Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 19:18

Wel ja dit kan er ook nog wel bij, net te horen gekregen dat een tante van mij op sterven ligt. Wist dat ze borstkanker had en bestraling kreeg maar het is uitgezaaid naar de lever en longen en is opgegeven.

Oma gaat ook niet goed, eet en drinkt amper en krijgt morfine en reageert nauwelijks nog op de omgeving. Haalt waarschijnlijk einde van de week niet meer.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 19:20

Koffieautomaat die weer uitgezet is -O-
Jeejjj corona |o

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 19:24

oomens schreef:
Bloemetje75 schreef:
Commentaar bij bouwmarkt “dat is een oud model mevrouw”. Ja dat weet ik, mijn huis is uit 1952, maar heb je een vervangend idee???
En nee ik ga geen zwarte nokpannen op mijn rood/oranje dak leggen....

Pffft dan mijn man die zegt “neem maar mee”.... eh ja, maar deze zijn andere lengte dus hoeveel dan?

https://www.dakpannen-handel.nl

Dankjewel maar dat is wat ver rijden.... er komen nu nieuwe die qua kleur genoeg lijken.
Mannen op het dak hebben me verteld hoeveel ik er moet halen. Morgenvroeg rij ik er om, ze moeten er morgen/woensdag op gelegd worden...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 19:30

Sterkte Fjordjes!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 20:16

fjordjes schreef:
Wel ja dit kan er ook nog wel bij, net te horen gekregen dat een tante van mij op sterven ligt. Wist dat ze borstkanker had en bestraling kreeg maar het is uitgezaaid naar de lever en longen en is opgegeven.

Oma gaat ook niet goed, eet en drinkt amper en krijgt morfine en reageert nauwelijks nog op de omgeving. Haalt waarschijnlijk einde van de week niet meer.

Ik weet niet wat ik moet zeggen... heeeel veel sterkte voor jou en je familie :knuffel:

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 20:30

Mensen die om half 8 's avonds gaan boren. Technisch gezien mag het natuurlijk, maar ik schrik me kapot -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 20:32

fjordjes schreef:

:(:) Woorden schieten te kort. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 20:33

fjordjes schreef:

:knuffel: :knuffel: :knuffel:

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 20:34

Heel veel sterkte Fjordjes :knuffel:

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 20:43

Sterkte Fjordjes!

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 20:50

Marcella schreef:
Contract die niet verlengd wordt. Was eigenlijk ook wel te verwachten nadat ik eerlijk moest zijn over mijn chronisch luchtweg problemen door corona.

Alleen een beetje kinderachtig om vorige week wel VCA toe te zeggen.

Kinderachtig misschien. Maar VCA is ook wel een heel klein dingetje hè?

Een toezegging voor een vca vind ik zeker geen gerustelling voor verlenging van een contract.

Neemt niet weg dat het onwijs zuur is dat je moet gaan! En wellicht kun je met binnen die opzegtermijn alsnog die vca doen.

Ding heb je zo gehaald namelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 21:05

Dikke knuffel, Fjordjes! :knuffel:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 21:11

Knert schreef:
Marcella schreef:
Contract die niet verlengd wordt. Was eigenlijk ook wel te verwachten nadat ik eerlijk moest zijn over mijn chronisch luchtweg problemen door corona.

Alleen een beetje kinderachtig om vorige week wel VCA toe te zeggen.

Kinderachtig misschien. Maar VCA is ook wel een heel klein dingetje hè?

Een toezegging voor een vca vind ik zeker geen gerustelling voor verlenging van een contract.

Neemt niet weg dat het onwijs zuur is dat je moet gaan! En wellicht kun je met binnen die opzegtermijn alsnog die vca doen.

Ding heb je zo gehaald namelijk.

Laat de VCA nu maar zitten anders krijg ik daar de rekening van en kan geen extra onkosten gebruiken. :+ Is al lastig genoeg dat ik nu auto kan gaan inleveren en zonder auto word het lastig om nog werk te vinden (beveiliging).

Is gewoon wat mis communicatie geweest tussen planning en pz helaas. Die van de kleding vond het ook al raar dat ik wel al de brief (aangetekend) had, maar nog niet de e-mail die ik ook al had moeten hebben.

En nu contract niet verlengd word kan ik ook alles uit laten zoeken betreffende dubbel contract en of verloning wel goed gegaan is (heb zo mijn twijfels). }>

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 21:44

fjordjes schreef:

Sterkte :knuffel:

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 21:46

Ik kan zo tegelijk met een niet zo vriendelijke collega laden.
De collega die mij een lelijke domme vrouw noemde.... 't zal mij benieuwen of hij zich gaat gedragen

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 21:50

hagelslag schreef:
De collega die mij een lelijke domme vrouw noemde.... 't zal mij benieuwen of hij zich gaat gedragen

Hè, maar wie houdt er nou niet van hagelslag? -O-

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 21:51

Bedankt allemaal

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 21:52

Helderder schreef:
hagelslag schreef:

Hè, maar wie houdt er nou niet van hagelslag? -O-

Een mannelijke Rus....
Hij kan het niet hebben datt ik in een mannenberoep werk en mijn werk goed doe.
En beter dan hem, en hij mij niet kan vertellen wat ik te doen of te laten heb

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 21:54

Hagelslag is ook lekker op brood. :Y) :9

Dat ik wat moet gaan doen. Bakje thee zetten en afwassen, maar de bank zit te lekker. :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 22:32

Ohh maar jongens wees gerust. Karma heeft zijn ding gedaan.
Ik had vandaag de planners gebeld dat ik die ene Tour niet meer zou redden.
Prima zou ze wel ergens anders inplannen....
Rarara welke Rus moest nu nog een x 't erf af voer weg brengen :Y)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 22:53

Sterkte fjordjes! :knuffel:

Ik erger me aan mijn nek, schouders en bovenrug. Zit vreselijk vast. Vanmorgen zelfs kram in mijn nek. En zenuwtrekkingen in mijn knie al sinds gisteren.

En dat ik de hele dag geen drop heb gedaan. Moest eigenlijk stro halen, en kom net uit een drukke schoolperiode, dus dan voel ik me er gelijk schuldig over. Ben dan in m'n kop ook zo gehaast. Helpt niet dat mijn moeder me er ook op afrekent als ik een dagje niets doe.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 23:24

hagelslag schreef:
Jeejjj corona |o

Tsk....een koffie-automaat met Corona? What’s next? :+

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 23:33

Ik moest mijn zusjes telefoon even doorkijken, komt ze plots naar boven. Dus ik heb echt moeten acteren alsof mijn leven ervan af hing waarom ik in haar kamer stond. "Ja waarom heb je mijn makeup borstel gestolen!!" *kijkt in een random laadje en ziet godzijdank een makeup borstel liggen* "die is van mij!"

Mijn hart. Echt ik verdien een oscar. Volgens mijn hartslag meter zit ik nu nog rond de 115 :')

Maar goed, het was voor het goede doel want we hebben mevrouw weer voor wat dingen kunnen behoeden

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 23:36

Dat ik zo kan doordraven in dingen. Op radar was vandaag een stuk over gevaarlijke stoffen in cosmetica. Nu zit een zo'n stof in Rituals producten die ik gebruik. Nu is deze stof niet perse gevaarlijk maar kan beter vermeden worden aldus de Consumentenbond. De Rijksoverheid heeft wel een fijne site met uitleg en daar staat dat het bij normaal gebruik veilig is.

En ik kan hier zo in doorgaan en bah. Als het zo schadelijk is, zou het niet op de markt zijn toch? En ik gebruik het niet eens dagelijks... Oké deo wel natuurlijk.

Waarom ben ik zo?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 23:38

Cowboy55 schreef:
hagelslag schreef:
Jeejjj corona |o

Tsk....een koffie-automaat met Corona? What’s next? :+

Ja joh dik Drama....
Opzich zou ik het niet erg vinden, ware het niet dat we bij de andere 5 fabrieken nog koffie krijgen, of dat er speciaal voor de chauffeurs word geregeld dat ze hun eigen koffiekan krijgen.
Maar bij deze fabriek mag je als chauffeur geen koffie meer.
De fabriek medewerkers en het kantoor personeel hebben nog wel koffie.....

En dat vind ik best oneerlijk