karuna schreef:Ik vind het een domme keuze.Zeker vandaag al, de kans is groot dat hele hordes mensen erop af komen, het wordt te druk daardoor en hup de besmettingen vliegen om de oren. Ligt het dan aan de horeca of aan de mensen die er massal heen gaan en daardoor de boel weer rondslepen.
De regels zijn misschien niet leuk maar om zo uit protest de boel waarschijnlijk weer volledig te verkl oten lijkt me ook geen goed idee, zo verpesten een paar protestbedrijven het voor de rest weer. En het is oneerlijke concurentie voor diegene die zich wel aan de regels houden. Daarmee maken ze hun collegas nog verder kapot.![]()
En helaas de gemiddelde nederlander heeft al best vaak bewezen dat maathouden niet aanwezig is.
Demonstreren is een grond recht, en zo moet je het zien. De horeca in ongekend hard getroffen en als je bijna omvalt en je ziet bv je gasten 5 km of 40 km verder over de grens gezellig de horeca bezoeken dan vind ik dat een goede reden om een behoorlijk punt te hebben om gebruik te maken van je grondrecht tot demonstratie.
Het is goed als voor jongeren het leven zsm weer normaler wordt.