Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Valerie93 schreef:@steenbok, nee vind ik opzich niet vreemd. Maar ik zie wel gewoon dat hij in tussentijd online is geweest.
Hij is ook vaak langere tijd stil, maar dan ook niet online geweest.
(Dit klinkt echt als stalkergedrag maar is het niet hoor. Ben niet de hele dag obsessief met mijn telefoon bezig om te kijken of hij online is geweest)
Janine1990 schreef:Nou ik ben weer thuis hoor...
Laat ik positief beginnen... Het was een aardige jongen, inderdaad langer dan ik. Maar hij zag er niet helemaal uit zoals op z'n foto's waar er natuurlijk niet zo heel veel van waren. Ik ging heen met het idee: Deze kon wel eens veeeeel te knap voor mij zijn. Maar dat was dus niet echt het geval. Hij is heel erg mager, wel oprecht een leuke jongen om te zien, maar aangezien ik niet bepaald het lijf van een model heb, voel ik me daar heel ongemakkelijk bij. Hij was wel duidelijk heel erg onder de indruk van mij.
Hebben op zich prima gesprekken gevoerd, maar het was het op alle vlakken niet echt. Voor mij althans.
Steenbok12 schreef:Valerie93 schreef:@steenbok, nee vind ik opzich niet vreemd. Maar ik zie wel gewoon dat hij in tussentijd online is geweest.
Hij is ook vaak langere tijd stil, maar dan ook niet online geweest.
(Dit klinkt echt als stalkergedrag maar is het niet hoor. Ben niet de hele dag obsessief met mijn telefoon bezig om te kijken of hij online is geweest)
Dat vind ik zo jammer aan die telefoon. Ik heb soms van zoveel mensen berichten. Ik ben dan online, lees even. Maar soms is terug reageren dan gewoon niet fijn. Dat wil ik doen als ik de tijd heb voor mensen. Plus 10 mensen 1 bericht sturen kost ook veel tijd. Maargoed ik vind dat echt het nadeel van social media.
Steenbok12 schreef:Janine1990 schreef:Nou ik ben weer thuis hoor...
Laat ik positief beginnen... Het was een aardige jongen, inderdaad langer dan ik. Maar hij zag er niet helemaal uit zoals op z'n foto's waar er natuurlijk niet zo heel veel van waren. Ik ging heen met het idee: Deze kon wel eens veeeeel te knap voor mij zijn. Maar dat was dus niet echt het geval. Hij is heel erg mager, wel oprecht een leuke jongen om te zien, maar aangezien ik niet bepaald het lijf van een model heb, voel ik me daar heel ongemakkelijk bij. Hij was wel duidelijk heel erg onder de indruk van mij.
Hebben op zich prima gesprekken gevoerd, maar het was het op alle vlakken niet echt. Voor mij althans.
Jammer dat foto's niet zo zijn als iemand in het echt. Dat is zo jammer. Maar snap je gevoel wel bij iemand die iel is. Ik zou mezelf ook kolossaal voelen bii iemand met spullen beetjes e.d. beetje wat om vast te houden mag wel. En nu? Wat ga je ermee doen
Muronia schreef:Is het dat je het niet aantrekkelijk vindt, of dat je je ongemakkelijk voelt? In het laatste geval.. als hij zo onder de indruk is van jou dan is dat blijkbaar niet nodig? Ik zou het zelf ook hebben hoor, maar ik val niet op iele mannen. Maar als dat wel zo was dan zou ik er voor mezelf een werkpunt van maken om aan mn zelfvertrouwen te werken.
Muronia schreef:Oke duidelijk.. dan hebben wij dat hetzelfde. Hier komt ook geen kleinere man. Dan voel ik me zo lang als ik daar naast moet lopen. Ik ben 1.80 en mijn huidige...ja wat is het eigenlijk?? Is 1.88. Perfect!
Zonnetje81 schreef:Wat heb ik aan 1 wielren fiets en de rest foto’s van eten en een zee?
Echt en zoooooveeeel profielen op die manier.
Muronia schreef:Hmm ik zou er een beetje op afknappen als ik zulke foto's krijg van iemand die ik nog niet eens ken. Dan zou ik denken, jij bent maar op 1 ding uit..
Ik kreeg gisteren een leuke foto van hem in actie bij de ping-pong-tafel op de camping samen met zn nichtje. Als het goed is, gaan we komend weekend weer afspreken. Zin in