Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 17:51

Zadelmaker is zo slecht bereikbaar, zit al 2 weken te wachten op een concrete afspraak.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 18:43

Foaly schreef:
https://www.dehippevegetarier.nl/in-mijn-keuken/favoriete-vegetarische-producten/wat-is-de-cherrytomaat-met-de-beste-smaak/

[ [url=m/qnyF3Q.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/wKOj1l.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het staat er echt :')

Het is wel echt zo dat die onrijpe te vroeg geplukte snoeptomaatjes goor en zuur zijn vergeleken met goede, rijpe roma tomaatjes. Noem me een hippe vega groentesnob maar na jaren bij een groenteboer te hebben gewerkt ben ik écht een snob geworden. _O-

Sowieso vergelijken de compleet verschillende type tomaatjes met elkaar.

Net alsof je een conference peer met een Doyenne du Comice vergelijkt. :n

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 18:47

Ik eet geen snoeptomaatjes meer omdat ik die de helft van de tijd goor vind, vaak zo zuur, bleh. En aan het uiterlijk kan je niet zien of je een goede of een ranzige hebt, ik hou niet van zulke random roulette spelletjes.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 18:52

MarlindeRooz schreef:

Dat zijn toch allebei peren die je zonder te stoven eet?
Zijn die heel erg verschillend anders dan qua postuur?

*geen perenkenner hier. Ik heb ze in een ver verleden gevuld in de supermarkt en ik draai ze nu nog af en toe in een lamp.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 18:55

Maar Marlinde, jij hebt dan wel iets andere criteria dan 'hij is rond en er zit een steeltje aan' dus dan snap ik het nog _O- Ik eet die dingen btw nooit rauw, ik gooi ze altijd in de tomatensaus :D

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 19:00

Telpeva schreef:
Ik eet geen snoeptomaatjes meer omdat ik die de helft van de tijd goor vind, vaak zo zuur, bleh. En aan het uiterlijk kan je niet zien of je een goede of een ranzige hebt, ik hou niet van zulke random roulette spelletjes.

Ik vind dat altijd zo jammer met mandarijntjes, koop ik zo'n netje en dan zitten d'r precies maar 3 lekkere in -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 19:02

Die eet ik om dezelfde reden ook niet :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 19:15

Dan moet je weten welke rassen je wanneer moet kopen. :))

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 19:25

Even kleine update betreft veilig thuis/buurjongetjes, morgen ga ik met de buurvrouw van de andere kant een praatje maken. Zij heeft het slaan dus ook gehoord en zij weet ook dat dit geen uitzondering was. Samen gaan we dan in gesprek met veilig thuis, hoe meer getuigen hoe beter is mij vandaag in de chat van veilig thuis verteld. Ik hoop heel hard dat mn buurjongetjes de hulp krijgen die ze nodig hebben!

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 19:31

Boompje1985 schreef:
Even kleine update betreft veilig thuis/buurjongetjes, morgen ga ik met de buurvrouw van de andere kant een praatje maken. Zij heeft het slaan dus ook gehoord en zij weet ook dat dit geen uitzondering was. Samen gaan we dan in gesprek met veilig thuis, hoe meer getuigen hoe beter is mij vandaag in de chat van veilig thuis verteld. Ik hoop heel hard dat mn buurjongetjes de hulp krijgen die ze nodig hebben!

Ik had een hele hoop bij te lezen en ik was net je vorige bericht vergeten. Wat erg. |( Heb zelf een zoontje van nog net geen 3 en kan me dat zo hard niet inbeelden. Hopelijk krijgen ze snel hulp!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 19:45

Morgen evaluatie van m'n proeftijd... Ik stress 'm echt, ben zo bang dat ze toch niet verder willen met me of zo. -O-

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 19:47

Kop op je kunt er nu niets meer aan veranderen. En ze zijn vast heel blij met je!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 20:10

Boompje1985 schreef:

Succes, samen sta je sterker.
Maak wel heel goed duidelijk aan VT dat jullie melding anoniem is.
Toen ik destijds een anonieme melding maakte van huiselijk geweld kwamen de buren verhaal halen. Ze wisten ook precies te vertellen waar het om ging. Toen VT mij namelijk vroeg waar ik het meest bang voor was, had ik aangegeven dat de vader zijn vrouw en/of kind wat zou aandoen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 20:13

oomens schreef:
MarlindeRooz schreef:

Dat zijn toch allebei peren die je zonder te stoven eet?
Zijn die heel erg verschillend anders dan qua postuur?

*geen perenkenner hier. Ik heb ze in een ver verleden gevuld in de supermarkt en ik draai ze nu nog af en toe in een lamp.

Zijn beide inderdaad handperen, maar de Doyenne du Comice is een stuk lekkerder dan de conference peer die ook erg lekker is. Stoofperen kan je trouwens ook meer mee dan alleen stoven.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 20:13

Hmm ik ben fan van de doyenne! Zo lekker sappig! Maar soms een tikje melig

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 20:15

fleurtjeuh schreef:
Hmm ik ben fan van de doyenne! Zo lekker sappig! Maar soms een tikje melig

Net of je mij beschrijft

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 20:17

_O-

Vind ze ook lastig met bewaren. Moeten echt op koele donkere plek. Alleen dan ook risico dat ik ze vergeet. En in huis geen koele plek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 20:49

poes schreef:
Kop op je kunt er nu niets meer aan veranderen. En ze zijn vast heel blij met je!

Thanks! Ik vind het gewoon lastig dat ik niet zoveel gedaan krijg als mijn collega's, maar zij werken fulltime in óf SEO óf SEA en ik doe het allebei, dus het is ook logisch dat ik geen 600 advertentiegroepen weggewerkt krijg op een dag, want alles wat zij doen, moet ik met de helft van de tijd doen. := En de accounts van de Nederlandse site zijn ook niet bijgehouden sinds de launch twee jaar geleden, dus ik moet een hoop inhalen en opzetten, terwijl de rest werkt met een infrastructuur die er al is en die moet optimaliseren. :+

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 21:05

FOMO, ik wordt er af en toe helemaal moe van. Nutteloos gedoe.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 21:06

Mkango schreef:
Morgen evaluatie van m'n proeftijd... Ik stress 'm echt, ben zo bang dat ze toch niet verder willen met me of zo. -O-

Komt goed Mkango ze willen vast wel met je verder :D

--
Dat mijn moeder een stoel hard neerzet en mijn cavia net zo lekker op mijn schoot lag te slapen met zijn oogjes dicht en opeens overeind vloog. Arm ding en hij heeft het al zo zwaar met zijn darmen :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 21:09

Zo enorm koud...

En nu al blauwe plekken van fysio. Was heel erg nodig, moet eigenlijk elke week en was nu 2 weken geleden dus kon bijna niet meer lopen. Helaas heb ik snel blauwe plekken en kom ik er dus letterlijk bont en blauw vandaan :') precies op de kant waar ik op lig.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 21:11

Mkango het zit vast wel goed, succes morgen :D

Ik erger mij aan het feit dat ik spaargeld heb overgemaakt naar mijn gewone rekening voor de zekerheid omdat ik anders denk dat ik het niet ga redden... Ik krijg pas 9 mei weer geld.
Gemeentelijke belastingen én een loodgieter rekening samen al het andere lukt niet echt. De hoge benzineprijs werkt ook niet echt mee trouwens, echt bizar momenteel...

Lief Lenaatje, het is gelukt die hele lange dag zonder in slaap te vallen haha.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 21:50

marley93 schreef:
Paard heeft waarschijnlijk zomereczeem. Baal ik behoorlijk van. ;(

Waarom?
Afbeelding
Die van heeft ook zomereczeem... prima te doen met deken op en oerbalans.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 22:02

Ik kan de spanning van Silent Witness bijna niet meer aan. :')

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 22:03

saskiaojan schreef:
marley93 schreef:
Paard heeft waarschijnlijk zomereczeem. Baal ik behoorlijk van. ;(

Waarom?
[ [url=m/cWYZgg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die van heeft ook zomereczeem... prima te doen met deken op en oerbalans.

Het is ook niet het einde van de wereld, maar ik had het van hem nooit verwacht. Hij is een draver. Niet per se een ras waarbij je direct aan eczeem denkt. En hij heeft er op dit moment echt last van (heb vanmiddag een deken besteld, en voor uitsluitsel van andere zaken nog bloed laten tappen) . Hij heeft zijn staart echt aan gort geschuurd, dus ik vind m een beetje zielig. :o

De jouwe is trouwens wel echt prachtig zeg <3