fjordjes schreef:poedersuiker Facebook, iedere keer schiet ie terug omhoog als ik een nieuwsbericht heb gelezen of even van de app ga en weer terug.
Ook mijn ergernis. Zooooo storend.
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Suliko schreef:Iemand van mijn studie die alles symboliseert wat ik kan haten, die mij in een persoonlijk berichtje vraagt waar hij een bepaald bestand kan vinden wat we nodig hebben voor een verslag waarvan de deadline morgen is (géén idee waarom hij dat aan mij vraagt), ik hem dat uitleggen want zo aardig ben ik dan weer wel. Deelt hij vervolgens dat bestand in de groepsapp met andere studenten alsof hij het gevonden heeft en nu iedereen heeft gered (terwijl er niemand specifiek naar vroeg). Gosh, wat een snertventje is dat toch
Hilary schreef:Suliko schreef:Iemand van mijn studie die alles symboliseert wat ik kan haten, die mij in een persoonlijk berichtje vraagt waar hij een bepaald bestand kan vinden wat we nodig hebben voor een verslag waarvan de deadline morgen is (géén idee waarom hij dat aan mij vraagt), ik hem dat uitleggen want zo aardig ben ik dan weer wel. Deelt hij vervolgens dat bestand in de groepsapp met andere studenten alsof hij het gevonden heeft en nu iedereen heeft gered (terwijl er niemand specifiek naar vroeg). Gosh, wat een snertventje is dat toch
“Oh, ik zie dat je het gevonden hebt, fijn! Ik wist niet zeker of mijn aanwijzingen duidelijk waren.”
Hilary schreef:Suliko schreef:Iemand van mijn studie die alles symboliseert wat ik kan haten, die mij in een persoonlijk berichtje vraagt waar hij een bepaald bestand kan vinden wat we nodig hebben voor een verslag waarvan de deadline morgen is (géén idee waarom hij dat aan mij vraagt), ik hem dat uitleggen want zo aardig ben ik dan weer wel. Deelt hij vervolgens dat bestand in de groepsapp met andere studenten alsof hij het gevonden heeft en nu iedereen heeft gered (terwijl er niemand specifiek naar vroeg). Gosh, wat een snertventje is dat toch
“Oh, ik zie dat je het gevonden hebt, fijn! Ik wist niet zeker of mijn aanwijzingen duidelijk waren.”
fotolijstje schreef:Dat ik eigenlijk wel graag mee wil doen aan een schrijfwedstrijd maar er geen enkele kan vinden in mijn doelgroep
xSagan schreef:fotolijstje schreef:Dat ik eigenlijk wel graag mee wil doen aan een schrijfwedstrijd maar er geen enkele kan vinden in mijn doelgroep
Welke doelgroep schrijf je? Er lopen nu twee die ik ken. Zijn wel korte verhalen. Mag ook via pb.
Ik erger mij omdat ik weer mag genieten van een avond buikkrampen…. Had de avond anders ingedeeld..
Nyaleti schreef:Zo joh Moestuin ben je mooi mee genaaidwat banketstaaf zeg.
Extroverte vriendin VS me als kluizenaar![]()
Gezegd dat het me misschien niet gaat lukken om naar een feestje te gaan komende zondag, of er toevallig meer vrienden gaan met wie ze evt mee kan.
"Oh maar ik kan dan ook wel naar jou toe komen? Gezellig wandelen of lunchen?" Nee meid, je weet de reden dus dan heb ik in zoiets toch ook geen zin?
Tis af en toe heel onhandig dat ze (of mensen in het algemeen) niet begrijpen hoeveel energie een sociaal iets me soms kost. Ook al is dat wandelen met mn beste vriendin, love her lots maar ze kost wel echt energie