Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 00:47

Mag ik me hier ook melden? Ben nog niet echt opzoek maar zit wel wat eind te neuzen. Op Tinder niet echt succes, elke keer als er gezegd wordt dat er een match is, is die ook alweer verdwenen, lig niet zo goed op de markt denkt ik :') naar aanleiding van een aantal berichten over okc ben ik daar eens gaan kijken, maar uh dat is helemaal om te bescheuren :')

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 13:13

Nou ik ben vannacht even met een jongen in gesprek geweest die ik natuurlijk kende van tinder. Uiteindelijk wou m’n beste vriendin weg en hebben we een afspraak gemaakt om vanavond een terrasje te pakken! *\o/*

Yvankaxx

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 13:27

Leuk Melissa! Veel plezier :)

Ik zie straks mijn date weer, en zijn ouders en broer.. doodeng :oo Maar dat maakt het straks wel makkelijker met afspreken thuis enzo, dan kan dat gewoon als ze thuis zijn. Ze nodigden me uit om mee te gaan naar de bioscoop, dus dat wordt het!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 13:28

Veel plezier Yvanka en Melissa!

Ik zie vriend vanavond eindelijk weer, was 5 dagen naar Duitsland. Duurde wel weer lang genoeg :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 14:25

Resistance schreef:
Wow, sorry. Als ik had geweten dat je beet, had ik het hier niet geplaatst.

Vind het gewoon ietwat vreemd dat TS eerst een topic opent met dat ze onder druk wordt gezet en daar het bovenstaande neerzet, en hier opeens zegt dat er zoveel jongens voor de seks zitten. ;)

En ik vind het vreemd dat je na maanden ineens weer hier komt binnenvallen op deze manier :n

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 16:33

Mossel schreef:
Mag ik me hier ook melden? Ben nog niet echt opzoek maar zit wel wat eind te neuzen. Op Tinder niet echt succes, elke keer als er gezegd wordt dat er een match is, is die ook alweer verdwenen, lig niet zo goed op de markt denkt ik :') naar aanleiding van een aantal berichten over okc ben ik daar eens gaan kijken, maar uh dat is helemaal om te bescheuren :')

Ik praat nu met een jongen waar ik behoorlijk wat mee gemeen heb! appen nu 2 dagen non stop :+ (zover komt het nooit bij mij) Ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen. En dit is via okc

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 16:56

Nou het eerste bericht wat bij mij binnen kwam was, can we have kids...

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 16:58

Mossel schreef:
Nou het eerste bericht wat bij mij binnen kwam was, can we have kids...

_O-
Ik moet zeggen ik krijg ook een hoop berichten van: you so beautiful blabla. En toevallig genoeg alleen de buitenlanders die zo overdreven binnenvallen bij mij

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 19:09

Hahahaha, ik kan daar wel om lachen. Had ook weleens met een date dat hij de eerste date op zn knieen ging en me ten huwelijk vroeg. Uiteraard was t als geintje, maar we hebben toen ook meteen ff onze hele toekomst uitgestippeld. Leuk, die gekkigheid. :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 19:16

Nou ja, het eerste wat ik tegen mijn vriend oo tinder zei was 'trouwen??'.
Waarop hij een paar zinnen later zei 'nou, maak maar vast plek in je kast'.
Niet wetende dat hij dus idd niet meer weg zou gaan na date 2. Supergrappig :D

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 19:18

Haha goof dat is wel leuk!! Jullie hebben dus in ieder geval dezelfde humor dat vind ik altijd wel belangrijk

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 19:20

Kan er ook wel om lachen hoor, heel hard zelfs! Maar voor mij niet direct een zin waarop ik zou reageren :')

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 19:21

Ik kan wel begrijpen als dat eerste zin is die je krijgt dat je wel even shocked ben

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 19:37

Als je profiel net nieuw is heb je dat denk ik... ik ga wel eens even undercover...

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 19:40

Dan zullen we over een tijdje eens kijken wat voor berichten er dan binnen komen :')

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 20:24

Ohjee had voor komende dinsdag al date gepland staan via hot or not van badoo net als tinder met swypen. Maar nu ben ik gisteren in t wild aan iets leuks gekoppeld. Alleen weet niet of dat een vervolg krijgt. Echt hele leuke vent maar best wel puur ouder.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 21:04

Hoeveel ouder wendy??

Mijn vriendje heeft gister mn schutting gemaakt en buitenlampjes opgehangen en toen ik thuis kwam van paardrijden stond er een broodje hamburger klaar voor mij, topper!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 21:43

12 jaar

Dat doet ie goed!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 23:17

Ik heb ook een leuke middag/avond gehad. Een hoop stress voor niks, want zijn ouders waren heel aardig. Nu weer een week wachten tot ik hem zie, want ik ga een weekje met de Zonnebloem weg :)

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 08:21

Mijn eerste match bleef mijn aandringen om seks. Toen ik nee zei ging hij helemaal lopen zeuren dat het zijn eerste nacht was in Nederland en dat hij die wilde delen met een mooie vrouw... Eh, tja. Ging hij ook helemaal vragen of ik nog maagd was en dat hij dat spannend zou vinden want dan kon hij me dingen leren :x :r No thanks.

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 08:26

:x Vage vent joh

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 08:30

Gelijk verwijderen, brrr....

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 08:58

Ow bah, wat een griezel..van zulkes ver vandaan blijven!

Wendy, 12 jaar leeftijdsverschil kan veel zijn, maar als het klikt, dan klikt het. En leeftijd is maar een getal. Een nadeel kan zijn dat je wel beiden anders in het leven staat, maar ja, voor iedereen is het anders. Voelt t goed, dan gewoon lekker van genieten!

Oh, Danielle, een man die zorgt dat je eten krijgt en klusjes doet! Lief!! <3

Veel plezier Yvanka! Waar gaan jullie heen? Zonnebloem is ook een organisatie die vakanties organiseert voor mensen met een beperking toch? Ik mag zelf over een maand met Buitenhof op reis.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 09:01

Nou inderdaad, engerd.. >;)

Volgens mij zijn er veel hier wel weer in de positieve date-flow *\o/*

Ik heb mijn date afgelopen vrijdag weer gezien, dat was de 3e keer die week dus dat gaat best goed :o zijn wezen bowlen en terrasje gepakt, was weer helemaal leuk *\o/* weekend weinig contact gehad, waren beiden erg druk en veel weg, voelde voor mij meteen een beetje alsof er een afstand ineens was... maar zo ben ik, zie ze meteen weer vliegen, heerlijk die onzekerheid meteen weer -O- maar heb vanmorgen gevraagd of er misschien iets is, dat heeft hij meteen uit de wereld geholpen :o

hij is nu voor 5 dagen in het buitenland voor zijn werk dus we zien elkaar deze week niet, wel afgesproken zondag vrij te houden voor elkaar, ik had zaterdag alweer volgepland := vind het best lastig hoor, ik kan niet goed stilzitten dus ben nu gewend al mijn dagen lekker vol te plannen, is echt weer even wennen om rekening met iemand te moeten houden.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 09:03

Yvankaxx schreef:
Ik heb ook een leuke middag/avond gehad. Een hoop stress voor niks, want zijn ouders waren heel aardig. Nu weer een week wachten tot ik hem zie, want ik ga een weekje met de Zonnebloem weg :)

Fijn dat zijn ouders aardig zijn!! Lijkt me fijn leuke schoonouders :D
Grappig, vriendin van me is ook een paar keer weggeweest met de Zonnebloem, gaaf dat je dat doet!