Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:https://www.dehippevegetarier.nl/in-mijn-keuken/favoriete-vegetarische-producten/wat-is-de-cherrytomaat-met-de-beste-smaak/
[ [url=m/qnyF3Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wKOj1l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het staat er echt
MarlindeRooz schreef:Net alsof je een conference peer met een Doyenne du Comice vergelijkt.
Telpeva schreef:Ik eet geen snoeptomaatjes meer omdat ik die de helft van de tijd goor vind, vaak zo zuur, bleh. En aan het uiterlijk kan je niet zien of je een goede of een ranzige hebt, ik hou niet van zulke random roulette spelletjes.
Boompje1985 schreef:Even kleine update betreft veilig thuis/buurjongetjes, morgen ga ik met de buurvrouw van de andere kant een praatje maken. Zij heeft het slaan dus ook gehoord en zij weet ook dat dit geen uitzondering was. Samen gaan we dan in gesprek met veilig thuis, hoe meer getuigen hoe beter is mij vandaag in de chat van veilig thuis verteld. Ik hoop heel hard dat mn buurjongetjes de hulp krijgen die ze nodig hebben!
Boompje1985 schreef:Even kleine update betreft veilig thuis/buurjongetjes, morgen ga ik met de buurvrouw van de andere kant een praatje maken. Zij heeft het slaan dus ook gehoord en zij weet ook dat dit geen uitzondering was. Samen gaan we dan in gesprek met veilig thuis, hoe meer getuigen hoe beter is mij vandaag in de chat van veilig thuis verteld. Ik hoop heel hard dat mn buurjongetjes de hulp krijgen die ze nodig hebben!
oomens schreef:MarlindeRooz schreef:Net alsof je een conference peer met een Doyenne du Comice vergelijkt.
Dat zijn toch allebei peren die je zonder te stoven eet?
Zijn die heel erg verschillend anders dan qua postuur?
*geen perenkenner hier. Ik heb ze in een ver verleden gevuld in de supermarkt en ik draai ze nu nog af en toe in een lamp.
poes schreef:Kop op je kunt er nu niets meer aan veranderen. En ze zijn vast heel blij met je!
Mkango schreef:Morgen evaluatie van m'n proeftijd... Ik stress 'm echt, ben zo bang dat ze toch niet verder willen met me of zo.
saskiaojan schreef:marley93 schreef:Paard heeft waarschijnlijk zomereczeem. Baal ik behoorlijk van.
Waarom?
[ [url=m/cWYZgg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die van heeft ook zomereczeem... prima te doen met deken op en oerbalans.