Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Wat droevig Scarsofwars, geen ervaring hier maar hij lijkt mij extra heftig in zo'n tijd als deze waar je al meer stress hebt als normaal. Sterkte er mee!
ScarOfWars schreef:Ze hebben zelf gezegd als vrienden uit elkaar te willen gaan, dus de kans op een vechtscheiding is gelukkig Klein denk ik dan! Maar je weet maar nooit.
Zo zie ik het ook, het wordt straks een stuk fijner en een scheiding zat er ook wel aan te komen, maar het echte nieuws komt toch wel hard aan.
Dankjewel! Daar gaan wij, mijn broer en ik en ik denk onze ouders ook wel, wel van uit. Het is nu rot maar aan het einde van de rit is het, hopelijk, een stuk fijner en rustiger.
Dankjewel! En dankjewel voor je berichtje! Altijd fijn om even wat informatie/een ander zijn verhaal te horen/krijgen.
xDenies schreef:ScarOfWars schreef:Ze hebben zelf gezegd als vrienden uit elkaar te willen gaan, dus de kans op een vechtscheiding is gelukkig Klein denk ik dan! Maar je weet maar nooit.
Zo zie ik het ook, het wordt straks een stuk fijner en een scheiding zat er ook wel aan te komen, maar het echte nieuws komt toch wel hard aan.
Dankjewel! Daar gaan wij, mijn broer en ik en ik denk onze ouders ook wel, wel van uit. Het is nu rot maar aan het einde van de rit is het, hopelijk, een stuk fijner en rustiger.
Dankjewel! En dankjewel voor je berichtje! Altijd fijn om even wat informatie/een ander zijn verhaal te horen/krijgen.
Dikke knuffelAls je iets kwijt wilt of iets anders je weet me te vinden. Ik was overigens wel 8/9 dus het is wel járen terug. Maar heb die periode heel bewust meegemaakt.
ScarOfWars schreef:Geen idee, lief dat je het vraagt MKango.. ik denk dat advies over ouders die gaan scheiden altijd wel welkom is op dit moment.
demiyolu schreef:ScarOfWars schreef:Geen idee, lief dat je het vraagt MKango.. ik denk dat advies over ouders die gaan scheiden altijd wel welkom is op dit moment.
Veel sterkte, als (gescheiden) moeder kan ik je alleen meegeven om jezelf en elkaar de tijd te gunnen om te wennen aan de nieuwe situatie en ruimte te geven aan alle emoties die er voorbij zullen gaan komen. Hopelijk is er een (neutraal) iemand bij wie je je hart kunt luchten.
Pandora2 schreef:Maar het is wel interessant om dit te onderzoeken.Cayenne schreef:Ik erger me aan Trump..
Zonnebaden en bleekmiddel injecteren tegen Corona? Serieus? Op welke planeet leeft die vent?
Hij zei er wel gelukkig bij dat hij geen arts is
ScarOfWars schreef:Dankjewel! Ja, heb gelukkig wel wat personen waar ik mijn ei kwijt kan.
Escamilla schreef:ScarOfWars schreef:Dankjewel! Ja, heb gelukkig wel wat personen waar ik mijn ei kwijt kan.
Mijn ouders zijn ook gescheiden. Als je advies wilt of gewoon tegen een vreemde je gedachtes eruit wilt gooien mag je mij altijd een pb-tje doen! Overigens was ik toen 12 (nu 20) en was en is het een vechtscheiding, ik heb het dus wel erg bewust mee gemaakt! Ook ik ben de jongste en ging in die tijd mijn zus uit huis en mijn broer bij mijn moeder wonen en ik bleef bij mijn vader
GUSTIxBILL schreef:Dat ik een container moet opzetten waarvan al blijkbaar een uur voor ik vier aankwam bekend was dat ze niet aanwezig zijn.
Maar toch moet ik hem afhalen.
Haven word gek omdat ik in de weg sta
En ik word gek omdat ik al half uur van kaske naar de muur gestuurd word wegens ze niet weten wat met mij te doen
Whale schreef:Onze stal ligt naast de plaatselijke peuterspeelzaal... ¬¬'_San87_ schreef:Nog twee weken en dan donderen ze allemaal weer op naar school en is er weer rust.
Het is nu zo rustig op straat en als de scholen weer beginnen begint het gegil weer... woon naast 2 basisscholen