Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
oomens schreef:Bloemetje75 schreef:Commentaar bij bouwmarkt “dat is een oud model mevrouw”. Ja dat weet ik, mijn huis is uit 1952, maar heb je een vervangend idee???
En nee ik ga geen zwarte nokpannen op mijn rood/oranje dak leggen....
Pffft dan mijn man die zegt “neem maar mee”.... eh ja, maar deze zijn andere lengte dus hoeveel dan?
https://www.dakpannen-handel.nl
fjordjes schreef:Wel ja dit kan er ook nog wel bij, net te horen gekregen dat een tante van mij op sterven ligt. Wist dat ze borstkanker had en bestraling kreeg maar het is uitgezaaid naar de lever en longen en is opgegeven.
Oma gaat ook niet goed, eet en drinkt amper en krijgt morfine en reageert nauwelijks nog op de omgeving. Haalt waarschijnlijk einde van de week niet meer.
fjordjes schreef:Wel ja dit kan er ook nog wel bij, net te horen gekregen dat een tante van mij op sterven ligt. Wist dat ze borstkanker had en bestraling kreeg maar het is uitgezaaid naar de lever en longen en is opgegeven.
Oma gaat ook niet goed, eet en drinkt amper en krijgt morfine en reageert nauwelijks nog op de omgeving. Haalt waarschijnlijk einde van de week niet meer.
Marcella schreef:Contract die niet verlengd wordt. Was eigenlijk ook wel te verwachten nadat ik eerlijk moest zijn over mijn chronisch luchtweg problemen door corona.
Alleen een beetje kinderachtig om vorige week wel VCA toe te zeggen.
Knert schreef:Marcella schreef:Contract die niet verlengd wordt. Was eigenlijk ook wel te verwachten nadat ik eerlijk moest zijn over mijn chronisch luchtweg problemen door corona.
Alleen een beetje kinderachtig om vorige week wel VCA toe te zeggen.
Kinderachtig misschien. Maar VCA is ook wel een heel klein dingetje hè?
Een toezegging voor een vca vind ik zeker geen gerustelling voor verlenging van een contract.
Neemt niet weg dat het onwijs zuur is dat je moet gaan! En wellicht kun je met binnen die opzegtermijn alsnog die vca doen.
Ding heb je zo gehaald namelijk.
Helderder schreef:hagelslag schreef:Ik kan zo tegelijk met een niet zo vriendelijke collega laden.
De collega die mij een lelijke domme vrouw noemde.... 't zal mij benieuwen of hij zich gaat gedragen
Hè, maar wie houdt er nou niet van hagelslag?
Cowboy55 schreef:hagelslag schreef:Koffieautomaat die weer uitgezet is
Jeejjj corona
Tsk....een koffie-automaat met Corona? What’s next?