Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 18:40

Appeltje00 schreef:
Liesje: gefeliciteerd! Hopelijk gaat die misselijkheid weg. Hier was het ook een opname, maar na het eerste trimester was het weg. Hoop dat ook voor jou.

Mir: welke maat pb rompers zoek je? Hier laatst 3 gekocht voor €7,00 in een outlet winkel.

Maat 86

SuperLiesje

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 18:53

Jullie enig idee hoe little Celebs valt?

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 19:26

Mooi maar wel smal/klein bij het shirt dat ik eerder had.
Maat er even bijgezocht, viel eigenlijk wel aardig op maat. Maar wel de kleinste maat van de twee.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:20

caro29 schreef:
Vraagje: waarom kiezen jullie bijv voor een veloretti en niet voor een try bike? Hier in mijn omgeving zweren ze bij try bike. Ik heb nog geen idee wat wijsheid is. Liefst zou ik iets hebben wat driewieler/loopfiets en later gewoon fietsje kan zijn maar dat zal vast niet bestaan

Is er wel, maar dan wordt het meer een soort technisch bouwpakket :P.
Hier is manlief technisch en die had laatst al zoiets gevonden op internet.

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:20

Tot wanneer gebruiken jullie eigenlijk een hydrofiele doek met het afdrogen? Wanneer zijn jullie overgestapt?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:25

Ik heb stapels hydrofiele doeken maar gebruik altijd een handdoek. Vindt die doeken echt niet zacht

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:32

Wij gebruiken nu gewone handdoeken vanaf dat ie 1,5 is ofzo? Daarvoor paste hij nog in zn mega grote badcape, daar deed ik altijd een hydrofiel in. En sindsdien gebruik ik de hydrofielen alleen nog maar in zn bed en over het verschoonkussen, eigenlijk.

Ze zijn er wel geloof ik, loopfietsen die driewieler worden. Maar die zijn enorm groot, lomp en plastic. Zie ze wel eens op FB reclame. Die zijn zo gemaakt dat je de trappers kunt inklappen.

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:57

Melia schreef:
Tot wanneer gebruiken jullie eigenlijk een hydrofiele doek met het afdrogen? Wanneer zijn jullie overgestapt?

S is nu 2 en we gebruiken ze nog dagelijks met afdrogen.
Nu met de kleine man erbij maar even een stapel bij gehaald, ze gaan zo hard!

@Caro, ik doe ze wel in de droger, anders worden ze heel hard idd.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:59

Melia schreef:

Ik nog steeds, O is bijna 2. Ik zweer bij die XL dingen.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 21:05

Wij gebruiken ze ook nog steeds, de grote om mee af te drogen en de kleintjes liggen bij de wastafel en commode.
Hier gaan ze niet in de droger en worden ook niet hard? Aden&Anais zijn de fijnste!

Wel heb ik voor de oudste van die badponcho’s. Als ik ze alle twee tegelijk in bad doe kan hij er vast uit en een poncho om, dan droog ik eerst de kleinste af zonder dat hij heel koud wordt. Daarna hem nog even nadrogen met hydrofiel.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 21:05

Love Rumag :D

Hier gaat wel 1 van komen :D ze hebben rompers en t-shirts.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 21:06

N is 3,5 en gebruik ze nog steeds.
We kleden haar ook aan en uit op de commode wassen haar daar en ze droogt zichzelf af met hydrofiel luier.
Gezichtje handjes, voetjes mama doet de rest
Handdoek is wat lomper, gebruiken we wel als ze uit de douche komt.

Alles in droger op extra droog daarna strijken wassen met wasverzachter keizacht hoor

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 21:12

@ bayja dat nee shirt. Die is echt wat voor mijn nee schudder

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 21:19

Haha Bayja :') Vind vooral die eerste erg leuk!

Hier gebruiken we ook nog hydrofieldoeken om af te drogen.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 21:21

Bayja schreef:
Love Rumag :D

OMG die met versgeperst. _O-

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 22:10

Britt schreef:
Wij gebruiken nu gewone handdoeken vanaf dat ie 1,5 is ofzo? Daarvoor paste hij nog in zn mega grote badcape, daar deed ik altijd een hydrofiel in. En sindsdien gebruik ik de hydrofielen alleen nog maar in zn bed en over het verschoonkussen, eigenlijk.

Ze zijn er wel geloof ik, loopfietsen die driewieler worden. Maar die zijn enorm groot, lomp en plastic. Zie ze wel eens op FB reclame. Die zijn zo gemaakt dat je de trappers kunt inklappen.

Waar gebruik je een hydrofiel in bed voor? :o?

Ik ben op handdoeken over gestapt vanaf een maand of zes als ik me niet vergis. Droogde haar vaak af op ons bed en hydrofielen zijn iets minder bestand tegen plasongelukjes O:) Ik leg haar op de bovenste helft van de handdoek en droog haar dan met de onderste helft af.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 22:47

Ik gebruikte hydrofielen in bed weleens op het hoofdeinde, als ze snotterig was. Hoefde ik niet elke dag een laken onded het snot te wassen. Gewoon nieuw hydrofieletje klaar

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 22:56

Hier ook een hydrofiel onder haar hoofd, voor het geval ze nog een mondje terug geeft. Inderdaad hydrofiel weg, nieuwe neerleggen en het is weer schoon. :+

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 03:48

Dat idd :j
Ik heb er een paar die zo heerlijk zacht zijn dat het ook wel meerwaarde is om ze er op te hebben liggen, zou ze bijna zelf op Mn kussen leggen :P

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 04:44

Hier ook hydrofiel in bed zodra hij snotterig wordt of met oorontstekingen. Is anders niet tegen te verschonen

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 05:17

Oh op snotterige dagen verschoon ik het bedje inderdaad dagelijks (of soms draai ik het matrasje zodat ze een schoon hoofdeinde heeft en dan de dag erna in de was). Hydrofielen blijven hier niet meer op hun plek liggen in bed. Als baby had ze er wel altijd onder haar hoofd ivm terug geven inderdaad.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 07:17

XL hydrofielen ook niet? Die kan je helemaal om het matras heenvouwen.

Op IG loopt een giveaway van een Liewood luiertas in panterprint, zag ik, van de Gele Flamingo, voor wie er nog eentje wilde :P

FuGeLiCu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 08:06

Dank voor de schoenentips! Ik ga eens kijken wat voor schoenen onderstaande merken hebben.
Keq
Pinokkio
Puma's
Vans

Hydrofiele doeken gebruiken we hier ook nogsteeds voor afdrogen. Hij kan er zelf ook best aardig mee drogen. Die van ons zijn niet hard geworden, geen droger. Alleen de oudste heb ik een keer vervangen, die waren wat stugger en lelijk.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 08:41

Hydrofielen eigenlijk bij de tweede maar kort gebruikt, heb een hele zachte en soepele badcape van Elodie Details die ik veel fijner vind. Hydrofiel gaat nog wel onder het hoofd, xl ook bij de oudste als het nodig is idd ivm snotteren. Maar die droog ik af met een xl badcape van de Hema.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 08:56

Hier heb ik tetradoeken eigenlijk meer gebruikt als opkuisdoek bij het teruggeven van de melk enzo of als bavet. Hier gaan ze in de droogkast en zijn heel zacht. Eigenlijk het beste als ze een paar keer gewassen zijn geweest.