Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echt, wat wil je daar nu nog mee bereiken... Mijn review nog wel even bijgesteld
_Lorette_ schreef:Ik heb ook lage prijzen én bundelkorting. Biedt iemand 13 euro op 3 broeken die met korting op 13.60 euro komen. Normaal gesproken weiger ik dat uit principe (zou nooit in me opkomen om dan nog af te dingen), maar vanwege de bundel toch maar geaccepteerd. Ik wil ze niet per se kwijt, maar ik moet echt drastisch opruimen ivm aankomende verbouwing.

MyWishMax schreef:Ik kreeg een bod van 4,50 ip iets van 5 euro. Nou, vooruit vind ik oké. Dus ik accepteer het bod, krijg ik een berichtje dat ze het voor 3,50 wil hebben.
Nee, dan had je dat 1e bod niet moeten doen.
Mama3 schreef:Goede deal Zonnebloem, in plaats van een sweater en broek heb je nu een hele garderobe voor hetzelfde geld. Je hebt helemaal gelijk, als het er nog mooi uit ziet...
Steenbok; wauw voor 550 euro in een kwartaal verkocht, dat is niet verkeerd. Ik dacht dat ik het al goed deed als nieuwe verkoper
Loretta; ieuw .. zulke gluiperds zitten dus ook op Vinted, bah zeg. Op marktplaats kom je ze ook tegen. Je kunt via vinted ook een melding maken hiervan, en volgens mij ook blokkeren..
pmarena schreef:Lorette: ik denk dat ze je extra in de gaten houden nadat je een waarschuwing hebt gekregen?
Hier een trombone door Vinted verwijderd en een Franse die hem toch erg graag wil kopen. Maar ik wil het risico op gezeur niet lopen eigenlijk.

Mama3 schreef:pmarena schreef:Lorette: ik denk dat ze je extra in de gaten houden nadat je een waarschuwing hebt gekregen?
Hier een trombone door Vinted verwijderd en een Franse die hem toch erg graag wil kopen. Maar ik wil het risico op gezeur niet lopen eigenlijk.
Kun je die trombone niet via een andere verkoopsite zoals marktplaats aan de Franse verkopen?