IMJ schreef:Knap van je..
Hou de boel in beweging!
Komt goed

Werk nu in een kleding winkel en wil het sporten vanaf juli weer oppakken. Heb eindelijk weer energie voor dingen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Es_ther schreef:Goed bezig Lau!
Ik ga vandaag naar Pinkpop, maar ik weet dus echt niet wat ik aan wil.
T-shirt met vestje? Of 3 kwart of lange mouw?
Believe schreef:Na lang meelezen ga ik zelf ook maar eens een outfit posten, sfeer hier is zo leuk dat ik het wel aandurf.
Even in de spiegel van mijn ouders gemaakt.
Ga zo naar Leeuwarden even opzoek naar schoenen en misschien een outfit voor mijn diploma uitreiking. Dus even makkelijke kleren aan.
[ [url=m/lXr25h.jpg]Afbeelding[/url] ]
Spijkerblousje: Episode
Shirt: Aliexpress
Broek: Asos (die ik ooit hier volgens mij bij Emma voorbij heb zien komen en gelijk verliefd op was, bedankt daarvoor)
Schoenen: Primark
Mijn naam is Nikki trouwens, ben 17 jaar oud en ben net klaar met het VMBO. Volgend jaar ga ik de opleiding mediavormgeving volgen en in mijn vrije tijd fotografeer ik graag.
Jester_ schreef:Nayomie schreef:The novellist, ik vind jouw stijl echt heerlijk!![]()
Ik ga strakjes uit eten dus maar even beetje degelijk gekleed. Weet alleen niet zo goed wat ik ervan moet vinden.
[ [url=m/8CdRCS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Staat je goed hoor! Had alleen dan hakje aangedaan
SavannahNx schreef:De flared broek met topje voor een dagje lekker thuis netflixen (is trouwens heerlijk in zo’n broek) Heb nog een gele trui voor als het wat fris is of als ik toch nog weg moet.
#strikeapose
[ [url=m/ZCNPDE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dont mind the dirty mirror
xSannee schreef:Verhuizen is leuk! Nieuwe kamer, nieuwe spiegel... en hij is HUGE!
[ [url=m/qireKY.jpg]Afbeelding[/url] ]
AlwaysH schreef:SavannahNx schreef:De flared broek met topje voor een dagje lekker thuis netflixen (is trouwens heerlijk in zo’n broek) Heb nog een gele trui voor als het wat fris is of als ik toch nog weg moet.
#strikeapose
[ [url=m/ZCNPDE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dont mind the dirty mirrorxSannee schreef:Verhuizen is leuk! Nieuwe kamer, nieuwe spiegel... en hij is HUGE!
[ [url=m/qireKY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Twee hele knappe meiden![]()
![]()
(De rest natuurlijk ook, maar ga niet alles terugscrollen, haha)
Mijn outfit:
[ [url=m/UDljLr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Primark shirtje van ik geloof vier jaar geleden, haha.
Only high waist skinny jean
Had er zwarte puma’s onder aan!
Regal horloge trouwens
Moest shoppen met zusje dus moest wel lekker zitten, haha.
F_Orumster schreef:Ik ben meestal een stille meelezer en vind jullie outfits zo leuk! Ik ben er niet zo goed in hoor.
Ik ben op zoek naar die leuke korte broek die hier laatst geplaatst was. wit met flamingo's volgens mij, maar ik kan hem niet terugvinden. Kunnen jullie me helpen?