En dat was zonder jurk...
Wel feest. Paar bekende kinderen die ok zijn en verder niet.
En verder een nogal, euh... ánder verloop dan gebruikelijk is.
Al ware het maar omdat ik geen jurken wil dragen, en fysiek zo'n knuppel ben dat dansen ook echt kansloos is.
'Openingsdans' was beiden in zon gigantische hamsteroplaasbal waar je in kan lopen en vervolgens een parcoursje afleggen...
En na ons de rest van de gasten, inclusief opa van 83

Overdag, zaterdag, buiten op een boerderij met groepsaccommodatie ongeveer 120 man. En ongeveer 30 man is a la jeugdherberg blijven overnachten. Volgende ochtend gezamenlijk ontbijt.
Hond bracht ring.
En dan niet klassiek aan hond gebonden ofzo.
Voor de gasten er waren had ik hond laten zien waar ik etui met ring neergelegd heb.
Tijdens ceremonie zat ze aan mijn voet, en op het moment dat die ringen nodig waren stuurde ik haar weg met commando aport ring. In de hoop dat dat goed zou gaan...
Ging feilloos, als een raket naar dat etui toe, oppakken, en als een speer terug naar mij om het in mijn hand aan te geven.
(Als het fout gegaan zou zijn, do what, had ik dat etui zelf wel opgehaald...

Trouwambtenaar verslikte zich zowat en kon haast niet in de plooi blijven. Die had echt verwacht dat iemand met hond aan riem en vastgebonden ringen zou komen.
Nope...
En nog wel meer 'anders dan anders' dingen.
Ons gastenboek was bijvoorbeeld onze toiletdeur...
Op de wc bij ons in huis had iedereen wat te kijken iig

Maar goed, ik pas toch al nergens binnen normale sociale normen

Huwelijk heeft uiteindelijk geen stand gehouden.
Maar die dag was in ieder geval leuk...
Kortom, doe vooral gewoon wat je zélf écht leuk vindt.
Tis duur zat allemaal, je betaalt t zelf. En dan hoef je zo'n dag dus echt niet precies te doen zoals anderen van je verwachten zeg maar...