Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ghostattack schreef:Ik heb net mijn winactie online gezet. Ben benieuwd of er een beetje animo voor is
Qua likes gaat het hier trouwens weer heel goed
Qimm schreef:Ik vind het gewoon leuk dat mensen die ik niet ken mijn foto's leuk vindenlekker oppervlakkig
Hashtags zijn om vindbaar te zijn
Qimm schreef:Ik vind het gewoon leuk dat mensen die ik niet ken mijn foto's leuk vindenlekker oppervlakkig
emilyslaluna schreef:Qimm schreef:Ik vind het gewoon leuk dat mensen die ik niet ken mijn foto's leuk vindenlekker oppervlakkig
Haha okay, op zich wel begrijpelijk. Het is een nieuw tijdperk.
Maar hoe ben je beter vindbaar door hashtags? Je schrijft een random woordje en dan?
Tevens zijn mijn volgers enkel mensen van mijn Facebook en dus mensen die ik ken. En een paar bokkers die mijn pony Lotje graag volgen, die ook in mijn volgtopic zitten. Dus ook niet echt vreemden haha.
Maar ik lees dus dat mensen hier zelfs dingen gaan kopen om dan weg te geven? Dus je koopt dan eigenlijk volgers?
Op YouTube dacht ik dat je op een bepaald bereik het als werk kunt doen. En dus per like/subscribe betaald krijgt ofzo. Maar dat is dus niet bij instagram?
emilyslaluna schreef:Qimm schreef:Ik vind het gewoon leuk dat mensen die ik niet ken mijn foto's leuk vindenlekker oppervlakkig
Maar hoe ben je beter vindbaar door hashtags? Je schrijft een random woordje en dan?
Tevens zijn mijn volgers enkel mensen van mijn Facebook en dus mensen die ik ken. En een paar bokkers die mijn pony Lotje graag volgen, die ook in mijn volgtopic zitten. Dus ook niet echt vreemden haha.
Maar ik lees dus dat mensen hier zelfs dingen gaan kopen om dan weg te geven? Dus je koopt dan eigenlijk volgers?
Op YouTube dacht ik dat je op een bepaald bereik het als werk kunt doen. En dus per like/subscribe betaald krijgt ofzo. Maar dat is dus niet bij instagram?
emilyslaluna schreef:Nou ik dacht te lezen dat er hier bokkers zijn die bijvoorbeeld ergens een halster kopen en dan een winactie geven bij x aantal volgers en likes. Indirect is het dus kopen toch?![]()
@Daphara het gebruiken als een dagboek begrijp ik wel. Ik doe dat eigenlijk ook puur voor dingen met mijn pony. Maar dat doe ik eigenlijk ook in ons volgtopic. Die lees ik regelmatig terug voor de herinneringen.
Lau schreef:emilyslaluna schreef:Nou ik dacht te lezen dat er hier bokkers zijn die bijvoorbeeld ergens een halster kopen en dan een winactie geven bij x aantal volgers en likes. Indirect is het dus kopen toch?![]()
@Daphara het gebruiken als een dagboek begrijp ik wel. Ik doe dat eigenlijk ook puur voor dingen met mijn pony. Maar dat doe ik eigenlijk ook in ons volgtopic. Die lees ik regelmatig terug voor de herinneringen.
Ehh nee,
Je vraagt die mensen niet direct om je te volgen omdat je dat halster weg geeft. Soms krijgen mensen dingen gesponsord die ze weg mogen geven. Je koopt dus niet je volgers... Je kan het vergelijken met de like deel en win acties van fb.
Lau schreef:Bij een x aantal volgers mag je jezelf influencer noemen en daar kan je best een leuk bedrag mee verdienen.
Ghostattack schreef:In mijn geval is de winactie als blijk van waardering voor mijn volgers en om wat meer bekendheid te creërenHet is ook leuk om te doen want mensen worden er enthousiast van
Het is zo jammer dat ik weinig mogelijkheden heb tot goede foto's, ik ben vaak alleen op stal dus dat is moeilijk foto's makenVanaf september ga ik wedstrijden starten, dus dan heb ik wel echt veel beeldmateriaal hoop ik.
emilyslaluna schreef:Maar ik lees dus dat mensen hier zelfs dingen gaan kopen om dan weg te geven? Dus je koopt dan eigenlijk volgers?
Joscaa schreef:_Dominique schreef:Ik ga er niet om liegen maar ik vind t echt heel leuk om zo veel volgers te hebben hoor
Nou anders ik wel.