Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Travellust

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 15:47

Haha nice :D Leuk al die positieve verhalen!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 16:35

Oh wat heerlijk al die positieve verhalen!

En heel goed LF, wat fijn dat je huisgenoten en vrienden zo goed voor je zorgen :)

Ik zie vanavond de date weer. Maar eens met elkaar in gesprek. Gisteren en vandaag mijn frustratie al op een kleine 70 weidepalen kunnen botvieren, heb ze goed hard de grond in geslagen _O-

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 16:39

Hier vanmiddag ook weer een "date"
gaan sushi eten aan de ijssel hier in deventer, ik haal het bij mijn werk op en dan lekker aan de waterkant zitten. ben benieuwd hoe het vanavond dan gaat. ik merk dat ik mij steeds beetje bij beetje verder durf open te stellen en hij geeft mij ook die tijd lijkt het tot nu toe.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 16:56

Stiekeme meelezer hier weer ;)

Positieve verhalen Sabine en Yvanka, leuk!

Ik ga deze week een ticket boeken voor een tweede date. Met een Oostenrijker. In Verona.
Crrrrazy. 8)7

Maar te leuk om het niet te proberen.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 18:59

Mlies schreef:

Ik ga deze week een ticket boeken voor een tweede date. Met een Oostenrijker. In Verona.
Crrrrazy. 8)7

Wat leuk zeg! Waar heb je hem ontmoet?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 19:00

Berdien schreef:
Oh wat heerlijk al die positieve verhalen!

En heel goed LF, wat fijn dat je huisgenoten en vrienden zo goed voor je zorgen :)

Ik zie vanavond de date weer. Maar eens met elkaar in gesprek. Gisteren en vandaag mijn frustratie al op een kleine 70 weidepalen kunnen botvieren, heb ze goed hard de grond in geslagen _O-
Hahaha, ik zie het helemaal voor me, you go girl :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 19:43

Mlies, zo leuk! En je hebt helemaal gelijk waarom niet?

Heerlijk berdien! Dat soort klusjes kunnen lastig zijn maar soms kun je er je voordeel mee doen; ff ontladen en je hoeft niet meer naar de sportschool *\o/*

Mijn gevoel over mijn date was denk ik juist; is wel een beetje boel doodgebloed. Jammer want het was wel een type wat mij aan zou kunnen maar helaas! Vandaag heerlijk aan het strand gezeten en gegeten met een vriendin, dat zijn de beste dates :D

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 20:41

Storm schreef:
Mlies schreef:

Crrrrazy. 8)7

Wat leuk zeg! Waar heb je hem ontmoet?

Tinder. Dinsdagmiddag match, hij was voor werk net over de grens in Duitsland en dat viel net in m’n bereik.
Na kort gesprek bleek dat een date er binnenkort niet in zat, tenzij die avond. Ik moest werken, hij een meeting en daarna voor koffie bij een hotel halverwege afgesproken.
4 uur zitten kletsen en gezoend en eigenlijk helemaal overdonderd... Maar hij zit voorlopig in Italië voor werk en ik ga straks eerst nog 3 weken naar Schotland. Dus na 3 maanden komt pas de tweede date. Compleet gestoord, maar hij is te gek so far. :D

Jammer Rytir, toch zonde als het niet werkt..

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 20:58

Avontuurlijk hoor Miles! Het lijkt wel een film joh :D Dat zijn altijd happy endings toch? <<)
Hoe was het Eloya? :D En Berdien?
Balen Rytir, maar het strand vandaag zal wel heerlijk zijn geweest! Maar ook behoorlijk druk denk ik?
Hier hetzelfde verhaal overigens, krijg gewoon niet echt reactie meer. Uit het niks, terwijl we 3 à 4 weken fulltime aan het appen waren. Voel me er dus ook wel behoorlijk poedersuiker om, maar ja. That's life haha.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 21:05

Het was leuk :D
lekker gegeten en daarna op een kleedje in de zon gekletst ^^ ik loop op krukken dus tussendoor nog even op een bankje gezeten en toen kustte die mij weer. dus volgens mij zit het wel goed.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 23:53

Okeeeeee.

:= :o

Morgen meer :D

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 02:54

Oehhh je houdt ons in spanning Berdien!!

Met spierbundelman is het ook klaar, had meneer 1,5 dag niet gesproken dus stuurde vanavond maar een appje. Vraagt hij meteen of ik langs kom. Nou ehh nee want ik ben moe en ga slapen (het was 10 uur). Is hij me toch een partij beledigd >;) wauw. Gevraagd wat zijn probleem is maar hij zegt tot 3x toe laatmaar. Djeeeez :evaw:

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 07:02

Ooh balen Linda, kinderachtig gedrag..

Spannend Berdien! :P

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 08:02

Klinkt goed eloya!

Berdien je houd de spanning er wel in :D

Wat een zak Linda..

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 08:33

Eloya, leuk!! :D

Mlies, klinkt ook goed! Jammer dat je wel zo lang moet wachten voor een 2e date..

Linda, lijkt alsof hij je echt alleen gebruikt om ff doppie te doen. Snap dat je er wel klaar mee bent, ook als hij niet wil communiceren.

Berdien, spannend! Vertel, vertel!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 08:48

Haha nieuwsgierige aagjes :D Gisteravond dus date weer gezien. Was wel een beetje beladen want ik vond/vind er nog steeds wat van. Hebben een paar uur zitten praten, veel dingen door- en uitgesproken. Dat was wel prettig. We kunnen ook echt wel goed samen praten. En in andere dingen zijn we ook wel aardig goed :+

LF, wat vréselijk kinderachtig. Alleen omdat je op zijn vingerknip niet op komt draven? :x :x

Klinkt als een hele geslaagde date Eloya, wat leuk!

Drie maanden tussen twee dates is wel een uitdaging lijkt me, maar als hij leuk genoeg is.. Tof!

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 09:24

Nou zeg, drie maanden ja! Dan vallen mijn zes weken nog erg mee haha.

Wat leuk zeg Berdien! Samen goed kunnen praten is heel belangrijk natuurlijk, kwamen jullie ook een beetje op 1 lijn?

LF, Pff wat raar. Goed dat je je grenzen stelt en er niet heen bent gegaan.

Ik ga vandaag de ouders van mijn tinderdate ontmoeten :Y) Spannend. Hij heeft mijn moeder al gezien. Het gaat misschien wel een beetje vlug, maar het was voor hem wel belangrijk volgens mij.
We zijn nog niet officieel een stel, maar we zien elkaar vanmiddag weer en ik heb het idee dat hij het daar dan wel over gaat hebben. Ik heb zelf zo iets van laten we dat maar na je vakantie doen, maar dat zal ik dan ook bespreekbaar maken. Ik begon hier eigenlijk mee dat ik helemaal geen zin had in een relatie, maar toen wist ik nog niet dat ik zo een leukerd tegen zou komen :D Dus ik ben wel blij!
En verliefd haha.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 09:28

Hahaha Berdien :') Maar wel goed bevallen dus, jullie blijven elkaar gewoon zien?

Eloya, klinkt als een leuke date ;)

Mlies, doe je goed, leuk dit soort spontane acties.

Rytir & Loolotte, balen zeg...

LF wat triest zeg van hem. Nou die kun je ook beter kwijt zijn dan..

LilChar, waarom wil je het pas officieel maken na je vakantie? Haha leuk dat je helemaal in love bent <3

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 10:29

Ja echt enorm zakkengedrag dit. Snap er echt niks van, het ging hem er volgens mij niet eens om om doppie te doen (haha mooi woord Jibbel) want hij zei nog ja we kunnen toch gewoon chillen, zo veel vraag ik niet van je. Krijg haast het gevoel dat er iets aan de hand is. Misschien jaloers? Mijn huis stond afgelopen weekend wel vol met gasten en heb er wel wat van gesnapchat.
Kan het nu ook niet laten rusten, moet er achter komen what's going on. Maarja anderzijds waarom zou ik moeite doen? We hebben het wel gezellig maar meer dan een scharrel gaat dit ook niet echt worden. En dan al issues...

Berdien, ahhh fijn dat het wel heel gezellig was! Gewoon lekker aankijken en op zijn beloop laten.

LilChar, fijn! Geniet ervan.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 10:37

Hoi dames ik val even binnen voor een vraagje tussendoor O:). Ik lees over de Tinder app momenteel veel slechte recensies over het functioneren (bij beoordelingen bij de app zelf) . Hoe is dat bij jullie? Ik heb nu Jaumo maar geïnstalleerd om te proberen.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 11:19

Tinder deed het bij mij best prima! Nu gebruik ik het eigenlijk niet meer geen behoefte aan aangezien ik nu al een leuke heb :D

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 11:54

Nou ja Berdien, er is ook niks mis met iemand die flink van zn vrijheden geniet en meerdere vrouwen tegelijk date, als ie het maar verteld :j
dan kan jij zelf bepalen of je dat okee vindt, ja toch?

Ik wacht mijn tinderavonturen eens even rustig af... :P

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 12:24

Gister even Tinder aangeslingerd, maar ik merk weinig behoefte en daarom ook niets leuks te zien. Mijn rebound heb ik nu wel even gehad en over 2 weken vertrek ik voor 6 weken 'op vakantie'. Even lekker weg van de realiteit en op eigen benen :j Zin in!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 12:39

Klopt hoor Cer, daar is niets mis mee. Maar ook in een date/FWB/scharrel-toestand verwacht ik wel eerlijkheid. Maar dat is aardig duidelijk nu, hebben een Goed Gesprek gehad.

Waarom dan pas LF, en niet nu al 'op eigen benen staan'? Als je spierbundelscharrel wat heeft kan hij het zelf vertellen. Dat hoef jij niet voor hem te bedenken :n

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 12:44

Djilna schreef:
Hoi dames ik val even binnen voor een vraagje tussendoor O:). Ik lees over de Tinder app momenteel veel slechte recensies over het functioneren (bij beoordelingen bij de app zelf) . Hoe is dat bij jullie? Ik heb nu Jaumo maar geïnstalleerd om te proberen.

Ik kwam afgelopen week niet in de app. Ook niet na de app verwijderen, opnieuw installeren, telefoon updaten etc. Dus soms is het functioneren idd echt bal.