Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Indy_Mouse_9 schreef:Moet je wel een stevige stok hebben om de tape vast genoeg te kunnen drukken aan de brandmelder. Of om m voorbij de magnetron te duwen!
Ik snap trouwens dat je dan niet aan de magnetron wilt morrelen, zeker als het een inbouw is. Ik zou ook ongelukkig worden zonder oven.
Het is denk ik wel de eerste keer dat ik iemand over de keuken zie zeggen 'Het is helaas geen ikea kwaliteit'
==
Dan een eigen vraag. Op de laptop van mijn man zit een optie voor de microfoon om specifiek de gebruiker op te vangen, en om ook alle omgevingsgeluid op te nemen. Dit is bv handig in video meetings. Hij heeft een HP.
Ik heb een Lenovo yoga, maar ik kan een dergelijke functie niet vinden. Weet iemand of die bestaat? En waar ik die zou kunnen vinden?
Century schreef:Is mijn kat de enige die de gekke-vijf-minuten/zoomies krijgt als ie gepoept heeft, of doen meer katten dat? Hij racet dan door huis met rare miauwen. Soms doet hij het ook als hij geplast heeft.
Blij dat ie het kwijt is ofzo.
NNikki schreef:Zijn er bepaalde merken of modellen sneakers die wat breder vallen?
M’n middenvoetbeentje is 6 week geleden gebroken en aangezien ik best brede voeten heb, wil ik graag een paar sneakers die wat breder zijn zodat het niet zo op m’n voet drukt.