Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 19:55

fjordjes schreef:
poedersuiker Facebook, iedere keer schiet ie terug omhoog als ik een nieuwsbericht heb gelezen of even van de app ga en weer terug.

Ook mijn ergernis. Zooooo storend.

Suliko

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 20:27

Iemand van mijn studie die alles symboliseert wat ik kan haten, die mij in een persoonlijk berichtje vraagt waar hij een bepaald bestand kan vinden wat we nodig hebben voor een verslag waarvan de deadline morgen is (géén idee waarom hij dat aan mij vraagt), ik hem dat uitleggen want zo aardig ben ik dan weer wel. Deelt hij vervolgens dat bestand in de groepsapp met andere studenten alsof hij het gevonden heeft en nu iedereen heeft gered (terwijl er niemand specifiek naar vroeg). Gosh, wat een snertventje is dat toch _-:(

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 20:37

Suliko schreef:
Iemand van mijn studie die alles symboliseert wat ik kan haten, die mij in een persoonlijk berichtje vraagt waar hij een bepaald bestand kan vinden wat we nodig hebben voor een verslag waarvan de deadline morgen is (géén idee waarom hij dat aan mij vraagt), ik hem dat uitleggen want zo aardig ben ik dan weer wel. Deelt hij vervolgens dat bestand in de groepsapp met andere studenten alsof hij het gevonden heeft en nu iedereen heeft gered (terwijl er niemand specifiek naar vroeg). Gosh, wat een snertventje is dat toch _-:(

“Oh, ik zie dat je het gevonden hebt, fijn! Ik wist niet zeker of mijn aanwijzingen duidelijk waren.”

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 20:43

Hilary schreef:
Suliko schreef:

“Oh, ik zie dat je het gevonden hebt, fijn! Ik wist niet zeker of mijn aanwijzingen duidelijk waren.”

Precies. Zoiets zou ik ook gereageerd hebben.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 20:49

Hilary schreef:
Suliko schreef:

Ja, zoiets wil ik heel graag zeggen. Maar het is een groepsapp waarin ook een begeleider zit en die hoeft op zich geen lucht te krijgen van mijn baksteen-in-je-smoel, vieze-snotrochel-in-je-lunch, vuile-seksist-sticker-op-je-rug, heb-nog-maar-heel-weinig-geduld-tot-ik-ga-schreeuwen neigingen. :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 20:49

:))

Zo hebben wij een excel die we met zo'n 50 mensen gebruiken maar er kan maar een iemand per keer in. (Goed geregeld [***]. :roll:) Dus pas kon ik úren niet in dat bestand. Ik in de groepsapp gevraagd wie er in zat en of die het alsjeblieft af wilde sluiten.

Ipv dat die persoon dan even reageert met: oeps sorry.. (overkomt iedereen wel eens)

Dus heb toen gereageerd: "bedankt Maikel!"
:')

(Kon zien dat hij er als laatst 1 ding in had gedaan, daar hoef je het bestand maar 1 minuut voor open te hebben en geen uren..)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 20:57

Haha genieten die laatste berichtjes :D

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 21:03

Maikel is vanaf nu de Gerda van de werkvloer

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 21:05

Dat ik eigenlijk wel graag mee wil doen aan een schrijfwedstrijd maar er geen enkele kan vinden in mijn doelgroep -O-

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 21:34

Suliko schreef:
van mijn baksteen-in-je-smoel, vieze-snotrochel-in-je-lunch, vuile-seksist-sticker-op-je-rug, heb-nog-maar-heel-weinig-geduld-tot-ik-ga-schreeuwen neigingen. :')

You go girl _/-\o_ !

Dat soort mannetjes zijn rete-irritant.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 21:59

fotolijstje schreef:
Dat ik eigenlijk wel graag mee wil doen aan een schrijfwedstrijd maar er geen enkele kan vinden in mijn doelgroep -O-

Welke doelgroep schrijf je? Er lopen nu twee die ik ken. Zijn wel korte verhalen. Mag ook via pb.:)

Ik erger mij omdat ik weer mag genieten van een avond buikkrampen…. Had de avond anders ingedeeld..

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 22:20

xSagan schreef:
fotolijstje schreef:

Welke doelgroep schrijf je? Er lopen nu twee die ik ken. Zijn wel korte verhalen. Mag ook via pb.:)

Ik erger mij omdat ik weer mag genieten van een avond buikkrampen…. Had de avond anders ingedeeld..

Ik ben zelf 16 dus echt jongeren doelgroep of MBO :)

Veel beterschap nog!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 22:23

fotolijstje schreef:
Ik ben zelf 16 dus echt jongeren doelgroep of MBO :)

Veel beterschap nog!
Write Now schiet mij als eerste te binnen. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 22:38

Wow is het buikpijn-aanval-stand -van-de-maan ofzo. Hier ook ineens een aanval die voelt als buikgriep (maar alles zit er nog in ).

Een basketbal in je maag en 's nachts wakker worden. hmm. zouden galstenen kunnen zijn, al kon ik echt niet door die buikpijnaanvallen heen slapen. Was meer soort spierpijn (alsof je door je rug gegaan bent, maar dan niet dat de scherpe pijnscheuten, maar die constante latente zeurende pijn die je dan hebt) waarbij je constant moest huppelen om er vanaf te komen. Al is dat hoe ik het me na 13 jaren herinner :))

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 07:21

Dankjewel fotolijstje, en welk genre schrijf je het liefst in? Dat wil ook helpen met wedstrijden.
Hier is de buikpijnaanval voornamelijk door de menstruatie deze maand. Vandaar ik zoveel zin had in chocolade.xD

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 08:29

Gevoel alsof ik onder de trein gelegen heb.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 08:38

Dat ik met basketballen waarschijnlijk een vinger gebroken/ gekneusd heb.
En ik wou zaterdag starten, maar gelukkig is het mijn middelvinger dus vandaag/ morgen even testen hoe dat gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 09:29

Hadden hooi gereserveerd voor deze winter. Wordt de reservering opeens opgezegd en kunnen wij er nog gaan zoeken. Uiteraard kost het nu meer dan in juni toen de eerste snee binnen ging _-:(

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 09:39

Zo joh Moestuin ben je mooi mee genaaid := wat banketstaaf zeg.

Extroverte vriendin VS me als kluizenaar :+
Gezegd dat het me misschien niet gaat lukken om naar een feestje te gaan komende zondag, of er toevallig meer vrienden gaan met wie ze evt mee kan.
"Oh maar ik kan dan ook wel naar jou toe komen? Gezellig wandelen of lunchen?" Nee meid, je weet de reden dus dan heb ik in zoiets toch ook geen zin?

Tis af en toe heel onhandig dat ze (of mensen in het algemeen) niet begrijpen hoeveel energie een sociaal iets me soms kost. Ook al is dat wandelen met mn beste vriendin, love her lots maar ze kost wel echt energie :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 09:40

Ik heb dus zeg maar... Zo'n [***] die zeg maar... eh.. Ja weet je.. Zeg maar wel weet wat hij... ehh... Ja wil zeggen, zeg maar. Maar die toch.. Ja.. weet je... Niet helemaal eh.. Ja zeg maar weet... Hoe hij dat zeg maar moet eh.. zeggen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 10:09

Nyaleti schreef:
Zo joh Moestuin ben je mooi mee genaaid := wat banketstaaf zeg.

Extroverte vriendin VS me als kluizenaar :+
Gezegd dat het me misschien niet gaat lukken om naar een feestje te gaan komende zondag, of er toevallig meer vrienden gaan met wie ze evt mee kan.
"Oh maar ik kan dan ook wel naar jou toe komen? Gezellig wandelen of lunchen?" Nee meid, je weet de reden dus dan heb ik in zoiets toch ook geen zin?

Tis af en toe heel onhandig dat ze (of mensen in het algemeen) niet begrijpen hoeveel energie een sociaal iets me soms kost. Ook al is dat wandelen met mn beste vriendin, love her lots maar ze kost wel echt energie :+

Herkenbaar, Nyaleti. Je kunt beter een been breken, want dat ziet en snapt men nog.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 10:37

Weer twijfel,wel of niet een verzorger voor de paarden.Ze staan nu niets te doen,ben zelf geen poetser.En beweging voor Max zou wel goed zijn en ik heb de tijd ervoor.Zoveel meisjes en jongens die een verzorgpaard zoeken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 11:03

Hallo,

Mijn naam is Adam Willman (Mr) en ik werk als Co-Head of Global Markets
Sales bij UBS AG Greater London Regional Office, Londen.
Kunt u vertrouwen in een vertrouwelijke relatie als partners en bereid
zijn om te worden voorgesteld als een naaste familielid en begunstigde
van een niet-opgeëist bedrag van £ 22,3 miljoen Britse ponden op mijn
bank? De gelden zijn van een overleden klant die is overleden zonder
nabestaanden of sporen van een bekende familie.

Als je kunt, kom dan terug, zodat ik je gedetailleerde informatie kan
geven over hoe je het geld succesvol en legaal op jouw naam kunt
claimen.

Uw reactie wordt zeer op prijs gesteld.

Met vriendelijke groet,
Adam Willman (Mr)

Heel verleidelijk, maar toch maar delete. :')

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 11:08

De laatste week erg veel last van.ijn PTSS, alles voelt als overleven en ik heb continu een paniekerig gevoel.
Kan niet herleiden waar het vandaan komt. Vermoeiend is het wel.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 11:28

Ik krijg allerlei berichten van school over de propedeuse uitrijking die vandaag is. Ik heb alleen mijn P nog niet gehaald :') moet nog 14 studie punten