welk apparaat het gaat maar er zijn geruchten!:p
melanie0906 schreef:fjordjes schreef:Printers.. Ik haat die dingen, ze doen nooit wat ik wil. Dat ding beslist zelf wanneer de inkt op is terwijl er nog inkt in zit. En als ik hem terug klik zegt ie niet detecteerbaar terwijl ik gewoon dezelfde gebruikt.
Rage against the machine heeft nooit gezegd over welk apparaat het gaat maar er zijn geruchten!:p
Tancreda4 schreef:Kinderen die over t terras worden losgelaten en hun gang mogen gaan bij alles en iedereen. Wij hadden een hond mee, netjes onder de tafel. Ik voel wat onder m'n stoel, op dat moment zeg hond "wroef, hellup", kruip er een baby onder de tafel naar de hond toe. Dat had lelijk af kunnen lopen! Wij snel de hond aan de kant, kind aan t omleiden. En mama kijkt en klets lekker door. Wtf, je kind had lelijk gebeten kunnen worden omdat je het niet bij je houdt. Later weer een akkefietje te dichtbij waardoor pup ging blaffen, ander kind 'stomme hond' riep en ik even heb laten weten dat hij het stomme kind was en niet de hond. Op dat moment was t ook weer frappant dat mama niet ingreep. Zowel om d'r kind te dirigeren dan wel om mij de mond te snoeren. Dat eerste viel me tegen. Dat tweede viel me dan weer mee.
paddington schreef:daantjuhhh schreef:Dit probleem heb ik ook, maar dan 6 uur vroeger.
Oef!![]()
Hopelijk vandaag beter weer dan gisteren want voor de regen ben ik niet naar de UK gegaan.