Leuk al die positieve verhalen! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leuk al die positieve verhalen!
Berdien schreef:Hahaha, ik zie het helemaal voor me, you go girlOh wat heerlijk al die positieve verhalen!
En heel goed LF, wat fijn dat je huisgenoten en vrienden zo goed voor je zorgen![]()
Ik zie vanavond de date weer. Maar eens met elkaar in gesprek. Gisteren en vandaag mijn frustratie al op een kleine 70 weidepalen kunnen botvieren, heb ze goed hard de grond in geslagen
Storm schreef:Mlies schreef:Stiekeme meelezer hier weer![]()
Positieve verhalen Sabine en Yvanka, leuk!
Ik ga deze week een ticket boeken voor een tweede date. Met een Oostenrijker. In Verona.
Crrrrazy.![]()
Maar te leuk om het niet te proberen.
Wat leuk zeg! Waar heb je hem ontmoet?

Dat zijn altijd happy endings toch?
En Berdien?

wauw. Gevraagd wat zijn probleem is maar hij zegt tot 3x toe laatmaar. Djeeeez

Gisteravond dus date weer gezien. Was wel een beetje beladen want ik vond/vind er nog steeds wat van. Hebben een paar uur zitten praten, veel dingen door- en uitgesproken. Dat was wel prettig. We kunnen ook echt wel goed samen praten. En in andere dingen zijn we ook wel aardig goed
Spannend. Hij heeft mijn moeder al gezien. Het gaat misschien wel een beetje vlug, maar het was voor hem wel belangrijk volgens mij.
Dus ik ben wel blij!
Maar wel goed bevallen dus, jullie blijven elkaar gewoon zien?
. Ik lees over de Tinder app momenteel veel slechte recensies over het functioneren (bij beoordelingen bij de app zelf) . Hoe is dat bij jullie? Ik heb nu Jaumo maar geïnstalleerd om te proberen.

Zin in!
Djilna schreef:Hoi dames ik val even binnen voor een vraagje tussendoor. Ik lees over de Tinder app momenteel veel slechte recensies over het functioneren (bij beoordelingen bij de app zelf) . Hoe is dat bij jullie? Ik heb nu Jaumo maar geïnstalleerd om te proberen.