Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 13:05

Wat droevig Scarsofwars, geen ervaring hier maar hij lijkt mij extra heftig in zo'n tijd als deze waar je al meer stress hebt als normaal. Sterkte er mee! :(:)

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 13:17

Telpeva schreef:
Wat droevig Scarsofwars, geen ervaring hier maar hij lijkt mij extra heftig in zo'n tijd als deze waar je al meer stress hebt als normaal. Sterkte er mee! :(:)

Zeg dat wel! En dan gaat mijn broer ook nog uit huis (wat ik hem zeker gun hoor!) alleen zit je dan wel als jongste er midden in helaas. Ach ja.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 13:23

ScarOfWars schreef:
Geen idee, lief dat je het vraagt MKango.. ik denk dat advies over ouders die gaan scheiden altijd wel welkom is op dit moment.

Je mag me altijd een PB sturen :(:)

TessaxQuincy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 13:38

Zoveel wespen in de tuinn ;(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 13:48

ScarOfWars schreef:
Ze hebben zelf gezegd als vrienden uit elkaar te willen gaan, dus de kans op een vechtscheiding is gelukkig Klein denk ik dan! Maar je weet maar nooit.

Zo zie ik het ook, het wordt straks een stuk fijner en een scheiding zat er ook wel aan te komen, maar het echte nieuws komt toch wel hard aan.

Dankjewel! Daar gaan wij, mijn broer en ik en ik denk onze ouders ook wel, wel van uit. Het is nu rot maar aan het einde van de rit is het, hopelijk, een stuk fijner en rustiger.

Dankjewel! En dankjewel voor je berichtje! Altijd fijn om even wat informatie/een ander zijn verhaal te horen/krijgen.

Dikke knuffel <3 Als je iets kwijt wilt of iets anders je weet me te vinden. Ik was overigens wel 8/9 dus het is wel járen terug. Maar heb die periode heel bewust meegemaakt.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 13:48

xDenies schreef:
ScarOfWars schreef:
Ze hebben zelf gezegd als vrienden uit elkaar te willen gaan, dus de kans op een vechtscheiding is gelukkig Klein denk ik dan! Maar je weet maar nooit.

Zo zie ik het ook, het wordt straks een stuk fijner en een scheiding zat er ook wel aan te komen, maar het echte nieuws komt toch wel hard aan.

Dankjewel! Daar gaan wij, mijn broer en ik en ik denk onze ouders ook wel, wel van uit. Het is nu rot maar aan het einde van de rit is het, hopelijk, een stuk fijner en rustiger.

Dankjewel! En dankjewel voor je berichtje! Altijd fijn om even wat informatie/een ander zijn verhaal te horen/krijgen.

Dikke knuffel <3 Als je iets kwijt wilt of iets anders je weet me te vinden. Ik was overigens wel 8/9 dus het is wel járen terug. Maar heb die periode heel bewust meegemaakt.

Dankjewel! <3

demiyolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 13:57

ScarOfWars schreef:
Geen idee, lief dat je het vraagt MKango.. ik denk dat advies over ouders die gaan scheiden altijd wel welkom is op dit moment.

Veel sterkte, als (gescheiden) moeder kan ik je alleen meegeven om jezelf en elkaar de tijd te gunnen om te wennen aan de nieuwe situatie en ruimte te geven aan alle emoties die er voorbij zullen gaan komen. Hopelijk is er een (neutraal) iemand bij wie je je hart kunt luchten.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 13:59

demiyolu schreef:
ScarOfWars schreef:

Veel sterkte, als (gescheiden) moeder kan ik je alleen meegeven om jezelf en elkaar de tijd te gunnen om te wennen aan de nieuwe situatie en ruimte te geven aan alle emoties die er voorbij zullen gaan komen. Hopelijk is er een (neutraal) iemand bij wie je je hart kunt luchten.

Dankjewel! Ja, heb gelukkig wel wat personen waar ik mijn ei kwijt kan.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 14:06

Ik erger me aan Trump..
Zonnebaden en bleekmiddel injecteren tegen Corona? Serieus? Op welke planeet leeft die vent? 8)7

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 14:08

Cayenne schreef:
Ik erger me aan Trump..
Zonnebaden en bleekmiddel injecteren tegen Corona? Serieus? Op welke planeet leeft die vent? 8)7

Als hij het nou eerst even op zichzelf uittest.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 14:13

Cayenne schreef:
Ik erger me aan Trump..

Hij zei er wel gelukkig bij dat hij geen arts is :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 14:16

Pandora2 schreef:
Cayenne schreef:
Ik erger me aan Trump..

Hij zei er wel gelukkig bij dat hij geen arts is :')
Maar het is wel interessant om dit te onderzoeken. :j

Kooouuuuudddddd. :brr: Maar ik ben ook wel een beetje klaar met de hele dag thee drinken, dus ik heb nu gewoon kokend water in m'n beker zitten, zodat hij fungeert als een soort warmwaterkruik. :')

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 14:27

ScarOfWars schreef:

Mijn ouders zijn ook gescheiden. Als je advies wilt of gewoon tegen een vreemde je gedachtes eruit wilt gooien mag je mij altijd een pb-tje doen! Overigens was ik toen 12 (nu 20) en was en is het een vechtscheiding, ik heb het dus wel erg bewust mee gemaakt! Ook ik ben de jongste en ging in die tijd mijn zus uit huis en mijn broer bij mijn moeder wonen en ik bleef bij mijn vader

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 14:30

Dat ik een container moet opzetten waarvan al blijkbaar een uur voor ik vier aankwam bekend was dat ze niet aanwezig zijn.
Maar toch moet ik hem afhalen.
Haven word gek omdat ik in de weg sta
En ik word gek omdat ik al half uur van kaske naar de muur gestuurd word wegens ze niet weten wat met mij te doen

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 14:51

Escamilla schreef:
ScarOfWars schreef:

Mijn ouders zijn ook gescheiden. Als je advies wilt of gewoon tegen een vreemde je gedachtes eruit wilt gooien mag je mij altijd een pb-tje doen! Overigens was ik toen 12 (nu 20) en was en is het een vechtscheiding, ik heb het dus wel erg bewust mee gemaakt! Ook ik ben de jongste en ging in die tijd mijn zus uit huis en mijn broer bij mijn moeder wonen en ik bleef bij mijn vader

Dankjewel voor het aanbied! Als ik vragen heb, dan stuur ik eel een pb :)

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 15:01

GUSTIxBILL schreef:
Dat ik een container moet opzetten waarvan al blijkbaar een uur voor ik vier aankwam bekend was dat ze niet aanwezig zijn.
Maar toch moet ik hem afhalen.
Haven word gek omdat ik in de weg sta
En ik word gek omdat ik al half uur van kaske naar de muur gestuurd word wegens ze niet weten wat met mij te doen

_/-\o_ held

Jij kunt dit, braaf staan blijven hij zoekt wel

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 15:34

Hier aan alle kanten geschreeuw, gebrul en gekrijs van kinderen. Achter het huis groepjes kinderen, voor het huis andere groepjes kinderen, strontvervelend ik kan mij totaal niet concentreren.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 15:37

Nog twee weken en dan donderen ze allemaal weer op naar school en is er weer rust <3.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 15:40

_San87_ schreef:
Nog twee weken en dan donderen ze allemaal weer op naar school en is er weer rust <3.

Het is nu zo rustig op straat en als de scholen weer beginnen begint het gegil weer... woon naast 2 basisscholen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 15:41

Na een halve minuut van productiviteit, is al m'n concentratie alweer weg... :') En het ergste is: ik heb alleen nog een paar kleine dingetjes te doen, die ik makkelijk in de komende 20 minuten kan doen, zodat ik de rest van de middag helemaal vrij ben om te doen en laten wat ik wil (gameeeeeen) zonder me schuldig te voelen over mijn gebrek aan productiviteit. :))

Whale schreef:
_San87_ schreef:

Het is nu zo rustig op straat en als de scholen weer beginnen begint het gegil weer... woon naast 2 basisscholen :')
Onze stal ligt naast de plaatselijke peuterspeelzaal... ¬¬'

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 15:48

Whale schreef:
_San87_ schreef:

Arme jij :'). Gelukkig hier geen scholen echt dicht in de buurt.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 16:31

99% zeker dat ik een keelontsteking heb, maar toch binnen moeten blijven ivm symptomen. Doe het met alle liefde, maar dan is je studentenkamer zonder balkon opeens wel heel klein -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 16:37

Net al m'n moed verzameld om de huisarts te bellen, vraag al drie dagen in m'n hoofd gerepeteerd en geperfectioneerd zodat het ook nog een soort van coherent Frans is, en ook even uitgeschreven voor het geval ik dichtsla... werkt dat @$ˆ#&$ telefoonnummer niet. _-:( :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 16:41

In de rij voor de servicebalie omdat een troela een tigtal enveloppen ter plekke wil laten frankeren.

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 17:14

Dat er vandaag een nieuwe serie is uitgekomen op apple tv. en dat ie zo goed is dat ik de 3 episodes die vandaag zijn uitgekomen niet in een keer wil kijken want dan moet ik weer langer wachten tot er weer een nieuwe uitkomt. Dus ben nu heel langzaam de serie aan het kijken en dan doe ik weer iets anders etc.