Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 18:41

Nou ik ben weer thuis hoor...

Laat ik positief beginnen... Het was een aardige jongen, inderdaad langer dan ik. Maar hij zag er niet helemaal uit zoals op z'n foto's waar er natuurlijk niet zo heel veel van waren. Ik ging heen met het idee: Deze kon wel eens veeeeel te knap voor mij zijn. Maar dat was dus niet echt het geval. Hij is heel erg mager, wel oprecht een leuke jongen om te zien, maar aangezien ik niet bepaald het lijf van een model heb, voel ik me daar heel ongemakkelijk bij. Hij was wel duidelijk heel erg onder de indruk van mij.
Hebben op zich prima gesprekken gevoerd, maar het was het op alle vlakken niet echt. Voor mij althans.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 18:47

Valerie93 schreef:
@steenbok, nee vind ik opzich niet vreemd. Maar ik zie wel gewoon dat hij in tussentijd online is geweest.
Hij is ook vaak langere tijd stil, maar dan ook niet online geweest.

(Dit klinkt echt als stalkergedrag maar is het niet hoor. Ben niet de hele dag obsessief met mijn telefoon bezig om te kijken of hij online is geweest)

Dat vind ik zo jammer aan die telefoon. Ik heb soms van zoveel mensen berichten. Ik ben dan online, lees even. Maar soms is terug reageren dan gewoon niet fijn. Dat wil ik doen als ik de tijd heb voor mensen. Plus 10 mensen 1 bericht sturen kost ook veel tijd. Maargoed ik vind dat echt het nadeel van social media.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 18:48

Janine1990 schreef:

Laat ik positief beginnen... Het was een aardige jongen, inderdaad langer dan ik. Maar hij zag er niet helemaal uit zoals op z'n foto's waar er natuurlijk niet zo heel veel van waren. Ik ging heen met het idee: Deze kon wel eens veeeeel te knap voor mij zijn. Maar dat was dus niet echt het geval. Hij is heel erg mager, wel oprecht een leuke jongen om te zien, maar aangezien ik niet bepaald het lijf van een model heb, voel ik me daar heel ongemakkelijk bij. Hij was wel duidelijk heel erg onder de indruk van mij.
Hebben op zich prima gesprekken gevoerd, maar het was het op alle vlakken niet echt. Voor mij althans.

Jammer dat foto's niet zo zijn als iemand in het echt. Dat is zo jammer. Maar snap je gevoel wel bij iemand die iel is. Ik zou mezelf ook kolossaal voelen bii iemand met spullen beetjes e.d. beetje wat om vast te houden mag wel. En nu? Wat ga je ermee doen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 18:49

Steenbok12 schreef:
Valerie93 schreef:
@steenbok, nee vind ik opzich niet vreemd. Maar ik zie wel gewoon dat hij in tussentijd online is geweest.
Hij is ook vaak langere tijd stil, maar dan ook niet online geweest.

(Dit klinkt echt als stalkergedrag maar is het niet hoor. Ben niet de hele dag obsessief met mijn telefoon bezig om te kijken of hij online is geweest)

Dat vind ik zo jammer aan die telefoon. Ik heb soms van zoveel mensen berichten. Ik ben dan online, lees even. Maar soms is terug reageren dan gewoon niet fijn. Dat wil ik doen als ik de tijd heb voor mensen. Plus 10 mensen 1 bericht sturen kost ook veel tijd. Maargoed ik vind dat echt het nadeel van social media.

Ik heb daarom mijn laatst gezien uit gezet, geeft mezelf zó veel rust! Ik kan het niet meer zien van een ander en een ander niet van mij.
Blauwe vinkjes uit zijn ook altijd prettig vind ik!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 18:50

Steenbok12 schreef:
Janine1990 schreef:

Jammer dat foto's niet zo zijn als iemand in het echt. Dat is zo jammer. Maar snap je gevoel wel bij iemand die iel is. Ik zou mezelf ook kolossaal voelen bii iemand met spullen beetjes e.d. beetje wat om vast te houden mag wel. En nu? Wat ga je ermee doen

Vriendelijk afwijzen lijkt me de beste optie :P
En NEXTTT

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 18:54

Is het dat je het niet aantrekkelijk vindt, of dat je je ongemakkelijk voelt? In het laatste geval.. als hij zo onder de indruk is van jou dan is dat blijkbaar niet nodig? Ik zou het zelf ook hebben hoor, maar ik val niet op iele mannen. Maar als dat wel zo was dan zou ik er voor mezelf een werkpunt van maken om aan mn zelfvertrouwen te werken.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 18:56

Muronia schreef:
Is het dat je het niet aantrekkelijk vindt, of dat je je ongemakkelijk voelt? In het laatste geval.. als hij zo onder de indruk is van jou dan is dat blijkbaar niet nodig? Ik zou het zelf ook hebben hoor, maar ik val niet op iele mannen. Maar als dat wel zo was dan zou ik er voor mezelf een werkpunt van maken om aan mn zelfvertrouwen te werken.

Ik vind het ook gewoon absoluut niet aantrekkelijk :j

Maar dat vind ik ook niet van kleinere mannen, maar daarvan zeggen mensen dat het aan mezelf ligt. Dus ik ga er vanuit dat dat hiermee ook het geval is :') (voor de duidelijkheid, dat mensen zeggen dat het aan mij ligt, dus ik zeg het zelf maar vast :P )

Kijk, het was echt geen lelijke jongen, genoeg meiden die hem wel heel leuk zullen vinden qua uiterlijk. Maar ik ben niet één van die mensen.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 18:59

Oke duidelijk.. dan hebben wij dat hetzelfde. Hier komt ook geen kleinere man. Dan voel ik me zo lang als ik daar naast moet lopen. Ik ben 1.80 en mijn huidige...ja wat is het eigenlijk?? Is 1.88. Perfect!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 19:01

Jammer Janine! Volgende keer beter :)

Hier ook laatst gezien uit, geeft me ook veel meer rust!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 19:06

Muronia schreef:
Oke duidelijk.. dan hebben wij dat hetzelfde. Hier komt ook geen kleinere man. Dan voel ik me zo lang als ik daar naast moet lopen. Ik ben 1.80 en mijn huidige...ja wat is het eigenlijk?? Is 1.88. Perfect!

Zo blij dat er meer vrouwen zijn die dat ook niet willen!
Ik ben nog een stukje langer, 1.87m, ik heb mijn lengte altijd confronterend gevonden en mijn leven lang zijn er altijd opmerkingen over gemaakt (toen ik 2 was werd me gevraagd wanneer ik naar school zou gaan, is mij verteld natuurlijk want ik heb daar zelf geen actieve herinnering aan). Naast iemand die langer is voel ik me tenminste normaal :')

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 19:17

Ik heb dat precies zo. Ik loop ook nooit op hakken om die reden. Inmiddels kan ik het ook niet meer maar ik herken precies wat je zegt. Altijd vriendinnetjes gehad die kleiner waren en dus val je op en werd daar wat van gezegd. Nog steeds met kleding shoppen problemen. Bijvoorbeeld met jassen. Mouwen te kort, schouders te smal en als je dan tig maten groter past is dat oke maar dan past mn buik er 3x in.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 19:20

Ik ben dus wel echt benieuwd naar die date nu of ik hem meteen onaantrekkelijk vind. Nooit echt eerder in een situatie gestaan.jullie zijn heel stellig. Het is mijn ideaalbeeld ook eigenlijk. Maar ben benieuwd naar die enkele cms.. haha

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 20:20

Ik ben klein en wil echt geen kleine man en ook geen ielie.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 20:22

Wat heb ik aan 1 wielren fiets en de rest foto’s van eten en een zee?

Echt en zoooooveeeel profielen op die manier.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 20:33

Zonnetje81 schreef:
Ik ben klein en wil echt geen kleine man en ook geen ielie.

Nee ielie wil ik ook niet. Ik ben zelf ook wat flinker

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 20:43

Zonnetje81 schreef:

_O- nou echt he?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 20:51

Zonnetje81 schreef:

_O-

Dan weet je al dat het nooit veel kan zijn :')

Blij dat hier zoveel gelijkgestemden zijn! In het echte leven hoor ik vaak dat het een belachelijke eis is omdat ik zelf zo lang ben. -O-

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 21:19

Mijn man en ik zijn ongeveer even lang. Ik vind het geen criteria ook al vind ik langer leuker.
Mijn vriendin is een kop groter dan haar man. Het is een stel dat het erg leuk heeft samen en ik heb er nog nooit iemand over gehoord. Dus ach.....

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 21:21

Haha het kan wel wezen mijn principes over dat hij langer moet zijn, maar ik kreeg echt heerlijke foto's van lange broek met blote bast vandaag en gisteren. :9 Dus ik ben toch nieuwschierig :')

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 07:04

Hmm ik zou er een beetje op afknappen als ik zulke foto's krijg van iemand die ik nog niet eens ken. Dan zou ik denken, jij bent maar op 1 ding uit..

Ik kreeg gisteren een leuke foto van hem in actie bij de ping-pong-tafel op de camping samen met zn nichtje. Als het goed is, gaan we komend weekend weer afspreken. Zin in <3

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 08:32

Klinkt goed Muronia.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 10:21

Leuk Muronia! :)

Oh ik kan ook altijd wel genieten van blote Basten foto's als er een beetje spier aan zit :o

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 13:35

Muronia schreef:
Hmm ik zou er een beetje op afknappen als ik zulke foto's krijg van iemand die ik nog niet eens ken. Dan zou ik denken, jij bent maar op 1 ding uit..

Ik kreeg gisteren een leuke foto van hem in actie bij de ping-pong-tafel op de camping samen met zn nichtje. Als het goed is, gaan we komend weekend weer afspreken. Zin in <3

Haha dat is in theorie vanuit beiden kanten dus ook zo. Ik zoek momenteel geen relatie materiaal. Meer FWB :') dat scheelt.
Hij FWB en uiteindelijk wel relatie.

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 15:25

Ik lees al een tijdje mee maar ik wil toch graag inhaken op de 'langer zijn kwestie'. Op de een of andere manier krijg ik het voor elkaar (ook) de mannen leuk te vinden die even lang of kleiner zijn (achteraf dan probeer er normaal inderdaad zoals andere op te selecteren).
Stel je hebt het vermoeden dat hij kleiner is en je bent daar dan onzeker over, zou je hier een opmerking over maken of gewoon op eerste date gaan met kans op teleurstelling (van zijn kant bv)?

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 15:43

Als je van jezelf weet dat je echt geen man wil die kleiner is dan dat jij bent, dan zou ik dat altijd van te voren bespreken.... Dan aangeven hoe lang je bent, en dat je geen mannen wil daten die kleiner zijn.
Dan is het aan hunzelf om te kijken hoe eerlijk ze daarin zijn.
Op het moment dat ze dan liegen, en je komt op een date aan zou ik ook gelijk weer averechts maken....het is namelijk iets wat je gelijk ziet, dus dom van ze om over te liegen.

Verder kunnen ze er zelf niks aan doen natuurlijk, dus ik zou het ook altijd vanuit mezelf houden (fictief dan, ik ben al een eeuwigheid samen met mn vent).
Je kunt mensen natuurlijk niet iets aanrekenen waar ze zelf niks aan kunnen doen/niet voor gekozen hebben......