Ja jassen en schoenen doen altijd zeer. Gelukkig hoef je maar 1x per winter een jas aan te schaffen.en kinderjassen zijn net zo duur bijna als voor volwassenen.
Ik ben gelukkig al voorzien voor aankomende winter. Super schattige houtje touwtje jas van Noppies afgelopen januari in de sale gekocht. 35 ipv 95 euro, stuk prettiger
Ziet er idd super leuk uit, maar jammer van die prijs. Ook lastig te wassen en een besmettelijke kleur, dus zou hem nooit kopen (als ik een meisje had).
Kwaliteit en design kost vaak geld, prachtig jasje is het!
Ik hoef voor deze winter geen jassen te kopen, dat scheelt weer.
IMJ
Geplaatst: 14-07-18 10:15
Ik heb ook al 2 jassen voor komende winter. Deze is idd leuk maar erg duur! Van Gaastra en MacGregor. Waren 25euro ivm faillissement. Zijn echt fijne warme jassen die lekker getailleerd zijn, wat ik zelf zo fijn vind omdat de kou er dan niét zo onder komt. We zijn veel buiten.
Filou en friends krijgt ook een mooie wintercollectie Deze staan al op mn lijstje
M_i_R
Geplaatst: 14-07-18 10:57
ohh die rode sokjes, super leuk!
edit; jurkje ook btw
trui is iets minder mijn smaak.
de laatste tijd zie ik steeds meer leuk meidenspul. Ik ben niet van het zoete met kantjes en bloemetjes dus wat dat betreft vond ik een jongen een zegen maar ik zie nu steeds vaker spul waarvan ik het bijna jammer vind dat we het de spruit niet aan kunnen doen
Net nieuwe collectie bobo en TAO bekeken. Paar truien van bobo komen hier zeker. TAO valt denk ik weer breed. Dus eerst maar keer passen. Ergens volgende week maar even rustig kijken. Nu kon ik na 5min zelf helaas amper nog staan. Had namelijk al boodschappen gedaan...
Net ook bij speelgoedwinkel geweest voor Julia. Hebben hele mooie winkel met alleen maar haba, brio, Wow, Le Toy van enz. Even goed laten adviseren en wat meegenomen. Ook geleken naar poppenhuis van Le Toy van. Maar ze adviseerde toch voor Sylvanian families te gaan. Le Toy van is prachtig voor de ouders, maar ze zei ook kinderen fröbelen veel liever en haar ervaring was dat SV meer mee werd gespeeld. Ze snapte wel mijn spijt daarover. Plus als je huis van Le Toy van compleet inricht ben je snel een €400,- kwijt
Linnie050
Geplaatst: 14-07-18 12:35
Dat is een hoop geld en dan maar hopen dat ze er ook naar omkijken
Edit Sylvanian families gegoogled dat heb je ook bij Intertoys zag ik pas. Bij wat voor speelgoed winkel was je geweest. Ik lees allemaal merken van speelgoed maar dat zegt mij allemaal niks
De Speelgoedwinkel in Wateringen. Is een anders soort speelgoedwinkel. Hebben ze vooral een ander segment. Dus hele mooie houten treinbanen. Kunststof auto’s van Wow (loodvrije verf en met hand gewchilderd zware kwaliteit kunststof). Heb nu ook een houten bordspel voor kinderne vanaf 2 jaar werken met kleuren en vormen. Ze hebben ook een website. Gewoon net een andere insteek dan de standaard Bart Smit. Ook heel veel voor poppen en houten keuken spullen.
In Amersfoort heb je Speelboek, daar hebben ze ook van dat mooie speelgoed.
dromertje2
Geplaatst: 14-07-18 13:13
Vandaag solden gedaan, schoenen voor mijn oudste gekocht. Sandalen van kickers 30 procent afgeprijsten schoenen van kickers aan de helft van de prijs. Dat zie ik graag In maat 28 gekocht, nu heeft hij eigenlijk 27 maar dat pastvdan juist.
In Alkmaar heb je de Houten Trein, ook een prachtige winkel. En bij Dille & Kamille heb je ook mooi speelgoed
verootjoo
Geplaatst: 14-07-18 13:28
De Bart Smit bestaat niet meer
Hier hebben we veel van Duplo. Hij speelt er elke dag mee. We hebben allerlei soorten auto’s, vrachtauto’s, politie, tractor, een stel dieren, veeeeeel blokken en een grote treinbaan met twee treinen. Verder een keukentje en twee poppen. En nog een hoop buitenspeelgoed voor in de zandbak en tuin. Maar moet zeggen dat ik eigenlijk vrij weinig zelf gekocht heb.
HABA ken ik wel, dat is wel echt mooi en goed speelgoed.
De auto’s van Wow zijn wel een aanrader Lie. Die zijn echt extreem hufter proof en tractisch dus rijden goed ver door. Het is kunststof, maar wel een andere kwaliteit dan ander plastic speelgoed.
Ze zijn alleen wel heel kleurrijk, maar dat trekt ook juist wel weer aan.