moonfish13 schreef:Ze heeft 36.1.
Dus geen koorts of ook maar iéts wat wijst op een virus of longontsteking.
Dat van mij is ook te lang geleden qua incubatietijd dus dan moet ze het van een ander hebben gekregen.
Dus we gaan het horen maar ze gaat gewoon zo goed nu dat ik betwijfel of ze gaan testen.
Ik ga het wel horen, wat scheelt is dat mijn huisarts ook behandelend arts is qua copd.
Ze kent haar ook al heel heel erg lang.
Ik ben het echt niet altijd met ze eens maar als ze nav de extreme verbetering zeggen we testen niet kan ik het ergens ook wel snappen.
Vooral omdat ze bekend is met deze uiting van haar copd, het is niet iets wat ons vreemd is.
Ze heeft echt geen énkel moment ook maar 0.1 graad meer gehad, terwijl ik mild ziek gewoon 1.5 graad minstens hoger zat sowieso.
Dus ja ik weet het niet en ik vind het hele coronagebeuren nogal ingewikkeld.
Sowieso heb ik ook geen inbreng op of ze wel of niet gaan testen, dat is iets wat zeker is.
Ik kan op mijn kop gaan staan maar ze gaan het toch niet doen als ze het niet nodig vinden.
Dus ik wacht af en meer kan ik gewoon echt niét doen, maar jeetje ze word met het uur fitter!
Ik weet ook dat ze redelijk recent 8 weken + geleden astma aanvallen had door stress omdat mijn vader erg ziek is geweest.
De stress uitte zich in astma en hoge bloeddruk, deze ging weg met kalmerende pilletjes.
Dat had ze maar kort nodig maar we weten dat ze soms door uitputting ofzo terugvalt.
Dus ik laat dit bij de huisarts, die eigenlijk in al die jaren nooit fout gezeten heeft qua copd.
En ik weet het ook gewoon niet.
Ik heb zoveel meegemaakt met artsen dat ik niet alles wil begrijpen, omdat overal regels aan zitten tot onmogelijk aan toe.
Nu ik dit typ heeft ze ook nog steeds stabiel 98% saturatie, derde keer vandaag al die waarde.
Je kan toch door middel van de test-lijn laten testen? Dan bel je naar dat nummer.
Als dat niet kan vind ik dat echt onzin. Er word opgeroepen om je met de minste klachten al te laten testen en dan zou dit niet kunnen...